• Mijn vriend doet heel veel aan verrassingen en dat vind ik echt lieff.

    Bv:
    Kom ik net thuis van school en dan heeft die iedereen het huis uit gewerkt en gaan we chocola fonduen ofzo. Of we gaan een avondje na het strand bij zonsondergang. En daar overvalt hij me dan echt mee. Of zaterdagochtend een ontbijt op bed ofzo.

    Maar hij doet ook heel erg zijn best en dan komt die met een tulp aan. Hij weet dat ik gek ben op tulpen. of hij geeft me opeens een piepklein kusje op mijn kruin.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:41 ]

    StJimmy schreef:
    (...)
    Probeer 17 jaar.


    .... je hele leven nog nooit, en dus niet weten wat je mis..
    Of 4 jaar zonder terwijl je weet wat je mis (:

    Dus ehm, nja previes wat C18 zei (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als hij me opeens een kusje op mn wang geeft. Of een arm om me heen slaat. Dat vind ik zó lief. Veel beter dan dat geslijm bij kaarslicht of een zonsondergang.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Midna schreef:
    (...)

    .... je hele leven nog nooit, en dus niet weten wat je mis..
    Of 4 jaar zonder terwijl je weet wat je mis (:

    Dus ehm, nja previes wat C18 zei (:

    Dat weet je wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, de verliefdheid. Geloof me, die verdwijnt vanzelf en dan doet hij een stuk minder romantische dingen. Dus geniet ervan nu het nog kan!

    Oh, en wat ik heel lief vind is dat mijn vriendje altijd mijn ´zuster´ wordt als ik weer eens drie dagen ziek ben van de menstruatie. Dan zorgt hij ervoor dat ik thee, een warme kruik, pijnstillers en veel chocolade heb.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 20:48 ]


    Bored.

    Midna schreef:
    (...)

    .... je hele leven nog nooit, en dus niet weten wat je mis..
    Of 4 jaar zonder terwijl je weet wat je mis (:

    Dus ehm, nja previes wat C18 zei (:

    Natuurlijk weet je wél wat je mist. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind iets niet snel romantisch, meestal wordt het in mijn rare brein voor mij "klef slijmgedoe" en daar kan ik zó niet tegen. xD Nee, kaarslicht, etentje, rosenblaadjes? Nee, kom daarmee niet bij mij aanzetten, ik ben hard to the core. xP


    One person's craziness is another person's reality.

    een film kijken en samen met een warm dekentje in de zetel zitten :3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind het al gewoon héél erg lief als ik weet dat ik voor 1 seconde in iemands gedachten ben geweest. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind 't altijd erg romantisch wanneer een man en een vrouw keihard ruziemaken en elkaar dan heel passioneel zoenen c:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 21:09 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Probeer 17 jaar.


    Probeer 19 jaar. Ik win, nu mag je niet meer klagen :Y) Werkt het zo? Ik vindt dat wel een raar iets hoor, wat maakt t nou uit wie langer geen relatie heeft gehad? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    .... je hele leven nog nooit, en dus niet weten wat je mis..
    Of 4 jaar zonder terwijl je weet wat je mis (:

    Dus ehm, nja previes wat C18 zei (:


    Je weet uitstekend wat je mist.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Probeer 19 jaar. Ik win, nu mag je niet meer klagen :Y) Werkt het zo? Ik vindt dat wel een raar iets hoor, wat maakt t nou uit wie langer geen relatie heeft gehad? (cat)

    Het gaat me meer om het punt dat het altijd erger kan en dat je je er beter geen zorgen over kan maken. 4 jaar is niet zo lang.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Het gaat me meer om het punt dat het altijd erger kan en dat je je er beter geen zorgen over kan maken. 4 jaar is niet zo lang.


    Is lang zat. Moet iemand et minder erg vinden omdat het "maar" 4 jaar is? Mogen ze het daardoor niet erg vinden?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Is lang zat. Moet iemand et minder erg vinden omdat het "maar" 4 jaar is? Mogen ze het daardoor niet erg vinden?

    Jawel maar er om 'treuren' heeft geen zin, ik kan het weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lighter schreef:
    Ik vind iets niet snel romantisch, meestal wordt het in mijn rare brein voor mij "klef slijmgedoe" en daar kan ik zó niet tegen. xD Nee, kaarslicht, etentje, rosenblaadjes? Nee, kom daarmee niet bij mij aanzetten, ik ben hard to the core. xP

    Ik kan ook niet tegen geslijm, hoor. Daarom dat ik kleine dingen appreciëer en die wél romantisch vind. (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?