• Vandaag , 5 November , zou Facebook gehackt worden door Anonymous.

    Geniet er nog maar even van, want Facebook wordt platgelegd op 5 november. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stellen de hackers van 'Anonymous' op YouTube.

    Volgens de groep hackers bewijzen ze hiermee 750 miljoen gebruikers een dienst. Ze menen dat Facebook privégegevens van de gebruikers doorspeelt aan overheden, deze gebruiken de informatie voor spionage. Ook vraagt Anonymous andere hackers om mee te werken aan 'vernietiging' van Facebook.

    "Alles wat op Facebook geplaatst wordt blijft daar eeuwig staan," waarschuwen de hackers. "Gewenste en ongewenste informatie kunnen je eeuwig blijven achtervolgen."
    Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.


    Filmpje
    Ik weet niet of ik het moet geloven.
    Blijkbaar is die groep echt goed.
    Geloven jullie het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Doe maar.
    Zolang ze maar van Playstation Network afblijven, klojo's. Hij lag er zeker een hele maand uit :c


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Doe maar.
    Zolang ze maar van Playstation Network afblijven, klojo's. Hij lag er zeker een hele maand uit :c


    OEH! Eindelijk iemand die mijn lijden in die tijd begrijpt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Op mijn facebook staan geen privé dingen ofzo of nuttige informatie :'D


    SLOAN.

    Je youtube linkt werkt niet echt :')
    Je hebt een foutje gemaakt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    BR00KLYN schreef:
    Op mijn facebook staan geen privé dingen ofzo of nuttige informatie :'D


    comfort in c h a o s

    BR00KLYN schreef:
    Op mijn facebook staan geen privé dingen ofzo of nuttige informatie :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als ze het willen lukt het ze wel. Ze hebben foxnews, Paypal en amazon ook al gehackt. ook de site van een internet security bedrijf en nog wat andere dingen(waaronder de westboro baptist church om te bewijzen dat ze het konden. tijdens een interview met hen) En het lijkt me wel wat voor ze.

    Gelukkig gebruik ik geen facebook .


    Inderdaad. ze hebben inderdaad al laten zien wat ze allemaal kunnen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Fog schreef:
    Facebook is een goed communicatiemiddel, don't talk shit about FB :-)


    Dat is één en 2 ze mogen fb gewoon niet plat leggen want ik ben net twee dagen verslaafd aan het spel tetris : D


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik heb het niet... Ik verspil mijn leven al aan Twitter. (krul)

    BR00KLYN schreef:
    Op mijn facebook staan geen privé dingen ofzo of nuttige informatie :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat zou amazing zijn. Ik ben van Tumblr en Twitter :Y)

    ok ze hebben gelijk, maar ik kan niet zonder fb :3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zit alleen op Facebook omdat ik toch nog een béétje een sociaal leven moet hebben. (cat) Met de mensen van mijn school, bedoel ik dan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er nog niets van gemerkt. Bij mij doet 'ie 't nog gewoon, hoor (:


    Bored.

    En, is facebook vandaag gehackt? Nee, woehoe. Net zoals gewoonlijk met roddels(bloos)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:24 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.