• The House of Night - Rollentopic

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen: Je mag dus zelf rollen aanmaken! De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona, die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

    Ken je het House of Night niet, of wil je je kennis ophalen?
    Deze story zal je op weg helpen!
    Hier komen ook alle rollen in te staan.


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart

    Leerkrachten:
    - Cassiopea Nox - High Priestess - Muziek - Maeleena
    - Damian Vylore - Schermen/Vampyre sociologie - Captivity
    - Blake Douglas Shelton - Literatuur - Ramsays
    - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Drama - Captivity
    - Dawn Morena - Spaans - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Maeleena
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    [De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Wil je een rol in deze RPG?
    Vul dan het volgende lijstje in!
    Je mag meerdere rollen!
    [De Fledgling leeftijd is van 13 tot 20 jaar!]

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vampyre/Fledgling/Mens
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Talenten:
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings]
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Breng je veranderingen aan je karakter aan?
    Meld het even! ^^


    De RPG opent vanavond om 19.00 uur.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Je mag het van mij zelf weten. Als eht twee fledglings waren zou ik zeggen, ja, het kan verwarrend zijn, maar de andere Blake is een leerkracht.
    Dus je mag zelf weten of je hem verranderd of juist niet. ^^


    Dan hou ik liever Blake :3 Je mag er toch twee aanmaken ha?


    Olive

    2, 3, 4, je mag zelf weten hoeveel rollen je aankan ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Tay Jardine
    Leeftijd: 17
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Tay is heel erg verlegen en ze houdt zich vooral op de achtergrond. Ze houdt totaal niet van aandacht en laat dat liever aan andere mensen over. Toch kan ze heel spontaan en lief zijn op sommige momenten en ze is een grote aanwinst in je vriendengroep. Ze is erg vriendelijk en helpt wanneer ze kan.
    Talenten: Tay kan mooi tekenen en ze is niet de slechtste zangeres. Ze heeft een fijne, mooie stem en is goed in gedichten voorlezen, alleen durft ze dit niet te doen voor grote groepen.
    Welke Klas: 4de
    Geschiedenis: Tay is altijd het stille meisje geweest van de familie, maar iedereen hield van haar. Toen ze gemerkt werd op haar zestiende verjaardag, was de hele familie trots op haar. Aangezien Tay ook niet echt vrienden had, heeft niemand haar laten vallen en heeft ze deze pijn niet gehad. Vooral haar moeder is trots, haar vader accepteert dat zijn dochter een vampier zal worden. Tay is enigskind.
    Extra informatie: Tay is niet echt bevriend met iemand op school en zit vaak alleen. Toch vindt ze dit niet erg, want ze voelt zich er erg thuis en kan altijd op Nyx rekenen voor gezelschap. Ook heeft er zich nog geen enkele kat over Tay ontfermt. Zelf is ze daar heel gelukkig mee, want ze houdt niet echt van katten.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:10 ]


    Olive

    JustEmmie schreef:
    Naam:Katherine Miller, maar nadat ze gemerkt werdt veranderde ze haar naam in Kat.
    Leeftijd:16
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Kat is niet de braafste. Het liefst gaat maakt ze s'nachts erop uit om een wandeling te maken over het terrein, of erbuiten. Ook houd ze van schermen, en is ze een goede student. Ze had vroeger een relatie met een mens, maar toen ze gemerkt werdt heeft hij het met haar uitgemaakt, ze houdt van flirten maar heeft geen behoefte aan een vaste relatie
    Talenten: Kat heeft een affiniteit voor vuur, en kan als ze haar best doet andermans zwaktes voelen. Kat is ook erg goed in literatuur, en ze kan geweldig piano spelen.
    Welke Klas:5e klas
    Geschiedenis: Kat werd vroeger mishandeld door haar vader, terwijl haar moeder op wereldreis was. Toen ze gemerkt werdt is ze zo snel mogelijk naar the house of night gevlucht.
    Extra informatie: Een bruin grijze kat heeft haar gekozen, en Kat heeft haar Epos genoemd, dat heldendicht betekent


    Kan ik nog meedoen?


    Ik heb de mijne een klein beetje aangepast^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:08 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Nastalgia schreef:
    Naam: Tay Jardine
    Leeftijd: 17
    Ras: Vampyre
    Uiterlijk:


    Karakter: Tay is heel erg verlegen en ze houdt zich vooral op de achtergrond. Ze houdt totaal niet van aandacht en laat dat liever aan andere mensen over. Toch kan ze heel spontaan en lief zijn op sommige momenten en ze is een grote aanwinst in je vriendengroep. Ze is erg vriendelijk en helpt wanneer ze kan.
    Talenten: Tay kan mooi tekenen en ze is niet de slechtste zangeres. Ze heeft een fijne, mooie stem en is goed in gedichten voorlezen, alleen durft ze dit niet te doen voor grote groepen.
    Welke Klas: 4de
    Geschiedenis: Tay is altijd het stille meisje geweest van de familie, maar iedereen hield van haar. Toen ze gemerkt werd op haar zestiende verjaardag, was de hele familie trots op haar. Aangezien Tay ook niet echt vrienden had, heeft niemand haar laten vallen en heeft ze deze pijn niet gehad. Vooral haar moeder is trots, haar vader accepteert dat zijn dochter een vampier zal worden. Tay is enigskind.
    Extra informatie: Tay is niet echt bevriend met iemand op school en zit vaak alleen. Toch vindt ze dit niet erg, want ze voelt zich er erg thuis en kan altijd op Nyx rekenen voor gezelschap.

    Bedoel je niet dat Tay een fledgling is aangezien ze in de 4e klas zit? (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    @Nastalgia: Het ras hoort Fledgling te zijn als ze nog op school zit. ^^ Ik ga hem er zo bij zetten.

    @Just Emmie: Bedankt voor het melden, ik zal het later vandaag aanpassen in de story


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oeps, sorry. Mijn fout! Ik zit er met mijn hoofd niet echt bij :')? Ik heb mijn extra nog snel even aangepast omdat ik iets was vergeten :x


    Olive

    Is het mogelijk om later in het verhaal nog nieuwe personages te maken? Ik wil het nu liever bij 1 houden om te kijken hoe ik het kan combineren met school en zo, maar als dat goed lukt, dan zou ik er nog een personage willen bij nemen. (;


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Het is mogelijk om tijds de RPG meer personages te creeëren. ^^ Dit topic blijft dan ook gewoon open, en er komt een link in de beginpost zodat je, wanneer je daar voor kiest, een nieuw personage kan maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ok, great. :33


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Mijn tweede personage staat nog niet in de lijst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Mijn tweede personage staat nog niet in de lijst


    Heb geduld, misschien heeft de topicmaakster het druk?


    Olive

    Nastalgia schreef:
    (...)

    Heb geduld, misschien heeft de topicmaakster het druk?

    Ik heb haar er gister al bijgezet en ik vraag me gewoon af of de topicmaakste het wel heeft gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Mijn tweede personage staat nog niet in de lijst


    Ik ben co-auteur in de story, ik zet hem daar wel even bij (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    (...)

    Ik ben co-auteur in de story, ik zet hem daar wel even bij (':


    *met verschillende dingen tegelijk bezig* that would be oh-so kind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.