• Zo, Mitchell is terug en ik heb meteen een klacht voor de staff op Quizlet.
    Ik weet waarom ik gebanned ben en daar ga ik ook niet tegen in, maar ik vroeg me tijdens de bantijd wel wat af. Waarom heb ik geen forumban gekregen?
    Toen ik het topic van Nikki doorlas: "Vraagje aan de mods" las ik dat ik contact kon zoeken via het Contact Formulier. Dat heb ik dan ook gedaan met de vraag waarom ik geen forumban heb gekregen.
    Hierover heb ik nooit meer iets gehoord en dat is gewoon zwaar disrespectvol.
    Het contact formulier gaat via Rutger, maar die was de afgelopen tijd gewoon online dus dat is geen excuss. Toen ik de laatste keer dat iets stuurde via het Contact Formulier kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Nu dus gewoon 4 dagen niet.
    Ik was gebanned, ja dat klopt. Maar dat is geen reden om me te gaan negeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkPassion schreef:
    Zulke dingen kun je toch onderling uitvechten? Waarom moeten mensen daar altijd iedereen bij betrekken? Daar kom je in real life echt niet meer weg, hoor. Als je een antwoord op je vraag wilt, stuur dan een PB naar één van de mods.


    Daarom hebben ze speciaal een klachtenforum gemaakt, zodat klachten neergelegt kunnen worden en ze er gezamelijk naar kunnen kijken.
    Jij hoeft je er echt niet bij betrokken te voelen want er staat nergens dat dit alleen gericht is naar users.
    Zo kunnen users ook ideeen neerleggen.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pardon, waar bemoei jij je mee? En ik moet het hier behandelen, omdat de mods ja niks weten van mijn mail. Ik moet het toch op een manier laten weten? En de mods PB'en over iets waar ze niks vanaf weten heeft geen zin.


    Pas nou maar op, straks wordt je weer gebanned. :W


    To infinity and beyond •

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Ik kan hier gewoon op reageren hoor. Kijk, als je gewoon een mod een PB gestuurd had, had ik hier ook niet op kunnen reageren. Dus ga nu niet boos worden omdat iemand iets zegt wat je niet aanstaat.

    En geloof me, de mods hebben onderling meer dan genoeg contact. Neem dat nou maar gewoon van mij aan.

    Luister eventjes naar Mitchell hier. Ik heb een topic gemaakt, omdat het geen zin heeft de mods te PB'en over iets wat ze niet weten right?
    Dit is dus ook een topic gericht aan de Q staff, wat ik ook nog eens in mijn beginpost heb vermeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Ik kan hier gewoon op reageren hoor. Kijk, als je gewoon een mod een PB gestuurd had, had ik hier ook niet op kunnen reageren. Dus ga nu niet boos worden omdat iemand iets zegt wat je niet aanstaat.

    En geloof me, de mods hebben onderling meer dan genoeg contact. Neem dat nou maar gewoon van mij aan.


    Jij weet natuurlijk ook alles van de nieuwe mods, sinds je zolang weg geweest bent natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    DarkPassion schreef:
    Zulke dingen kun je toch onderling uitvechten? Waarom moeten mensen daar altijd iedereen bij betrekken? Daar kom je in real life echt niet meer weg, hoor. Als je een antwoord op je vraag wilt, stuur dan een PB naar één van de mods.

    Ehm.. er is niet voor niets een klachten-subforum..? ^^'


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan moeten ze ook niet zeggen dat je contact kunt zoeken, als ze toch niet antwoorden :W

    Jij moet niet gelijk zo zeuren als het niet gaat zoals jij wil. Het is toch juist goed dat de mods nu vragen of hun dat ook mogen zien die mails. Hun kunnen ook niet weten vantevoren hoe alles werkt uiteindelijk :W


    -

    Heartlines schreef:
    (...)
    Op antwoord wachten bedoel ik dat als wij iets aan Rutger mailen voor mod-zaken of andere dingetjes, moeten wij ook wachten. ^^
    Wij hebben de mail niet gekregen nee, alleen gehoord dat jij had geklaagd dat je geen antwoord had gekregen. (Al tijdens je ban.) Wij krijgen nooit te horen wat de gebande naar Rutger stuurt. Alleen dit keer omdat Rutger niet reageerde, besloten we om actie te ondernemen en dus te vragen of wij voortaan het formulier direct krijgen.

    Aaaah oke, ik snap het. Fijn dat er dan nu wat aan gedaan word. Zal ook handig zijn voor de toekomstige mensen die het willen hebben over hun ban.
    Het topic kan nu van mij part gesloten worden, voordat mensen zich ermee bemoeien die er niks mee te maken hebben (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Luister eventjes naar Mitchell hier. Ik heb een topic gemaakt, omdat het geen zin heeft de mods te PB'en over iets wat ze niet weten right?
    Dit is dus ook een topic gericht aan de Q staff, wat ik ook nog eens in mijn beginpost heb vermeld.

    Ik heb eens even geluisterd naar Mitchell daar. En ik ben van mening dat ik hier gewoon op mag reageren. Het is openbaar. Als je mijn reacties niet op prijs stelt had je het niet openbaar moeten maken (:


    Bored.

    Mijn excuses dat ik nog niet gereageerd had op je vraag over je ban. Het komt helaas weleens voor dat ik het te druk heb om meteen te reageren.

    Om dit probleem op te lossen zal ik binnenkort programmeren dat het contact formulier naar de mods gaat ipv mij.


    Dit is mijn signature...

    Assassin schreef:
    (...)

    Jij weet natuurlijk ook alles van de nieuwe mods, sinds je zolang weg geweest bent natuurlijk.

    Ik heb jou ook gemist, Nikki (: Het leven was niet hetzelfde zonder jou.


    Bored.

    Genius schreef:
    (...)
    Jij moet niet gelijk zo zeuren als het niet gaat zoals jij wil. Het is toch juist goed dat de mods nu vragen of hun dat ook mogen zien die mails. Hun kunnen ook niet weten vantevoren hoe alles werkt uiteindelijk :W

    Ik zeur ook niet, ik vraag alleen om uitleg. En nu word toch alles beter geregeld? Dat is toch wat we willen of niet.

    Ik heb een excuses gekregen van de Mods en Rutger EN er word wat aangedaan voor anderen die in contact willen treden met de mods over dit soort dingen. Nou beter kan het niet toch?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    > Slotje topic op aanvraag van Mitchell. ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Ik heb eens even geluisterd naar Mitchell daar. En ik ben van mening dat ik hier gewoon op mag reageren. Het is openbaar. Als je mijn reacties niet op prijs stelt had je het niet openbaar moeten maken (:



    Als je zo nodig wilt reageren, draag dan gewoon iets bij in plaats van alleen iemand af te zeiken.


    Your make-up is terrible

    Eerst welcome back (:
    En ja, ik vind het niet kunnen dat je genegeert wordt, tenzij ze het druk hebben


    Don't dream your life, but live your dream!