• I love you guys <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    (...)
    Dat ken ik, VERSCHRIKKELIJK. Dan eerst een half uur in de auto omdat ze in dit platte gat niet eens een bos hebben. Dan zijn we in Drenthe - Groningen zijn amper bossen- en dan ga je door zoon vies stinkbos een wandelin maken D:

    Wij hebben hier bos genoeg, maar ze willen persé een ander bos dus moeten we eerst een stuk rijden.
    En het is vooral lastig omdat ik net vandaag met veel ideeën voor mijn verhalen zit en nu kan ik ze niet opschrijven. pfff

    Oh en ik moet jullie verhalen nog lezen, ik was van plan om daar ook eens aan te beginnen haha


    The soul needs autumn.

    HAAAI SCHATJES! <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Cherish schreef:
    (...)
    Wij hebben hier bos genoeg, maar ze willen persé een ander bos dus moeten we eerst een stuk rijden.
    En het is vooral lastig omdat ik net vandaag met veel ideeën voor mijn verhalen zit en nu kan ik ze niet opschrijven. pfff

    Oh en ik moet jullie verhalen nog lezen, ik was van plan om daar ook eens aan te beginnen haha
    boem (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chocolade cupcakes zijn verslavend:9~


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    JOYCEEEE *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cherish schreef:
    (...)
    Wij hebben hier bos genoeg, maar ze willen persé een ander bos dus moeten we eerst een stuk rijden.
    En het is vooral lastig omdat ik net vandaag met veel ideeën voor mijn verhalen zit en nu kan ik ze niet opschrijven. pfff

    Oh en ik moet jullie verhalen nog lezen, ik was van plan om daar ook eens aan te beginnen haha
    bam


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    i ain't on that pig tip but i be goin HAM

    welk lied is dit ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nouhou, me vader is gemeen.
    Vorige week maandag zei hij zo: Er komt vandaag een envelop voor mij, maar die mag je niet openmaken. Anders heb je echt ruzie met mij.
    oftewel, ik moest weten wat er in zat, want het was een verrassing voor mij. Maar me moeder was thuis, dus ik kon hem toen niet stiekem openmaken. Maar toen had ik aan me vader gevraagd wat er in zat, maar hij wilde niet vertellen. Dus woensdag vroeg ik het weer. Zegt hij zo; Ik vertel het als je toetsweek voorbij is. -ik had deze week namelijk toetsweek.- Dus ik zei: Waarom zeg je niet gewoon nu? En toen zei hij: Omdat ik eerst moet weten hoe je toetsweek is gegaan en ik moet het ook nog met je moeder overleggen.
    Dus ik vraag net: Wat is de verrassing nou? maar hij wil het nog steeds niet zeggen omdat ik nog niet al me cijfers terug heb.
    Ik zit nu van alles te bedenken wat het kan zijn, maar ik weet het echt niet.
    ASDFGHJKL IK MOET HET WETEN. IK KAN NIET TEGEN VERRASSINGEN.


    I like boys who drive cars too slow.

    Cherish schreef:
    (...)
    Wij hebben hier bos genoeg, maar ze willen persé een ander bos dus moeten we eerst een stuk rijden.
    En het is vooral lastig omdat ik net vandaag met veel ideeën voor mijn verhalen zit en nu kan ik ze niet opschrijven. pfff

    Oh en ik moet jullie verhalen nog lezen, ik was van plan om daar ook eens aan te beginnen haha
    bam


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hmm. Ik denk niet dat ik veel online ben vandaag...
    Ik moet dus nog economie doen en Engels. En leren voor de proefwerkweek ;(


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    WAYNWAZIK schreef:
    Nouhou, me vader is gemeen.
    Vorige week maandag zei hij zo: Er komt vandaag een envelop voor mij, maar die mag je niet openmaken. Anders heb je echt ruzie met mij.
    oftewel, ik moest weten wat er in zat, want het was een verrassing voor mij. Maar me moeder was thuis, dus ik kon hem toen niet stiekem openmaken. Maar toen had ik aan me vader gevraagd wat er in zat, maar hij wilde niet vertellen. Dus woensdag vroeg ik het weer. Zegt hij zo; Ik vertel het als je toetsweek voorbij is. -ik had deze week namelijk toetsweek.- Dus ik zei: Waarom zeg je niet gewoon nu? En toen zei hij: Omdat ik eerst moet weten hoe je toetsweek is gegaan en ik moet het ook nog met je moeder overleggen.
    Dus ik vraag net: Wat is de verrassing nou? maar hij wil het nog steeds niet zeggen omdat ik nog niet al me cijfers terug heb.
    Ik zit nu van alles te bedenken wat het kan zijn, maar ik weet het echt niet.
    ASDFGHJKL IK MOET HET WETEN. IK KAN NIET TEGEN VERRASSINGEN.
    dat is zoooo irritant ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Grapje, mijn link doet het niet. Fuck mobiel internet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik rol mijn bed maar eens uit om te ontbijten, doeidoei xxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik lees straks.
    Ik moet nu gaan wandelen.
    Ik zweer het je als ik nat wordt (het ziet er regenachtig uit), dan wordt ik echt nog meer pist want ik ben al ziek aan het worden


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Ik lees straks.
    Ik moet nu gaan wandelen.
    Ik zweer het je als ik nat wordt (het ziet er regenachtig uit), dan wordt ik echt nog meer pist want ik ben al ziek aan het worden
    SUCCES <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.