• Vandaag , 5 November , zou Facebook gehackt worden door Anonymous.

    Geniet er nog maar even van, want Facebook wordt platgelegd op 5 november. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stellen de hackers van 'Anonymous' op YouTube.

    Volgens de groep hackers bewijzen ze hiermee 750 miljoen gebruikers een dienst. Ze menen dat Facebook privégegevens van de gebruikers doorspeelt aan overheden, deze gebruiken de informatie voor spionage. Ook vraagt Anonymous andere hackers om mee te werken aan 'vernietiging' van Facebook.

    "Alles wat op Facebook geplaatst wordt blijft daar eeuwig staan," waarschuwen de hackers. "Gewenste en ongewenste informatie kunnen je eeuwig blijven achtervolgen."
    Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.


    Filmpje
    Ik weet niet of ik het moet geloven.
    Blijkbaar is die groep echt goed.
    Geloven jullie het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik geloof het niet, maar wel dat ze die dingen voor spionage enzo gebruiken

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:53 ]

    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou er niet om treuren.

    Lol, dat wil ik zien! :'D

    Oké, dat zou echt te zalig zijn voor woorden. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fayan schreef:
    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    Cool, neat, swell -Cry

    Fayan schreef:
    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    Shoganai i ne~

    Het is wel zo dat er heel veel info via facebook wordt doorgespeeld...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Fayan schreef:
    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    i put the fun in funeral

    Als ze het willen lukt het ze wel. Ze hebben foxnews, Paypal en amazon ook al gehackt. ook de site van een internet security bedrijf en nog wat andere dingen(waaronder de westboro baptist church om te bewijzen dat ze het konden. tijdens een interview met hen) En het lijkt me wel wat voor ze.

    Gelukkig gebruik ik geen facebook :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Starkiller schreef:
    Ik geloof het niet, maar wel dat ze die dingen voor spionage enzo gebruiken


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Fayan schreef:
    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat wil ik zien. (nerd)

    Bullshit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Don't give a damn, ik zit toch niet op Facebook


    Frankly my dear, I don't give a damn.