• Vandaag , 5 November , zou Facebook gehackt worden door Anonymous.

    Geniet er nog maar even van, want Facebook wordt platgelegd op 5 november. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stellen de hackers van 'Anonymous' op YouTube.

    Volgens de groep hackers bewijzen ze hiermee 750 miljoen gebruikers een dienst. Ze menen dat Facebook privégegevens van de gebruikers doorspeelt aan overheden, deze gebruiken de informatie voor spionage. Ook vraagt Anonymous andere hackers om mee te werken aan 'vernietiging' van Facebook.

    "Alles wat op Facebook geplaatst wordt blijft daar eeuwig staan," waarschuwen de hackers. "Gewenste en ongewenste informatie kunnen je eeuwig blijven achtervolgen."
    Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.


    Filmpje
    Ik weet niet of ik het moet geloven.
    Blijkbaar is die groep echt goed.
    Geloven jullie het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    facebook gebruikt onze informatie dat is waar
    maar de rest ...

    Als FB vandaag dood gaat, heb ik een probleem. Ik ben een reunie aan 't organiseren, en als FB dood gaat heb ik niets meer ahaha.


    live the life you love

    Cumberbatch schreef:
    Remember, remember, the fifth of November c:

    Precies waar ik aan dacht. :')

    Cumberbatch schreef:
    Don't give a damn, ik zit toch niet op Facebook


    Destroy what destroys you.

    Reassurance schreef:
    Ik heb Facebook, maar het zou mij niet zoveel interesseren als dat zou gebeuren :'D Denk ook niet dat het waar is trouwens.


    Dit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wou net mallworld gaan spelen op facebook ;P

    Ik zie ze best wel facebook plat leggen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:13 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    I don't care. Blow up the damn site!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    AMSTERDAM - Leden van hackerscollectief Anonymous zeggen dat ze zaterdag niet van plan zijn om Facebook aan te vallen.

    In een verklaring schrijft de groep dat het plan van één lid kwam, zonder enige steun van anderen in Anonymous. Ook op Twitter laten de hackers weten dat het plan nep is. Volgens hen heeft het geen zin om een website plat te leggen die ze gebruiken om hun boodschap te verspreiden

    Het plan om het sociale netwerk op 5 november aan te vallen kwam in augustus in het nieuws toen er een gesproken verklaring van Anonymous op YouTube verscheen.

    Facebook-gebruikers werden ook opgeroepen zich aan te sluiten bij de hackers om de website de nek om te draaien. Facebook zou volgens de boodschap informatie aan overheden hebben verkocht en zou persoonlijke data aan beveiligingsfirma’s hebben gegeven.

    Tiener

    In de verklaring die deze week op Pastebin is geplaatst en waar website Cnet over bericht zeggen Anonymousleden dat de videoboodschap van een Amerikaanse tiener komt. "Ondanks het feit dat we hem al een paar keer verteld hebben dat we zijn operatie niet steunen, blijft hij doorgaan. De operatie is nep, maar hij blijft zeggen dat het een plan van Anonymous is.”

    In het document staat ook een adres, telefoonnummer en andere informatie die waarschijnlijk van de tiener zijn.

    Bron: nu.nl

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:20 ]

    Facebook is een goed communicatiemiddel, don't talk shit about FB :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik moet zeggen, ik ben vorige week gehackt door Facebook. Alle bestanden zijn gewist.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Fog schreef:
    Facebook is een goed communicatiemiddel, don't talk shit about FB :-)


    I agree.

    Ookal had ik wel willen zien of ze het echt konden, ook leuk om te zien hoe min facebook verslaafde moeder erop zou reageren. :'D


    Your make-up is terrible

    Facebook stelt toch niks voor!

    Hahah okej favebook boeit me neit echt, maar ik kan er anders nu nog wel op..
    Maar die hacker is vast een Amerikaan dus is het voor ons morgen pas 'gehackt' maargoed is vast gelul.

    Cumberbatch schreef:
    Remember, remember, the fifth of November c:

    :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Serieus? Ik heb nog niks gemerkt en heb er geen zin in... Al de pagina's die ik leuk vindt verliezen? Laat me niet lachen.