• Ik moet dit gewoon even kwijt,


    toen ik naar groep 4 ging, werd ik nagewezen, en werd er dan gelachen,
    ik negeerde het, en dacht het zal wel, ik was net 6 en wist niet wat pesten was
    toen ik naar groep 6 ging, werd mij bewust gemaakt wat pesten is, en dat het pijn doet, ze lachten me uit, en vonden mijn kleren niet mooi genoeg
    toen in groep 8 ben ik boos geworden en heb ik een pestkop tegen de vensterbank geduwt, de klas moest lachen, en ik werd uitgelachen, toen ik de klas uitliep, kreeg natuurlijk ik straf, omdat ik wat gemeens deed
    toen ik eindelijk naar de middelbare mocht, was is super blij, geen gepest meer, geen gelach
    maar nee, dus niet, ik kwam opschool, en werd nagekeken door de 4e en 5e klassers, ik dacht al, niet alweer, plz niet alweer
    toen kwam Jeremy en dat bleek dus ook een pestkop, hij stak zijn hand uit, en deed toen één van die stomme grapjes, alweer werd ik uitgelachen, ik trok het niet meer, ik wou weg van hier
    mijn kleren waren en zijn niet mooi genoeg volgens kinderen,
    ik mocht mezelf niet zijn, want dat was raar, omdat ik anders was, emotioneler was aangelegt
    in de 2e stoken ze mijn banden lek
    en sloegen ze me
    ik wil ze slaan, ze in elkaar meppen
    maar de angst om uitgelachen te worden
    is gewoon te groot


    sorry voor het zeiktopic

    Dankje voor het lezen
    niet zeuren, ik heb steun nodig
    als je gaat zeuren dan rood kruisje

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 22:22 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Turophile schreef:
    Op een dag liggen zij in de goot en staat jouw naam boven aan de sterren en zul jij ze vertrappelen en laten zien hoe goed je wel niet bent.
    Slaan helpt niet.

    Je trots niet opgeven! Wees jezelf, dat's belangrijk.


    Love don´t break me.

    Zorg dat je mensen vind die je wel accepteren zoals je bent, ik kan je zeggen dat je je dan iig al een stuk beter zal voelen. Pestkoppen houden van aandacht & kiezen vaak een makkelijk slachtoffer. Het is moeilijk je er niets van aan te trekken want als iemand je pijn doet, fysiek en/of verbaal kan je dat niet snel nergeren. Als je een groep vind waarmee je goed kan opschieten dan zul je zien dat het allemaal veel minder word. Want als jij je zelf zeker voelt en je je niet zo kwetsbaar op stelt zullen ze zich na een tijdje zeker weten terug dringen. Ook zou ik er met iemand over praten, ookal kan diegene je geen directe hulp geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt, want dat had ik zelf ook toen ik gepest werd.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 13:25 ]

    Dan was van mij niegt echt erg, ik werd door al mijn leetijd genootjes genegeerd heel mijn basisschool leven vanaf groep 1 tot 6. Maar ik had dan ouder mensen die wel om mij gaven en mij steunde


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Heb ik ook gehad, het was echt heel erg, net zoals jou.
    Maar nu heb ik eindelijk vrienden gemaakt (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    gosh ik zit in het zelfde schuitje als je wilt mag je komen praten. Ik weet wat je voelt maar wees niet bang voor je eigen proud on your self.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan