• Mijn vriend doet heel veel aan verrassingen en dat vind ik echt lieff.

    Bv:
    Kom ik net thuis van school en dan heeft die iedereen het huis uit gewerkt en gaan we chocola fonduen ofzo. Of we gaan een avondje na het strand bij zonsondergang. En daar overvalt hij me dan echt mee. Of zaterdagochtend een ontbijt op bed ofzo.

    Maar hij doet ook heel erg zijn best en dan komt die met een tulp aan. Hij weet dat ik gek ben op tulpen. of hij geeft me opeens een piepklein kusje op mijn kruin.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:41 ]

    StJimmy schreef:
    (...)
    Jawel maar er om 'treuren' heeft geen zin, ik kan het weten.


    Ik vind dat zij het wel erg mag vinden. ;o
    Want, als we toch zo gaan beginnen, de eerste 12 jaar van je leven wou je vast nog geen vriendje, dus dan hou je nog maar 5 jaar over,...:Y)

    Oké, ik voel me net een klein kind nu. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Ik vind dat zij het wel erg mag vinden. ;o
    Want, als we toch zo gaan beginnen, de eerste 12 jaar van je leven wou je vast nog geen vriendje, dus dan hou je nog maar 5 jaar over,...:Y)

    Oké, ik voel me net een klein kind nu. :'D

    Was het maar waar. Tuurlijk mag ze het jammer vinden maar ik weet wat het met je kan doen, en dat wens ik haar niet toe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dursley schreef:




    Maar eh, ik vind al snel iets romantisch eigenlijk. Als het maar een gebaar is wat diegene zelf bedenkt zeg maar. Spontaniteit is alles! :'D

    Haha die gif is zo droog


    None but ourselves can free our minds.

    Defensive schreef:
    Als hij alleen maar signalen aan mij toont dat hij echt van mij houdt, vind ik dat al romantisch genoeg. (:
    Al is samen naar de sterren kijken ook zó leuk! Dat heb ik wel eens gedaan, en dat was zo romantisch. Of samen in een tentje liggen (:


    Alis volat propriis.

    MisPattinson schreef:
    ah men nu verlang ik echt naa reen vriendje al sindfs groep 8 dat is 4 jaar geen liefje(huil)(huil)(huil)(huil)
    Je bent pas 14..
    Ik ben over een maand 16 en heb net 3 tot 4 weken mijn eerste vriendje. Geduld, joa?


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het gaat me meer om het punt dat het altijd erger kan en dat je je er beter geen zorgen over kan maken. 4 jaar is niet zo lang.

    Da's een mening, no fact. Misschien lul ik over tien jaar anders, but still, 't blijft een mening.
    En klopt, je kan je er ook beter geen zorgen over maken, maar dit is geen ratiokwestie maar een gevoelskwestie en daar heb je niet altijd controle over. Dat kan ik weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger vond ik het al superromantisch dat mijn toenmalige vriendje een taart met "Jip 9 jaar" had gebakken, en we die met zijn hele familie hadden opgegeten. En dat hij een keer een bord voor me had gekleurd, met "Jip 8 jaar". Ik heb dat bord nogsteeds en voel me nog altijd even schuldig daarover, dat ik op zijn verjaardag altijd met simpele knuffeltjes aankwam. (cat) maar toen was ik ook nog erg jong zoals je ziet, dus wat ik nu romantisch vind weet ik niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Anatolia schreef:
    Bijna alles . Het hoeft maar een roos of een simpele kus te zijn.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik denk dat ik niet zo van dat hele kleffe gedoe ben maar vooral kleine dingen en dingen samen doen. Het lijkt me gewoon heel erg fijn om iemand te hebben die je alles kan vertellen maar waar ik ook heel erg mee zou kunnen lachen. Ik denk dat ik het al leuk zou vinden om gewoon samen een film te kijken [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Misschien klinkt het heel raar, maar ik hou niet echt van zulke hele romantische dingen x) Jaja, nu vinden jullie me saai ofzo. ;) Maar las hij maar lief doet en mij steunt, heplt etc. Als hij me maar nooit aleen laat <3 Alsof ik zo iemand kan vinden. (cat)

    Spontane dingen die je dus gewoon echt niet ziet aankomen. En dat kunnen ook kleine dingetjes zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen