• Volgensmij is hier nog geen topic over, anders, sorry!



    "Otonashi awakens only to learn he is dead. A rifle-toting girl named Yuri explains that they are in the afterlife, and Otonashi realizes the only thing he can remember about himself is his name. Yuri tells him that she leads the Shinda Sekai Sensen (Afterlife Battlefront) and wages war against a girl named Tenshi. Unable to believe Yuri's claims that Tenshi is evil, Otonashi attempts to speak with her, but the encounter doesn't go as he intended.

    Otonashi decides to join the SSS and battle Tenshi, but he finds himself oddly drawn to her. While trying to regain his memories and understand Tenshi, he gradually unravels the mysteries of the afterlife."


    Gisteren heb ik de laatste episode van deze anime gezien, en ik ben er echt superenthousiast over. Toen ik de eerste epi had gezien, begreep ik er maar weinig van, maar naarmate het verhaal vordert ga je echt van de anime houden. (:
    Als je Clannad, Air, Kanon of Little Busters leuk vindt, zul je Angel Beats! zeer waarschijnlijk ook leuk vinden, aangezien de maker van deze vier, Key, ook aan Angel Beats! heeft meegewerkt.
    In ieder geval een grote aanrader dus! Bovendien is-ie maar 13 episodes dus je hebt hem zo afgekeken. ^^

    Wie van jullie heeft 'm al gezien, heeft er een mening over of is nog van plan 'm te kijken? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is er dan iemand die hem nog niet heeft gezien?

    Ik denk dat heel veel mensen deze anime wel hebben gezien.
    Ik heb hem gezien met vrienden tijdens een animemarathon. We begonnen om 0:00 en eindigden rond half 6 ofzo. :'D
    En toen aten we knakworstjes met cola als ontbijt. :Y)
    Either way, deze anime was geweldig en ik ga 'm binnenkort weer opnieuw kijken.
    Wij moesten bijna allemaal huilen tijdens deze anime haha.

    ik heb hem nog niet gezien...heb het momenteel zo druk, dat ik niet echt aan anime kijken toe kom :(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb hem ook nog niet gezien, maar dat ben ik nu wel van plan haha :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Silverlance schreef:
    Ik denk dat heel veel mensen deze anime wel hebben gezien.
    Ik heb hem gezien met vrienden tijdens een animemarathon. We begonnen om 0:00 en eindigden rond half 6 ofzo. :'D
    En toen aten we knakworstjes met cola als ontbijt. :Y)
    Either way, deze anime was geweldig en ik ga 'm binnenkort weer opnieuw kijken.
    Wij moesten bijna allemaal huilen tijdens deze anime haha.


    Je wilt niet weten hoeveel ik heb zitten huilen (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oeh, deze is me al een aantal keer aangeraden, maar ik moet hem nog zien. Ik denk dat dit dan m'n eerste anime wordt :') (werd ook eens tijd)
    Of toch eerst Death Note kijken...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Silverlance schreef:
    Ik denk dat heel veel mensen deze anime wel hebben gezien.
    Ik heb hem gezien met vrienden tijdens een animemarathon. We begonnen om 0:00 en eindigden rond half 6 ofzo. :'D
    En toen aten we knakworstjes met cola als ontbijt. :Y)
    Either way, deze anime was geweldig en ik ga 'm binnenkort weer opnieuw kijken.
    Wij moesten bijna allemaal huilen tijdens deze anime haha.

    ik heb deze niet gezien...
    ga er maar snel verandering aan brengen:Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb 'm nog niet gezien.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb het momenteel heel druk met school en er zijn nog een hoop andere anime die ik wil zien, maar Angel Beats! staat ook nog wel op mijn lijstje.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik dacht dat het over een nieuwe koptelefoon ging, lol.

    Nee, ik heb er dus nog nooit van gehoord, maar ik kijk ook niet bepaald anime.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn vriendin heeft hem gezien en vertelde me dat hij geweldig was, maar wel zielig. Ik ga hem denk hem nog wel kijken ;D


    Tijd voor koffie.

    Deze is me al zo vaak aangeraden, maar ik heb hem echt nog steeds niet gezien >.< Snel maar is verandering in brengen als ik weer tijd heb ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik vind die zo mooi. Al kan ik Kanade niet echt uitstaan ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Arthur schreef:
    Ik vind die zo mooi. Al kan ik Kanade niet echt uitstaan ;D


    Ik eigenlijk ook niet (': Ik vond Yuzuru en Yuri veel leuker samen dan Yuzuru en Kanade ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik eigenlijk ook niet (': Ik vond Yuzuru en Yuri veel leuker samen dan Yuzuru en Kanade ;o

    Ik vind Yui en Hinata het leukst samen :Y) En ik vind Yuri eigenlijk niet echt bij iemand passen. Of nou ja, als het dan iemand moet zijn, dan Noda. Want ja (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"