• hee, ik wil eens proberen om een verhaal met iemand te schrijven, dus
    als je intresse hebt, vult dit even in (flower)

    1. hoe oud ben je?
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel?
    3. zit je vaak op quizlet?
    4. heb je weleens in de top gestaan?
    5. heb je wel eens over 1D geschreven?
    6. wat is je maximum aantal abo's?
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee
    8. waarom wil je samen schrijven?


    hopelijk krijg ik veel reactie's, want
    ik heb echt zin om samen te gaan schrijven (A)


    "Music has been there for me when no one else was."

    oeww, lijkt me echt leuk =)

    1. 18 jaar.
    2. 5 jaar, en elke dag wel.
    3. Elke dag, letterlijk elk uur xd
    4. Nee, maar het zou awesome zijn. xd
    5. Ja, ik begin net een nieuw verhaal xd
    6. Eh, volgens mij iets in de 30.
    7. JAAAAAAAAAAAAAA ;)
    8. Omdat het me leuk lijkt om onze obsessie van/voor 1D samen te voegen -aa-


    Little Mix, One Direction, Demi Lovato and Craig Colton are my everything <3

    1. hoe oud ben je? 16
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? Nog niet zo lang heb 1 story
    3. zit je vaak op quizlet? ja, elke dag
    4. heb je weleens in de top gestaan? nee
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Nee, maar wil het wel graag
    6. wat is je maximum aantal abo's? 14
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee Nee
    8. waarom wil je samen schrijven? Het lijkt me leuk om een keer met iemand samen te schrijven, ik heb dat nog nooit gedaan en wil het graag eens proberen

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 18:38 ]


    People are beautiful, just the way they are

    1. hoe oud ben je? 15
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? 6 jaar, elke dag bijna
    3. zit je vaak op quizlet? ja
    4. heb je weleens in de top gestaan? nee
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? ja
    6. wat is je maximum aantal abo's? eerlijk, geen idee
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja
    8. waarom wil je samen schrijven? Dat is gezellig, en makkelijk met bijvoorbeeld een writers blok (:


    Does gravity make this swing go down, or the ropes up?

    1. hoe oud ben je? 15
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? ik schrijf soms verhalen, maar die hou ik meer voor mezelf. al een jaar ongeveer?
    3. zit je vaak op quizlet? ja!
    4. heb je weleens in de top gestaan? nee
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? ja
    6. wat is je maximum aantal abo's? ik heb geen idee? niet superveel
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja
    8. waarom wil je samen schrijven? omdat ik alleen schrijven nooit zo lang volhoud. samen heb je meer motivatie + inspiratie en je kunt elkaar aanvullen met ideeën :D


    Love my friends and boyfriend. <333

    1. 15 (jaar, als je dat nog wilde weten :P)
    2. ik schrijf al sinds mijn 7e (toen was ik niet erg goed moet ik bekennen :$)
    3. ja best wel heel veel
    4. niet dat ik weet
    5. ik ben nu vast heel dom maarre...wat is dat?
    6. ehm geen idee..:$
    7. ja
    8. Lijkt me gezellig, en je krijgt inspiratie van elkaar.. (maar dit zal wel niet door gaan omdat ik niet weet wat dat 1D ding is hé? :$)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:25 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    1. hoe oud ben je? 14 jaar
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? ongeveer anderhalf jaar
    3. zit je vaak op quizlet? ja
    4. heb je weleens in de top gestaan?nope
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? wel van plan
    6. wat is je maximum aantal abo's?126
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee
    Genoeg ideen
    8. waarom wil je samen schrijven

    Omdat ik dan meer gemotiveerd wordt om door te schrijven en ik het gewoon heel leuk vindt om te doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1. hoe oud ben je? 14, bijna 15 xD
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? Ik, schrijf al sinds ik schrijven kan. (Ja, echt dat meen ik letterlijk.)
    3. zit je vaak op quizlet? Ja, tot op huiswerk verwaarlozing-niveau.
    4. heb je weleens in de top gestaan? Nee, ik heb niet in de top gestaan (Wel met quizen xD)
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Niet op Quizlet, maar wel
    6. wat is je maximum aantal abo's? Mijn maximum aantal abo's was 146 (Ja, ik weet dat precies ik ben een noob! Maar die is verdwenen toen Q. crachte.)
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee. Nee, eigenlijk niet, ik schrijf heel erg on-the go. Gewoon als jij bijvoorbeeld een hoofdstuk schrijft ga ik daar heel gemakkelijk op door.
    8. waarom wil je samen schrijven?
    Dat is leuk! En ik mag jou en je schrijfstijl. xD Sowieso is het leuk om met z'n tweeën te schrijven. (daar heb ik ook al ervaring mee xD)


    Bowties are cool

    1. 14 , bijna 15
    2. Twee jaar. Elke dag wel een paar hoofdstukjes, behalve als ik examens heb.
    3. Ik zit heel veel op Quizlet.
    4. Uhm, tot 11uur 's ochtends eens.
    5. Ja
    6. 81 abo's
    7. Ja
    8. Dan heb je altijd meer ideeën voor een story. Je houdt het langer vol en je kan vrienden maken ;D


    Bitchez

    1. hoe oud ben je? 16
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? 4 jaar, bijna elke dag wel een beetje.
    3. zit je vaak op quizlet? Ja, elke dag.
    4. heb je weleens in de top gestaan? Ja, net na middernacht xd
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Nee maar was dat wel van plan ;D
    6. wat is je maximum aantal abo's? 50
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee
    8. waarom wil je samen schrijven? Omdat het altijd leuker is met 2, je hebt 2 x zoveel motivatie om te schrijven, 2x zoveel ideeën. Het is gewoon leuk ;D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:45 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    1. hoe oud ben je? 16.
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? Ik schrijf wel eens mini verhaaltjes in mijn schrift, en ik schrijf een verhaal op quizlet sinds 24 oktober. :$
    3. zit je vaak op quizlet? Elke dag!
    4. heb je weleens in de top gestaan? Ik ben net begonnen maar ik heb wel al 17 abo's met 21 hoofdstukjes. :$
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Ik ben nu met een verhaal bezig, lees:
    What makes you beautiful - Liam Payne [16+]

    6. wat is je maximum aantal abo's? 17, op dit moment.
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? Ja, als ik eenmaal begin met een story, krijg ik steeds meer ideetjes.
    8. waarom wil je samen schrijven? Samen kan je elkaar aanvullen en ik heb nog nooit samen met iemand een story geschreven, dus het leek met wel leuk om te proberen.


    They always say we are the best fans, but they are the best idols.

    1. hoe oud ben je?
    17
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel?
    Ik schrijf al heeel lang, maar ik ben een jaartje gestopt omdat het op school niet zo lekker liep.
    3. zit je vaak op quizlet?
    Elke dag.
    4. heb je weleens in de top gestaan?
    Uhm, ooit weleens heel kort met een spel dat ik had bedacht genaamd; Who is it? Dat liep best wel goed maar na de systeemcrash van Q heb ik eigenlijk nooit de moeite genomen om deze hoofdstukken weer op te zoeken
    5. heb je wel eens over 1D geschreven?
    Ik ben op dit moment bezig, maar dat loopt nog niet echt maar ik sta open voor een nieuw verhaal.
    6. wat is je maximum aantal abo's?
    Ooit behaalt? hmm, met dat spel had ik rond de 200 Abo's maar omdat dat geen verhaal is tel ik dat niet echt mee. Bij een van de verhalen denk ik rond de 30, maar hoe meer hoe beter!
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? jawel, opzich het idee waar ik nu meebezig ben maar ik sta open voor nieuwe ideeen.
    8. waarom wil je samen schrijven?
    Omdat ik het fijner vind om het schrijven af te wisselen & omdat het gewoon motiverender is ;a

    C!! IT'S ME, FEMKEE ;D
    I FOUND YOU :D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:59 ]


    ' Nyctophilia '

    Ik wil best samenschrijven maar ik ben bang dat ik teveel verhalen krijg dan want ik heb het nu al te druk. Dus ik wil zeker het verhaal wel lezen met wie, maar kan niet meer verhalen krijgen ): Tenzij we eerst vooruit schrijven dan kan het misschien wel x. Nou ja ik vul gewoon in xd.


    1. hoe oud ben je? 14, bijna 15.
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? Al bijna 2 jaar.
    3. zit je vaak op quizlet? Ja iedere dag, tenzij ik me pta week krijg.
    4. heb je weleens in de top gestaan? Ja al een paar keer x.
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Ja , ik heb nu iets van 5 verhalen over 1D.
    6. wat is je maximum aantal abo's? Ehm 201 was het maximum een keer maar we zijn daarmee gestopt, nu 108 met ScotlandYard.
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee Nee.
    8. waarom wil je samen schrijven? Samen schrijven vind ik altijd makkelijker omdat je dan elkaar kan afwisselen en leuke idee'en beter kan uitwerken dan in je eentje.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:01 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    1. hoe oud ben je? 13
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? Zo'n 1, half jaar
    3. zit je vaak op quizlet? Jep
    4. heb je weleens in de top gestaan? Nee helaas niet,
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? Zie mijn profiel
    6. wat is je maximum aantal abo's? 15
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee Ja, maar die ben ik even vergeten ;P
    8. waarom wil je samen schrijven? Het lijkt me leuk, een keer iets anders dan alleen

    xxx


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    ik moet zeggen;
    ik heb nog nooit een verhaal geschreven, maar ik wil het wel graag proberen.
    dus ik vul het gwn in en ik kijk wel!

    1. hoe oud ben je? 13
    2. hoelang schrijf je al? en hoeveel? -
    3. zit je vaak op quizlet? jaah iedere dag
    4. heb je weleens in de top gestaan? -
    5. heb je wel eens over 1D geschreven? -
    6. wat is je maximum aantal abo's? -
    7. heb je toevallig ook nog een leuk idee (dat je al lang wil uitwerken)? ja/nee euhm ik zou het niet weten
    8. waarom wil je samen schrijven? omdat ik het graag wil proberen en het meleuk lijkt

    xx


    dare to dream, and never say never