• Ja, hij staat in het verkeerde subforum, maar ik zit op m'n iPod
    En hij doet redelijk lastig....

    Ik irriteer me er eigenlijk al heel lang aan dat je na het maken van een quiz,
    niet de antwoorden kunt zien.
    Ik ben altijd heel nieuwsgierig naar wat ik fout heb als ik er een gemaakt heb..

    Naja, dat was m (cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Schneider schreef:
    Ja, maar niet bij elke quiz zijn de antwoorden goed of fout.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voor


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Schneider schreef:
    Ja, maar niet bij elke quiz zijn de antwoorden goed of fout.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omdat er niet sprake is van goede of foute antwoorden zie ik er de meerwaarde niet zo van in.

    Kan iemand een voorbeeld geven van een quiz waarbij het wel van belang is de antwoorden te kunnen zien na afloop? Misschien dat ik me dan bedenk.

    Over een tijdje wil ik trouwens ook programmeren dat je trivia quizzen kunt ontwerpen. Dus quizzen met vragen waarbij je echt alleen maar goede en foute antwoorden hebt en je punten kunt scoren.


    Dit is mijn signature...

    @Rutger. Het eerste voorbeeld dat ik kan bedenken waar het nuttig voor zou zijn, zijn bijvoorbeeld quizzen als: 'Hoe goed ben jij in Frans?' of: 'Raad de songtekst'
    het zou opzich wel gaaf zijn ^^

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 8:29 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rutger schreef:
    Omdat er niet sprake is van goede of foute antwoorden zie ik er de meerwaarde niet zo van in.

    Kan iemand een voorbeeld geven van een quiz waarbij het wel van belang is de antwoorden te kunnen zien na afloop? Misschien dat ik me dan bedenk.

    Over een tijdje wil ik trouwens ook programmeren dat je trivia quizzen kunt ontwerpen. Dus quizzen met vragen waarbij je echt alleen maar goede en foute antwoorden hebt en je punten kunt scoren.

    Laatst is er een Quizletgeschiedenis quiz gemaakt en dat zijn, vind ik, vragen waar je de antwoorden bij kan zien. ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Rutger schreef:
    Omdat er niet sprake is van goede of foute antwoorden zie ik er de meerwaarde niet zo van in.

    Kan iemand een voorbeeld geven van een quiz waarbij het wel van belang is de antwoorden te kunnen zien na afloop? Misschien dat ik me dan bedenk.

    Over een tijdje wil ik trouwens ook programmeren dat je trivia quizzen kunt ontwerpen. Dus quizzen met vragen waarbij je echt alleen maar goede en foute antwoorden hebt en je punten kunt scoren.


    Nou ja bijvoorbeeld voor zoiets:
    Weet jij veel van Nederlandse geschiedenis?


    Not all those who wander are lost.

    Schneider schreef:
    Ja, maar niet bij elke quiz zijn de antwoorden goed of fout.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zie het al. De quizzen die genoemd zijn zouden allemaal onder de trivia quizzen vallen. Leuk om te zien dat hier blijkbaar behoefte aan is. Ik zal eens kijken of ik die trivia quizzen wat eerder kan programmeren.


    Dit is mijn signature...

    OHMYSTYLES schreef:
    Voor, definitely. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Schneider schreef:
    Ja, maar niet bij elke quiz zijn de antwoorden goed of fout.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Voor, maar dan wel pas als je de quiz gemaakt hebt zodat je niet kan spieken.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Voor, maar dan wel pas als je de quiz gemaakt hebt zodat je niet kan spieken.


    26 - 02 - '16

    Schneider schreef:
    Ja, maar niet bij elke quiz zijn de antwoorden goed of fout.


    comfort in c h a o s