• Zo, Mitchell is terug en ik heb meteen een klacht voor de staff op Quizlet.
    Ik weet waarom ik gebanned ben en daar ga ik ook niet tegen in, maar ik vroeg me tijdens de bantijd wel wat af. Waarom heb ik geen forumban gekregen?
    Toen ik het topic van Nikki doorlas: "Vraagje aan de mods" las ik dat ik contact kon zoeken via het Contact Formulier. Dat heb ik dan ook gedaan met de vraag waarom ik geen forumban heb gekregen.
    Hierover heb ik nooit meer iets gehoord en dat is gewoon zwaar disrespectvol.
    Het contact formulier gaat via Rutger, maar die was de afgelopen tijd gewoon online dus dat is geen excuss. Toen ik de laatste keer dat iets stuurde via het Contact Formulier kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Nu dus gewoon 4 dagen niet.
    Ik was gebanned, ja dat klopt. Maar dat is geen reden om me te gaan negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien hadden ze het druk? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, en Welcome back! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Welkom terug (:


    26 - 02 - '16

    Was je geband dan? :O

    Naja, ik denk dat ze het te druk hadden. :) En anders vind ik het wel flauw.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind ook dat je gebanned was voor de verkeerde redenen, maar goed. :W
    Beetje belachelijk dat je genegeerd werd.


    To infinity and beyond •

    We hebben inderdaad te horen gekregen dat je Rutger een mail hebt gestuurd. Het probleem is dat als Rutger (vaak) online is, betekent het niet dat hij daadwerkelijk alles kan beantwoorden. Hij is vaak erg druk als hij bezig is met bijvoorbeeld de site verbeteren.
    Ook wij als mods moeten vaak op een antwoord wachten, dat kan oplopen tot een week. Hierbij ook onze excuses daarom, en we hebben Rutger al gemaild of voortaan het Contact Formulier naar ons doorgestuurd kan worden, zodat dat sneller gaat.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dashing schreef:
    Ik vind ook dat je gebanned was voor de verkeerde redenen, maar goed. :W
    Beetje belachelijk dat je genegeerd werd.

    Achja, ik had al 2 waarschuwingen staan en dat van laatst was mijn 3de en dus werd ik voor 4 dagen geband.
    Nu komt zeker de vraag waarvoor ik waarschuwingen heb gehad:
    1. Uitschelden van bloeddd die hier ook de boel kwam verzieken :W
    2. Verder gaan toen een mod zei dat we moesten kappen (dat kwam omdat iemand reageerde op een post van mij die voor de post van de mod stond)
    en natuurlijk 3. Het uitschelden en kleineren van Mascoblablabla, dat mens van laatst

    Dankjewel voor de "Welkom Terug" 's

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heartlines schreef:
    We hebben inderdaad te horen gekregen dat je Rutger een mail hebt gestuurd. Het probleem is dat als Rutger (vaak) online is, betekent het niet dat hij daadwerkelijk alles kan beantwoorden. Hij is vaak erg druk als hij bezig is met bijvoorbeeld de site verbeteren.
    Ook wij als mods moeten vaak op een antwoord wachten, dat kan oplopen tot een week. Hierbij ook onze excuses daarom, en we hebben Rutger al gemaild of voortaan het Contact Formulier naar ons doorgestuurd kan worden, zodat dat sneller gaat.

    Op een antwoord wachten? Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
    En opzich hoeft Rutger niet veel te doen, alleen de mail doorspelen naar jullie. Jullie hebben toch gehoord van mijn mail naar Rutger, dus dan hebben jullie toch ook die mail gekregen?
    En het is ook niet handig om eerst te beweren dat je contact op kan nemen door het contactformulier en daarna, als het fout gaat, pas aan Rutger te vragen of het naar jullie doorgestuurd kan worden.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ze zeiden dat je contact kon zoeken, dat kan ook. Ze hebben niks gezegd over verdere antwoorden ;p


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Op een antwoord wachten? Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
    En opzich hoeft Rutger niet veel te doen, alleen de mail doorspelen naar jullie. Jullie hebben toch gehoord van mijn mail naar Rutger, dus dan hebben jullie toch ook die mail gekregen?
    En het is ook niet handig om eerst te beweren dat je contact op kan nemen door het contactformulier en daarna, als het fout gaat, pas aan Rutger te vragen of het naar jullie doorgestuurd kan worden.

