• Dus ikga weer een neiwue beignnen, we hadden studie op't sgool, en ik dacht ikga een nieuwe schrijven en ik heb het wat uitgewerkt een stukje eruit maar niet uit deel 1 uit deel 5 fso het spannendste deel:

    De barman komt naar me toe, en hij zegt:"Een cola van die jongeman." IK zag daar de enige echte Bill Kaulitz zitten. Hij komt naar je toe, hij neemt je hand, en neemt je mee naar de kleedkamer."Ik ben Melissa." Hij knikt en we babbelen nog wat. Hij begint me te zoenen in de nek..."

    Hier was een deeltje nu ng wat rollen.

    Lief Tom(bezet)
    Lief georg(bezeeet!!)
    lief gustav(bezet)
    Beste vriendin melissa
    6 meiden van de popugroep (nog 5)

    Er zullen er misschien bijkomen

    Wat ik moet weten is:
    Nickname quizlet(is voor mij simpel)
    Naam
    Leeftijd
    Likes
    Dislikes
    Karakter
    Tekstje


    Nog vragen stel ze dan!!

    x


    Bedankt dat ik een rol heb (K)


    You can't touch music but music touch you

    Wat ik moet weten is:

    Nickname quizlet(is voor mij simpel): xGusxJacQx

    Naam; Jacqueline

    Leeftijd; 18.

    Like's;Shoppen,tekenen,fotos maken

    Dislikes;pesters en haters

    Karakter; Bitch xD

    Tekstje;
    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?

    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..

    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?
    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-




    http://www.quizlet.nl/quiz/222894/one-night-stand-zie-ik-je-nogs-terug-bill1-/

    voila reacties please

    ga je snel aan het 2de deel beginnen??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wie heeeeeft gustav?(A)(A)(yeah)

    Wie heeeeeft gustav?(A)(A)(yeah)

    Jij!!:d