• Mijn vriend doet heel veel aan verrassingen en dat vind ik echt lieff.

    Bv:
    Kom ik net thuis van school en dan heeft die iedereen het huis uit gewerkt en gaan we chocola fonduen ofzo. Of we gaan een avondje na het strand bij zonsondergang. En daar overvalt hij me dan echt mee. Of zaterdagochtend een ontbijt op bed ofzo.

    Maar hij doet ook heel erg zijn best en dan komt die met een tulp aan. Hij weet dat ik gek ben op tulpen. of hij geeft me opeens een piepklein kusje op mijn kruin.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:41 ]

    Bijna alles . Het hoeft maar een roos of een simpele kus te zijn.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:39 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.




    Maar eh, ik vind al snel iets romantisch eigenlijk. Als het maar een gebaar is wat diegene zelf bedenkt zeg maar. Spontaniteit is alles! :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:40 ]

    Niks.


    We accept the love we think we deserve.

    En toch dumpte je hem voor de eerste de beste die lief deed. (cat)

    Ik vind elke verassing al romantisch en lief, want het betekent dat hij extra aan me gedacht heeft.


    Your make-up is terrible

    Een gebaar maar wat mij echt een toekomst iets lijkt. naar het strand zonondergaan m,et volle maan in een waxine lichtjeshartje dineren(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dursley schreef:




    Maar eh, ik vind al snel iets romantisch eigenlijk. Als het maar een gebaar is wat diegene zelf bedenkt zeg maar. Spontaniteit is alles! :'D


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ah wel, iemand die ik ken vertelde het volgende;
    Zij houd echt veel van schattenjachten -ze is 23 of zo, maar ze houd ervan- en haar vriend, waar ze toen nog niet lang mee samen was, had op haar verjaardag zo'n schattenjacht georganiseerd speciaal voor haar. Ze moest in allerlei cafés etc binnen gaan, kreeg tips en uiteindelijk kwam ze aan bij zo'n groot granenveld en daar moest ze tussen gaan & er was een open plek met een klein riviertje waar een dekentje op de grond lag etc en dat vond ik echt romantisch :Y)

    Dursley schreef:




    Maar eh, ik vind al snel iets romantisch eigenlijk. Als het maar een gebaar is wat diegene zelf bedenkt zeg maar. Spontaniteit is alles! :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    En toch dumpte je hem voor de eerste de beste die lief deed. (cat)

    Ik vind elke verassing al romantisch en lief, want het betekent dat hij extra aan me gedacht heeft.


    ^^ Dat dus ;d -Sorry Nikki ;P was te lui om het zelf te typen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    En toch dumpte je hem voor de eerste de beste die lief deed. (cat)

    Ik vind elke verassing al romantisch en lief, want het betekent dat hij extra aan me gedacht heeft.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    En toch dumpte je hem voor de eerste de beste die lief deed. (cat)

    Ik vind elke verassing al romantisch en lief, want het betekent dat hij extra aan me gedacht heeft.


    Nee.

    Het ging al een tijdje niet goed tussen ons en dat wist stephen ook.

    Uiteindelijk hebben we beide een grote fout gemaakt.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:47 ]

    Dursley schreef:




    Maar eh, ik vind al snel iets romantisch eigenlijk. Als het maar een gebaar is wat diegene zelf bedenkt zeg maar. Spontaniteit is alles! :'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Anatolia schreef:
    Bijna alles . Het hoeft maar een roos of een simpele kus te zijn.

    Ik vind veel romantisch. Al is het maar iets simpels. Zelfs een lief smsje met '<3' erin, vind ik romantisch, het laat zien dat ie om me geeft, aan me denkt en van me houdt. En verder wat Anatolia ook al zijn, een simpele kus of een roos vind ik ook al romantisch. (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik weet het niet, nooit wat romantisch meegemaakt, maar ik denk dat ik gek zou worden als hij elke keer iets speciaals deed of iets voor me koopt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall