• Ik kan mijn motivatie niet meer vinden. Ik ben nu op stage, heb nog 86 dingen te doen, wil daarnaast deze maand ook nog meedoen met NaNoWriMo, maar ik kan me gewoon niet concentreren. Daarnaast ben ik ook de adapter van mijn laptop vergeten, dus binnen een uur valt mijn laptop uit. En dan kan ik niet veel meer.

    Wiens motivatie is nog meer ver te zoeken?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De mijne. Ik zou eigenlijk moeten leren voor mijn tentamenweek, maar ik heb geen zin en geen puf.


    I am an idiot, I move.

    Die van mij ook. Maar als je 'm vind, mag je 'm houden, ik wil niet eens iets doen vandaag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet wat je bedoeld.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:59 ]


    You're my favorite drug. Just one hit is not enough! I won't break this addiction NO!

    Hiero, volgende week donderdag moet ik de helft van mijn profielwerkstuk inleveren en ik moet nog beginnen ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik hem mijn motivatie terug gevonden, hell yeah.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Motivatie heb ik wel, ik heb er alleen geen energie voor.

    Ik denk dat ie op stap is met de mijne D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn motivatie is nooit komen opdagen (cat)


    Alis volat propriis.

    Found my motivation *typt snel verder*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik moet ANW leren, maar mijn motivatie is ook ver te zoeken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    van mij
    Zit op Q terwijl ze moet studeren:)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Die van mij, maar dat komt omdat ik gewoon erg moe ben en me niet lekker voel. Ik doe ook mee aan NaNoWriMo, maar ik haal het nooit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one