• Ik ben gister met school naar het Fontys hogeschool in Venlo geweest.
    En ik ben definitief uit: het Hbo gaat me beter bevallen want daar passen ze de theorie gelijk toe dat heb ik niet op het Havo. En veel zelfstandiger. Ik loopt nu met verschillende vakken voor en ik zit me gewoon te vervelen op school xD

    Wie heeft dat wel/niet???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik doe MBO, maar sowieso is studeren leuker dan middelbare school want dan ga je iets doen wat je echt leuk vind en dan is alles ook meteen een stuk interessanter.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik doe MBO, maar sowieso is studeren leuker dan middelbare school want dan ga je iets doen wat je echt leuk vind en dan is alles ook meteen een stuk interessanter.



    Daar ben ik het zowiezo over eens:)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    Persoonlijk denk ik dat HBO makkelijker is, vanwege de zelfstandigheid.

    Mijn school doet er alles aan om je te laten slagen :S

    Ik vind dat egt slegt


    Ligt aan de studie. Ik vind het moeilijker. De zelfstandigheid is echt heel fijn, hoewel je soms wel een beetje aan je lot wordt overgelaten. En het is juist goed dat een school je probeert te helpen met het slagen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:02 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ligt aan de studie. Ik vind het moeilijker. De zelfstandigheid is echt heel fijn, hoewel je soms wel een beetje aan je lot wordt overgelaten. En het is juist goed dat een school je probeert te helpen met het slagen.


    Normaal mag je geen examen doen als je niet alles hebt ingelevert, bij ons gebeurt dat wel met de helft van de examenkandidaten en die slagen:|


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Qlimax schreef:
    Ik doe MBO, maar sowieso is studeren leuker dan middelbare school want dan ga je iets doen wat je echt leuk vind en dan is alles ook meteen een stuk interessanter.

    Daar heb ik ook al mijn hoop op gevestigd (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LoveLost schreef:
    (...)

    Normaal mag je geen examen doen als je niet alles hebt ingelevert, bij ons gebeurt dat wel met de helft van de examenkandidaten en die slagen:|


    Dat is schandalig en oneerlijk voor de leerlingen die wel hun best doen. Een school moet mensen wel helpen om te slagen maar deze manier gaat te ver.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Dat is schandalig en oneerlijk voor de leerlingen die wel hun best doen. Een school moet mensen wel helpen om te slagen maar deze manier gaat te ver.


    Kijk, dat bedoel ik


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Kijk, dat bedoel ik


    Maar dat mag jouw school niet doen, dus in theorie kunnen ze hier hele grote boetes voor krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet eigenlijk niet of ik het zo geweldig leuker ga vinden. Mijn interesses liggen gewoon heel erg breed, en ik hou er van om zoveel mogelijk te leren op zoveel mogelijk vlakken(:. Maarja, ik zit dan ook pas in de derde en dat kan nog helemaal gaan veranderen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eh ik weet niet wat ik leuker ga vinden; VWO of de Universiteit. We'll see, heb nog 1.5 jaar. (aa)


    It's time to be happy again.

    En is zowiezo zo dat je vervolgopleiding leuker is omdat je in je interreses gaat leren:)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."