• Geef hier afbeeldingen van t-shirts die je nu aan hebt!
    Vind je geen afbeelding? Pak dan iets wat er op lijkt!xD
    Dit heb ik nu aan:


    MAAR DAN VEEL KLEINERE MAAT!


    Je mag altijd zeggen wat je van iemand andrere kleren vind

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:39 ]


    I wanna be a wizard!

    Grizzly schreef:
    niks ;D


    hihixD


    I wanna be a wizard!

    Een paar enkelsokjes en daaroverheen dikke wollen sokken, een rode trainingsbroek, een zwart topje en een roze vest. Ik kom net van badmintontraining (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Donkerblauwe pul van Abercrombie, donkerblauw topje Forever21, jeans H&M en kousen van de New Look met aapjes :D


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Jeansbroek, rood topje, bruine Only-sweater en geen idee welk kleur mijn ondergoed heeft 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Jeans, bruine pantoffels, zwart topje, geruid hemdje, blauwe trui met grijze trui boven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn pyama (krul)


    Not all those who wander are lost.

    jeans, zwarte trui met rits, en rose- paars t-shirt

    Zandkleurige sokken , donkerblauwe spijkerbroek , zwarte Attack ! Attack ! sweater.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Spijkerbroek
    Ondergoed
    Sokken
    wit/grijs gestreept hemdje
    wit vest van de Primark met knopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    een blauwe t-shirt met de engelse vlag erop.
    een donker blauwe spijkerbroek en licht gele all stars


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Donkerblauwe spijkerbroek met batik (= soort van vlekken), groen vest met blokjes van april evil, paars/roze achtig mutsje, zwarte all star-laarsjes. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rode warme trui, en een grijze pofbroek en schattige hello kitty slofjes.(H)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Een zwart t-shirtje, een spijkerbroek, een grijs wol-achtig vestje en mijn dikke sloffen. :'D

    Mijn gestreepte sokken, mijn geel ondergoed, BH, zwarte skinny jeans, wit topje met print en een zwart dun vestje er over.

    Ondergoed, sokken, donkergrijze skinny, groen hempje en een heerlijke, dikke, grijze trui uit Rome.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:38 ]


    I am an idiot, I move.