• Ik moet dit gewoon even kwijt,


    toen ik naar groep 4 ging, werd ik nagewezen, en werd er dan gelachen,
    ik negeerde het, en dacht het zal wel, ik was net 6 en wist niet wat pesten was
    toen ik naar groep 6 ging, werd mij bewust gemaakt wat pesten is, en dat het pijn doet, ze lachten me uit, en vonden mijn kleren niet mooi genoeg
    toen in groep 8 ben ik boos geworden en heb ik een pestkop tegen de vensterbank geduwt, de klas moest lachen, en ik werd uitgelachen, toen ik de klas uitliep, kreeg natuurlijk ik straf, omdat ik wat gemeens deed
    toen ik eindelijk naar de middelbare mocht, was is super blij, geen gepest meer, geen gelach
    maar nee, dus niet, ik kwam opschool, en werd nagekeken door de 4e en 5e klassers, ik dacht al, niet alweer, plz niet alweer
    toen kwam Jeremy en dat bleek dus ook een pestkop, hij stak zijn hand uit, en deed toen één van die stomme grapjes, alweer werd ik uitgelachen, ik trok het niet meer, ik wou weg van hier
    mijn kleren waren en zijn niet mooi genoeg volgens kinderen,
    ik mocht mezelf niet zijn, want dat was raar, omdat ik anders was, emotioneler was aangelegt
    in de 2e stoken ze mijn banden lek
    en sloegen ze me
    ik wil ze slaan, ze in elkaar meppen
    maar de angst om uitgelachen te worden
    is gewoon te groot


    sorry voor het zeiktopic

    Dankje voor het lezen
    niet zeuren, ik heb steun nodig
    als je gaat zeuren dan rood kruisje

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 22:22 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Awh jemig, wat rot voor je!
    Slaan helpt niet, geloof me. Op een dag kom je tussen mensen die wel verstandig zijn en om je geven, en tot die tijd heb je ons op Q.
    Geef niet op <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    He, déjà vu. Het enigste wat ik kan zeggen is niks van aantrekken, maar daar heb je niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ye, ik ken het, maar geloof me, als jij gaat slaan, ben je de lul. Ik werd voornamelijk gepest om het feit dat ik half-Servisch ben, door buitenlanders. Klinkt erg hard en zo, maar op den duur hield ik het niet meer. In plaats van hulp te vragen van school en mijn ouders, ben ik er zelf op gaan inrammen, en omdat ik ruim acht jaar k1 heb gedaan, zijn die jongens er niet goed vanaf gekomen. HOPPA, schorsing en HALT! (no_chears)

    Sterkte man.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit zelfde verhaal heb je me ook eens in een pb gestuurd, dus.. Je weet wat ik ervan vond enzo hea (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op een dag liggen zij in de goot en staat jouw naam boven aan de sterren en zul jij ze vertrappelen en laten zien hoe goed je wel niet bent.
    Slaan helpt niet.

    Je trots niet opgeven! Wees jezelf, dat's belangrijk.


    Love is louder.

    Taize schreef:
    Awh jemig, wat rot voor je!
    Slaan helpt niet, geloof me. Op een dag kom je tussen mensen die wel verstandig zijn en om je geven, en tot die tijd heb je ons op Q.
    Geef niet op <3


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Bijt gewoon eens 1 keer flink van je af. Dat heeft bij mij ook wonderen gedaan. Ik ben jarenlang gepest, tot ik de grootste pestkop van de school een grote bek gaf.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Bijt gewoon eens 1 keer flink van je af. Dat heeft bij mij ook wonderen gedaan. Ik ben jarenlang gepest, tot ik de grootste pestkop van de school een grote bek gaf.


    Helpt niet bij alle.. Deed ik ook eens, toen lachten ze me alleen maar uit en dat ik lef had ofzo (: Ze gingen gewoon door met uitschelden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet wat ik hieropmoet zeggen. ;o
    In elk geval héél veel sterkte. Blijf sterk, en zorg dat ze jou niet klein krijgen. Ook jij verdient alleen het allerbeste!
    En hé, er zijn altijd genoeg mensen op Q die jou graag willen helpen! (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Midna schreef:
    (...)

    Helpt niet bij alle.. Deed ik ook eens, toen lachten ze me alleen maar uit en dat ik lef had ofzo (: Ze gingen gewoon door met uitschelden.

    Echt? Hmm, die zijn dus erg hardnekkig. Hoe dan ook, het heeft mij de reputatie van een bitch die je beter te vriend kunt houden opgeleverd. En die heb ik nu nog. Ook al ben ik inmiddels naar een hogeschool gegaan èn ben ik daar van studie gewisseld.

    Ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer. Nooit geschoten is immers altijd mis ;)


    Bored.

    Omg, :( ik vind dit zo erg! Zulke dingen kunnen je echt onzeker maken.
    Gelukkig werd ik alleen in groep 3 gepest en heb ik een enorme bek dus kan ik mezelf goed verdedigen en word ik gelukkig niet pest ofzo. Maar heel veel sterkte ik weet dat het pijn doet. (flower)

    Turophile schreef:
    Op een dag liggen zij in de goot en staat jouw naam boven aan de sterren en zul jij ze vertrappelen en laten zien hoe goed je wel niet bent.
    Slaan helpt niet.
    Je trots niet opgeven! Wees jezelf, dat's belangrijk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Echt? Hmm, die zijn dus erg hardnekkig. Hoe dan ook, het heeft mij de reputatie van een bitch die je beter te vriend kunt houden opgeleverd. En die heb ik nu nog. Ook al ben ik inmiddels naar een hogeschool gegaan èn ben ik daar van studie gewisseld.

    Ik zou zeggen, probeer het gewoon een keer. Nooit geschoten is immers altijd mis ;)


    Uhu idd (:
    Ik had geluk dat de grootste pestkop in de derde naar andere school ging, en de rest ook opeens was gekapt met pesten. Love that moment


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taize schreef:
    Awh jemig, wat rot voor je!
    Slaan helpt niet, geloof me. Op een dag kom je tussen mensen die wel verstandig zijn en om je geven, en tot die tijd heb je ons op Q.
    Geef niet op <3


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ach meid toch..

    Zoek alsjeblieft hulp. Bij je ouders, je mentor.. dit kan zo niet doorgaan. Laat die kinderen jou leven alsjeblieft niet vergallen.

    En je zeurt niet, hoor. Soms moet je je verhaal gewoon even kwijt.


    ars moriendi