• Mijn vriend doet heel veel aan verrassingen en dat vind ik echt lieff.

    Bv:
    Kom ik net thuis van school en dan heeft die iedereen het huis uit gewerkt en gaan we chocola fonduen ofzo. Of we gaan een avondje na het strand bij zonsondergang. En daar overvalt hij me dan echt mee. Of zaterdagochtend een ontbijt op bed ofzo.

    Maar hij doet ook heel erg zijn best en dan komt die met een tulp aan. Hij weet dat ik gek ben op tulpen. of hij geeft me opeens een piepklein kusje op mijn kruin.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:41 ]

    Eyelash schreef:
    Niks.


    26 - 02 - '16

    MisPattinson schreef:
    Een gebaar maar wat mij echt een toekomst iets lijkt. naar het strand zonondergaan m,et volle maan in een waxine lichtjeshartje dineren(H)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Niet zoveel.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ooh hoe vaak ik eigenlijk aan zulke dingen denk, wat voor romantische scenes ik me allemaal bedenk, op de meest achterlijke momenten.

    Ik stel me bijvoorbeeld voor met iemand op vakantie te gaan naar Berlijn en dan een week de stad verkennen en verblijven in één of ander hostel.
    Of naar Izmir (Turkije) gaan en daar een week blijven in het appartement van mijn vader. Dat biedt een geweldig uitzicht op links de stad en rechts de zee. Dan zie ik mezelf al op het dakterras zitten met een kaarsje en mijn vriend en daar gewoon met z'n tweeën van de zonsondergang genieten.
    Of thuis tien kaarsen opsteken, enorm het licht dimmen/uit doen, wat te drinken nemen en Lovesong van The Cure opzetten en vervolgens een superromantische avond hebben. Telkens als ik dat nummer op zet beeld ik me dat in.
    Of naar de Duitse kerstmarkt gaan met vette vorst en vervolgens 's avonds in de vrieskou dekking zoeken in een of ander gezellig Duits café.
    Ook al is het maar zoiets simpels als even bij iemand kunnen zijn die een arm om me heen slaat en zegt dat alles oke is, waar we dan ook zijn.

    You always want what you can't have, denk nu dan..
    Tijd voor The Cure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat romantiek in bijna alles kan zitten, dat hoeft daarom niet perse groot of klein zijn, gewoon het feit dat de persoon die je graag ziet zijn/haar liefde aan jou toont. Of dat nu is door middel van woorden of materiële dingen of een gebaar, dat maakt me niet uit.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Inviolable schreef:
    Ik vind veel romantisch. Al is het maar iets simpels. Zelfs een lief smsje met '<3' erin, vind ik romantisch, het laat zien dat ie om me geeft, aan me denkt en van me houdt. En verder wat Anatolia ook al zijn, een simpele kus of een roos vind ik ook al romantisch. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ah men nu verlang ik echt naa reen vriendje al sindfs groep 8 dat is 4 jaar geen liefje(huil)(huil)(huil)(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als hij alleen maar signalen aan mij toont dat hij echt van mij houdt, vind ik dat al romantisch genoeg. (:
    Al is samen naar de sterren kijken ook zó leuk! Dat heb ik wel eens gedaan, en dat was zo romantisch. Of samen in een tentje liggen (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:05 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat ik romantisch vind? Naja, ik ben niet zo van het romantische eigenlijk XD Vind ik allemaal zo klef en bleh. Lief zijn is wat anders, maar kom bij mij niet aanzetten met diner bij kaarslicht of een bos bloemen ofzo XD dat is niet mijn ding XD


    Life is hard and then we die

    Ik waardeer de kleinste dingen :3
    Sowieso, ik denk dat zo goed als alles romantisch is als je van de andere persoon houdt? ;3


    Has no one told you she's not breathing?

    MisPattinson schreef:
    ah men nu verlang ik echt naa reen vriendje al sindfs groep 8 dat is 4 jaar geen liefje(huil)(huil)(huil)(huil)

    Probeer 17 jaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus veel ervaring heb ik niet, maar ik denk dat ik niet zo zou houden van romantisch gedoe. En eigenlijk zou ik me er aan ergeren als ik moe thuis kwam en dan nog een heleboel zou moeten doen zonder dat ik me daar op had voorbereid.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind al heel snel iets romantisch. Hoe kleiner het gebaar, hoe beter.


    I love you Tim

    StJimmy schreef:
    (...)
    Probeer 17 jaar.

    Probeer 3.5 jaar.
    Honestly, dat elkaar overtreffen slaat nergens op. Alsof wij nu ineens geen recht van spreken hebben, oh please.


    No growth of the heart is ever a waste

    Awh, ik vind een kus op de kruin altijd zó lief. Ook gewoon van een jongen die niet je vaste vriend is zeg maar.


    I'm in love with you and all your little things