    Op antwoord wachten bedoel ik dat als wij iets aan Rutger mailen voor mod-zaken of andere dingetjes, moeten wij ook wachten. ^^
    Wij hebben de mail niet gekregen nee, alleen gehoord dat jij had geklaagd dat je geen antwoord had gekregen. (Al tijdens je ban.) Wij krijgen nooit te horen wat de gebande naar Rutger stuurt. Alleen dit keer omdat Rutger niet reageerde, besloten we om actie te ondernemen en dus te vragen of wij voortaan het formulier direct krijgen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Op een antwoord wachten? Ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
    En opzich hoeft Rutger niet veel te doen, alleen de mail doorspelen naar jullie. Jullie hebben toch gehoord van mijn mail naar Rutger, dus dan hebben jullie toch ook die mail gekregen?
    En het is ook niet handig om eerst te beweren dat je contact op kan nemen door het contactformulier en daarna, als het fout gaat, pas aan Rutger te vragen of het naar hen doorgestuurd kan worden.


    Als wij vragen hebben en die naar Rutger doorsturen, dan moeten wij vaak genoeg ook een week op antwoord wachten. Alleen dat hij online is, betekent niet dat hij het niet druk heeft, het gezien heeft of er tijd voor heeft.
    Nee, wij hebben die mail niet gekregen. Die komt bij Rutger, niet bij ons, dus dat klopt al niet. We horen er over van anderen, maar als hij naar Rutger gestuurd wordt, dan wordt hij naar Rutger gestuurd. Niet naar ons. Wij krijgen die mail vanuit Rutger niet te zien ofzo.
    En met het contactformulier kan je toch gewoon contact opnemen? Wat Shireen zei, was dat we vragen of de contactformulieren naar ONS gestuurd kunnen worden, zodat wij ze kunnen behandelen voortaan. Want nu komen ze bij Rutger, die misschien niet altijd even snel reageert. Dat heb je nou eenmaal bij sites. Als het geregeld kan worden, dat de contactformulieren bij de mods terecht komen, dan kun je er van uit gaan, dat je sowieso binnen een dag antwoord krijgt. Iets wat bij een beheerder langere tijd kan duren.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:56 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Genius schreef:
    Ze zeiden dat je contact kon zoeken, dat kan ook. Ze hebben niks gezegd over verdere antwoorden ;p

    Dan moeten ze ook niet zeggen dat je contact kunt zoeken, als ze toch niet antwoorden :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zulke dingen kun je toch onderling uitvechten? Waarom moeten mensen daar altijd iedereen bij betrekken? Daar kom je in real life echt niet meer weg, hoor. Als je een antwoord op je vraag wilt, stuur dan een PB naar één van de mods.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Zulke dingen kun je toch onderling uitvechten? Waarom moeten mensen daar altijd iedereen bij betrekken? Daar kom je in real life echt niet meer weg, hoor. Als je een antwoord op je vraag wilt, stuur dan een PB naar één van de mods.

    Pardon, waar bemoei jij je mee? En ik moet het hier behandelen, omdat de mods ja niks weten van mijn mail. Ik moet het toch op een manier laten weten? En de mods PB'en over iets waar ze niks vanaf weten heeft geen zin.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pardon, waar bemoei jij je mee? En ik MOET het hier behandelen, omdat de mods ja niks WETEN van mijn mail.

    Ik kan hier gewoon op reageren hoor. Kijk, als je gewoon een mod een PB gestuurd had, had ik hier ook niet op kunnen reageren. Dus ga nu niet boos worden omdat iemand iets zegt wat je niet aanstaat.

    En geloof me, de mods hebben onderling meer dan genoeg contact. Neem dat nou maar gewoon van mij aan.


    Bored.