• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wacht maar tot ze reageren, desnoods zet ik het er dan wel in ofzo ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Rizardo: Kun je het hoofdstuk van de kamerindeling even activeren, ik kan dat om de één of andere reden niet. D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Deel ze maar random in. Denk ik. Want anders schieten we noout op.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Edhelia schreef:
    [Iemand die met Etoile op de kamer wil?]



    [ Wat voor karakter heeft Etoile? ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [You may jsut call me Lizz ^^
    en, gedaan :)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [ Wat voor karakter heeft Etoile? ]

    [Ze is verlegen, stil en onzeker, maar ze is wel heel vriendelijk en als ze jouw vertrouwt gaat ze voor je door het vuur]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tay Jardine

    Tay merkte op hoe Aella snel opsprong en naar de badkamer rende. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en hoofdschuddend liet ze zich neervallen op haar bed.
    Ze legde het boek neer op haar nachtkastje en schopte haar schoenen van haar voeten. Met een pijnlijk gezicht masseerde ze snel haar hiel en trok toen haar gemakkelijke All Stars aan.
    Tay droeg normaal geen hakken, maar sinds ze in het Huis van de Nacht woonde, had ze geprobeerd om op de flatgebouwen te lopen. Het bezorgde haar veel pijn en ze keerde met veel plezier terug op haar platte schoenen.
    Na een klein kwartiertje kwam Aella in paniek de kamer binnen en nam snel enkele boeken van haar bureau vast.
    'Wat hebben we als eerste les?' vroeg ze in paniek en Tay haalde haar schouders op.
    'Volgens mij Spaans?'


    Olive

    Edhelia schreef:
    (...)
    [Ze is verlegen, stil en onzeker, maar ze is wel heel vriendelijk en als ze jouw vertrouwt gaat ze voor je door het vuur]



    [ Clove wil wel haar kamergenoot zijn ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ik kom er dus nu achter dat er 2 personages Blake heten]

    [Staat erbij ^^]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber Claire Parkers
    Eenmaal thuis aangekomen parkeerde ik mijn fiets in de tuin en opende ik de voordeur. 'Ik ben thuis.' Riep ik door het huis heen om aan te tonen dat ik er weer was. Ik liep door naar de woonkamer waar mijn vader op de bank naar één of ander sport programma aan het kijken was. 'Hoe was dansen lieverd?' Vroeg hij glimlachend aan me. 'Leuk, maar ik ga nu eerst douchen.' Zei ik. Mijn vader knikte en ik liep snel naar boven om wat handdoeken en schone kleren te pakken. Snel liep ik naar de badkamer en draaide ik de deur op slot. Ik kleedde me uit en ging onder de warme stralen staan. Snel waste ik mezelf en liep de douche toen weer uit. Ik droogde me af en gleed mijn kleren in. Ik wikkelde mijn natte haren in een handdoek en haalde de deur weer van het slot af, om vervolgens naar mijn kamer te lopen.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Wilt iemand bij Stephanie op de kamer?
    Ze kan: Bitcy zijn enzo, maar als ze je vertrouwd laat ze haar echte ik zien. Iemand die te vertrouwens is en voor je door het vuur gaat, Ze is dan ook heel breekbaar voor je.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CrispsPink schreef:
    (...)


    [ Clove wil wel haar kamergenoot zijn ]

    Deal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aella Jordan

    'Wat hebben we als eerste les?' vroeg ik aan Tay wanneer ik me gedoucht had en op het punt stond om samen met haar naar de les te gaan.
    'Volgens mij Spaans?'
    Ik knikte vlug en veegde enkele donkerbruine lokken, die voor mijn ogen kwamen te liggen, terug op zijn plaats.
    'Me gusta mucho,' grijnsde ik wanneer ik de juiste boeken gevonden had.
    Ik knoopte vlug mijn Vans toe voordat ik mijn boeken in mijn schoudertas stak.
    'Ben je klaar?' vroeg ik aan Tay.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Edhelia schreef:
    (...)
    Deal



    [ Deal ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.