• Vandaag , 5 November , zou Facebook gehackt worden door Anonymous.

    Geniet er nog maar even van, want Facebook wordt platgelegd op 5 november. 'Jullie zo geliefde communicatieplatform gaat eraan', stellen de hackers van 'Anonymous' op YouTube.

    Volgens de groep hackers bewijzen ze hiermee 750 miljoen gebruikers een dienst. Ze menen dat Facebook privégegevens van de gebruikers doorspeelt aan overheden, deze gebruiken de informatie voor spionage. Ook vraagt Anonymous andere hackers om mee te werken aan 'vernietiging' van Facebook.

    "Alles wat op Facebook geplaatst wordt blijft daar eeuwig staan," waarschuwen de hackers. "Gewenste en ongewenste informatie kunnen je eeuwig blijven achtervolgen."
    Facebook heeft nog niet gereageerd op de beschuldigingen en de aankondiging van de hackers. Volgens Amerikaanse media is ook nog niet te achterhalen of de oproep ook daadwerkelijk van een groep verzamelde hackers komt.


    Filmpje
    Ik weet niet of ik het moet geloven.
    Blijkbaar is die groep echt goed.
    Geloven jullie het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:45 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ze doen hun best maar. (Bloos)


    -

    ik zie het wel

    Divion schreef:
    Bullshit.


    26 - 02 - '16

    'Facebook wordt vandaag gehackt.'

    & ik kan ercht wel zonder, gelukkig is het niet quizlet of tumblr. :3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 13:46 ]


    Save me from myself.

    Fayan schreef:
    Nee. Maar het zou geniaal zijn als het lukt. En de hackers hebben héél erg gelijk. *O*


    Let it come and let it be

    Dat had ik volgensmij gezien op tv, maar ik geloof het niet.

    Shit. Mijn nichtje gebruikt Facebook en ik ook. Mijn beste vriendin gebruikt ook Facebook. Fuck,fuck,fuck. Please laat het ze niet lukken*begint te bidden*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    Shit. Mijn nichtje gebruikt Facebook en ik ook. Mijn beste vriendin gebruikt ook Facebook. Fuck,fuck,fuck. Please laat het ze niet lukken*begint te bidden*


    Ik zit er ook op. Dus we gaan samen ten onder als ze het lukken. :Y)

    Ik heb Facebook, maar het zou mij niet zoveel interesseren als dat zou gebeuren :'D Denk ook niet dat het waar is trouwens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Careee (cat)


    Alis volat propriis.

    ik wil dat het zo is. mensen plaatsen fotos van mij erop zonder dat ik het wil. en het zijn geen foto`s waarbij ik zeg : oke dan , dit kan wel door.

    maar goed.


    -

    ik zou het stoer vinden als eht lukt *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SpringBreeze schreef:
    (...)

    Ik zit er ook op. Dus we gaan samen ten onder als ze het lukken. :Y)



    We gaan dus samen ten onder. Ik zit net achter Facebook. Ik denk dat het ze gaan lukken, want ze hebben volgens mij al meerde site's gehackt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oké, stiekem vind ik dit dus echt heel leuk. 8DD

    Remember, remember, the fifth of November c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.