• Ik moet dit gewoon even kwijt,


    toen ik naar groep 4 ging, werd ik nagewezen, en werd er dan gelachen,
    ik negeerde het, en dacht het zal wel, ik was net 6 en wist niet wat pesten was
    toen ik naar groep 6 ging, werd mij bewust gemaakt wat pesten is, en dat het pijn doet, ze lachten me uit, en vonden mijn kleren niet mooi genoeg
    toen in groep 8 ben ik boos geworden en heb ik een pestkop tegen de vensterbank geduwt, de klas moest lachen, en ik werd uitgelachen, toen ik de klas uitliep, kreeg natuurlijk ik straf, omdat ik wat gemeens deed
    toen ik eindelijk naar de middelbare mocht, was is super blij, geen gepest meer, geen gelach
    maar nee, dus niet, ik kwam opschool, en werd nagekeken door de 4e en 5e klassers, ik dacht al, niet alweer, plz niet alweer
    toen kwam Jeremy en dat bleek dus ook een pestkop, hij stak zijn hand uit, en deed toen één van die stomme grapjes, alweer werd ik uitgelachen, ik trok het niet meer, ik wou weg van hier
    mijn kleren waren en zijn niet mooi genoeg volgens kinderen,
    ik mocht mezelf niet zijn, want dat was raar, omdat ik anders was, emotioneler was aangelegt
    in de 2e stoken ze mijn banden lek
    en sloegen ze me
    ik wil ze slaan, ze in elkaar meppen
    maar de angst om uitgelachen te worden
    is gewoon te groot


    sorry voor het zeiktopic

    Dankje voor het lezen
    niet zeuren, ik heb steun nodig
    als je gaat zeuren dan rood kruisje

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 22:22 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    Kuyt schreef:
    Ach meid toch..

    Zoek alsjeblieft hulp. Bij je ouders, je mentor.. dit kan zo niet doorgaan. Laat die kinderen jou leven alsjeblieft niet vergallen.

    En je zeurt niet, hoor. Soms moet je je verhaal gewoon even kwijt.


    Laat ik nou net een jongen zijn


    You're amazing the way you are, never give up!

    Sommige mensen die gaan zichzelf echt nog tegen komen. Ik geloof niet per se in karma ofzo maar ik geloof wel dat pestkoppen in dit leven of in een ander leven worden gestraft voor hun daden

    Maar ik vind het heel erg voor je en het liefst zou ik je nu een knuffel willen geven maar dat kan helaas niet


    Physics is awesome

    Ik ken het, geloof me.
    Ga naar je mentor ermee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    angleface schreef:
    (...)

    Laat ik nou net een jongen zijn

    Dat kon ik ook niet weten, ik ken je verder niet. Anyway, het verhaal blijft precies hetzelfde. Erover in blijven zitten gaat je niet verder helpen. Je moet hier niet te lang mee rond blijven lopen en hulp zoeken.


    ars moriendi

    Wat erg. ): Dat ze je uitlachen gwn vanwege je kleren, wat een sukkels. -.-
    Blijf er niet alleen mee zitten en zoek zeker hulp.
    Ik weet hoe het voelt en het is moeilijk om je er niks van aan te trekken.


    Ik wil een tuin vol egels



    stay strong :)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 23:46 ]


    None but ourselves can free our minds.


    Ik voel met je mee zoetje, alles komt goed. Niet opgeven. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben eigenlijk nog steeds boos op je voor wat er allemaal tussen ons is gebeurd maar omdat ik je beloofd heb dat we vrienden zouden blijven ga ik je alsnog steunen.


    Je moet ze negeren ik weet dat het moeilijk is enzo maar als jij niet reageerd is het ook niet leuk meer.

    ik ben eigenlijk nog steeds boos op je voor wat er allemaal tussen ons is gebeurd maar omdat ik je beloofd heb dat we vrienden zouden blijven ga ik je alsnog steunen.


    Je moet ze negeren ik weet dat het moeilijk is enzo maar als jij niet reageerd is het ook niet leuk meer.

    Ahw, wat naar voor je. Ikzelf ben nooit echt gepest geweest, dus ik weet niet echt wat ik nu moet zeggen... Bihj mij op de basisschool deden ze me na met stotteren, want ik stotter, maar toen deed de grootste pestkop het zo vaak dat hij zelf begon te stotteren, en stopten ze allemaal. Dus dat noem ik niet echt pesten... =P
    Maar, zoek hulp. Ga naar je familie, ouders, mentor? Als het zo doorgaat, kan je er nog wel eens heel verdrietig van worden en ze mogen je jeugd niet verpesten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Taize schreef:
    Awh jemig, wat rot voor je!
    Slaan helpt niet, geloof me. Op een dag kom je tussen mensen die wel verstandig zijn en om je geven, en tot die tijd heb je ons op Q.
    Geef niet op <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Awh wat rot voor je, Je kan altijd bij mij terecht als je wilt praten (flower)

    Captain schreef:


    Ik voel met je mee zoetje, alles komt goed. Niet opgeven. (:


    Bones. :9~
    Maar heb je wat aan deze dingen, en wat ben je van plan te gaan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hale schreef:
    ik ben eigenlijk nog steeds boos op je voor wat er allemaal tussen ons is gebeurd maar omdat ik je beloofd heb dat we vrienden zouden blijven ga ik je alsnog steunen.


    Je moet ze negeren ik weet dat het moeilijk is enzo maar als jij niet reageerd is het ook niet leuk meer.


    Helpt ook lang niet altijd (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    Ach meid toch..

    Zoek alsjeblieft hulp. Bij je ouders, je mentor.. dit kan zo niet doorgaan. Laat die kinderen jou leven alsjeblieft niet vergallen.

    En je zeurt niet, hoor. Soms moet je je verhaal gewoon even kwijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.