• I love you guys <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    (...)

    STAAT IE AL ONLINE? Anders moet je even zeggen wanneer hij online staat want dan ga ik het lezen -ook al moet ik nog like 57 mailtjes lezen-


    Nog niet. Ik wil hem wel online zetten, maar het lukt me niet om een goede inleiding te schrijven. ):


    I like boys who drive cars too slow.

    dus vandaag kan ik mijn naam veranderen, maar ik zit te twijfelen tussen 2, eerst had ik er 5 hihi.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Neem Niallette (wbw)
    HOI SANNE BTW *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    WAYNWAZIK schreef:
    Goeiemorgen. :3

    Ik zoek een goede trio naam voor Louis, Liam & Zayn. Maar alles wat ik tot nu toe heb klinkt zo stom.
    Kan Zilou misschien? x'D

    Volgens mij is dat de 'officiële ' naam daarvoor haha, ik zeg toch altijd Zilou x'p


    The soul needs autumn.

    Tranquillo schreef:
    Neem Niallette (wbw)
    HOI SANNE BTW *O*
    haha ik zou dan Niallator nemen, maar ik twijfel tussen Ireland & iloveniall ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn ouders willen een boswandeling maken vandaag en ik moet mee.
    Uh.
    Ik haat boswandelingen maken, wij wonen vlak bij een bos en we deden dat vroeger zo vaak ><


    The soul needs autumn.

    iHoran schreef:
    (...)haha ik zou dan Niallator nemen, maar ik twijfel tussen Ireland & iloveniall ;c

    Ireland vind ik het leukst ;'D


    The soul needs autumn.

    iHoran schreef:
    (...)haha ik zou dan Niallator nemen, maar ik twijfel tussen Ireland & iloveniall ;c
    Dan zou ik Ireland doen (: Want ik heb het niet zo met aan elkaar geplakte namen :W
    Maar je moet het natuurlijk zelf weten *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cherish schreef:
    Mijn ouders willen een boswandeling maken vandaag en ik moet mee.
    Uh.
    Ik haat boswandelingen maken, wij wonen vlak bij een bos en we deden dat vroeger zo vaak ><
    Dat is zo stom eh, en dan gaan ze tegen me zeggen: 'doe maar die wandel schoenen aan'
    Die dingen zijn oerlelijk, dus dan wil ik dat nooit :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    BOSWANDELING, WE MAKEN EEN BOSWANDELING. die moet even ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    WAYNWAZIK schreef:
    (...)

    Nog niet. Ik wil hem wel online zetten, maar het lukt me niet om een goede inleiding te schrijven. ):

    Ik heb ook best lang gedaan over mijn inleiding en nu had ik hem net online gezet n ik zit hier echt van asjflndskenekeb omdat ik al twee lieve reacties heb - lol ja dat is veel voor mij hahaha-
    En al 25 abo's en asksnslsbskakadbslsb okay. Ik stop al ahahahaha.


    Remember when...

    ik denk dat ik ook Ireland ga doen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Cherish schreef:
    Mijn ouders willen een boswandeling maken vandaag en ik moet mee.
    Uh.
    Ik haat boswandelingen maken, wij wonen vlak bij een bos en we deden dat vroeger zo vaak ><

    Dat ken ik, VERSCHRIKKELIJK. Dan eerst een half uur in de auto omdat ze in dit platte gat niet eens een bos hebben. Dan zijn we in Drenthe - Groningen zijn amper bossen- en dan ga je door zoon vies stinkbos een wandelin maken D:


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)
    Ik heb ook best lang gedaan over mijn inleiding en nu had ik hem net online gezet n ik zit hier echt van asjflndskenekeb omdat ik al twee lieve reacties heb - lol ja dat is veel voor mij hahaha-
    En al 25 abo's en asksnslsbskakadbslsb okay. Ik stop al ahahahaha.


    Haha, voor mij ook hoor. (:
    Ik heb hem toch maar online gezet, ook al ben ik er nog niet tevreden over. En waarschijnlijk is het nog verkeerd engels ook.
    Replace your heart. | Zilou


    I like boys who drive cars too slow.

    iHoran schreef:
    BOSWANDELING, WE MAKEN EEN BOSWANDELING. die moet even ;$
    In het bos zijn vaak eekhoorns (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John