• Een goeie vriend van mij DD waar ik geen contact meer mee had omdat zijn vriendin er tegen was,Heeft me vandaag dus een ring geven, Niet in eigen persoon maar zijn zusje heeft met me gegeven, En net kreeg ik een smsje van hem.

    'Hoop dat je de ring mooi vond'

    Hij is me dus niet vergeten...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat heb je nou aan zo'n ring als hij "geen contact met je mag hebben" omdat hij onder de plak zit bij zijn vriendinnetje? -__-


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Wat heb je nou aan zo'n ring als hij "geen contact met je mag hebben" omdat hij onder de plak zit bij zijn vriendinnetje? -__-


    Zodat ik weet dat hij me niet is vergeten.

    Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hale schreef:
    (...)

    Zodat ik weet dat hij me niet is vergeten.

    Een echte vent zegt tegen zn meisje dat hij zelf wel bepaald met wie hij omgaat.


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Ik zou dat niet echt lief vinden. Eerst geen contact door een meisje en dan ineens een ring geven? Niet eens persoonlijk ook nog. Nee ik zou dat niks vinden :W


    Dit dus.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Pitera schreef:
    (...)
    Een echte vent zegt tegen zn meisje dat hij zelf wel bepaald met wie hij omgaat.

    Ligt het aan mij of is het vreemd dat hij een meisje dat niet zijn vriendin is een ring geeft?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Ligt het aan mij of is het vreemd dat hij een meisje dat niet zijn vriendin is een ring geeft?


    Dat dacht ik dus ook.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    het is wel vreemd xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Troll schreef:
    Het is wel cute. Maar hij had het wel zelf mogen geven.


    There's power in the words you whisper.

    Pitera schreef:
    (...)
    Een echte vent zegt tegen zn meisje dat hij zelf wel bepaald met wie hij omgaat.


    We accept the love we think we deserve.

    Wat een hypocriet vriendinnetje ;o


    Life is hard and then we die

    Dude, waarom luistert hij naar dat vriendinnetje? Je laat je toch niet vertellen met wie je wel en niet mag omgaan? :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Dude, waarom luistert hij naar dat vriendinnetje? Je laat je toch niet vertellen met wie je wel en niet mag omgaan? :W


    If i try that i get fucking yelled at!! and i only did that because the person is a drug-user!

    Okay, that guy does not deserve to be called a man.. Mijn verloofde heeft meer ballen dan hem. and she's a girl.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moffeltje schreef:
    Ah, dat vind ik wel lief.
    Maar ik vind het wel belachelijk dat die vriend van je naar haar luisterd. Als iemand je verbiedt vrienden te zien... Dan zouden ze bij mij aan het verkeerde adres zijn.
    Maarja, da's mijn mening, he.


    Birds born in a cage think flying is an illness.