• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream Ametsa
    Ah fuck it, denk ik na een paar verveelde minuten. er meot een manier zijn om over die muur te komen. Ik loop naar de dichtst bijzinde boom en begin te klimmen. Regels, whatever. Als Nyx me deze wereld niet laat zien, zoek ik hem zelf wel.
    'Dream!' Halverwege de boom keek ik om. amber, een vriendin die ik van school kende.
    'Hey, mooie timing,' zeg ik met een grijns. 'Ga je mee?'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dawn Morena
    Ik ben bezig mijn les voor te bereiden als mijn mobiel gaat. Er is een nieuwe Fledgling aangekomen. Snel haast ik me naar de ingang op hem of haar op te vangen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Oh, wait a minute Pyton *gaat post van Dream aanpassen8]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zeg maar Joyce, als je dat makkelijker vindt ;}]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Is goed Joyce ^^
    @Edherlia: is dat Jason? *wijst naar haar nieuwe fledgling die ze bij de deur gedropt heeft*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aisara Féria
    "Huh?" Ze hield even stil; dacht een moment na.
    "Oh ja! Jij bent... Clove, toch? Of nee, Alisa... Alena... A-dingetje... Eén van de twee. Zou wel kunnen, ja." Ze haalde haar schouders op en liep het lokaal binnen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber Claire Parkers
    Ik keek Dream even lachend aan. Eerst dacht ik dat hij een grap maakte, maar toen ik zag dat hij het meende, dat ik even na. Moest ik dit wel doen? Het was immers verboden. Maar toch ook ik wilde wel eens zien wat er zich binnen de muren van het gebouw afspeelde. Ik liep naar de boom toe en knikte. 'Ik ga mee.' Zei ik terwijl ik ook in de boom klom.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Rizardo schreef:
    [Is goed Joyce ^^
    @Edherlia: is dat Jason? *wijst naar haar nieuwe fledgling die ze bij de deur gedropt heeft*]

    [jeps, was al op zoek naar zijn naam]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Blake Harnage - Mens

    Toen Blake zijn auto voor de deur zette en afsloot, ging het raam open en hing zijn jongere zus half uit het venster.
    'Het monster heeft volgens mij haar maandelijkse feestje!' riep Sierra en Blake grijnsde zachtjes. Zijn zus en hij keken met evenveel haat naar de vervangster van hun moeder, al had Sierra haar moeder niet zo goed gekend.
    Hij liep naar binnen en gooide de deur met een knal dicht.
    Het monster - zoals Sierra haar noemde - waggelde de gang binnen en keek Blake boos aan.
    'Ik ben op tijd, ik heb niks fouts gedaan en ik heb geen enkele onvoldoende deze week. Waarom ben je nu weer boos?' vroeg hij lusteloos en hing zijn leren jack aan de kapstok.
    'Je stinkt naar alcohol,' zei ze en haalde haar neus op.
    Blake haalde zijn schouder op en liep naar de trap toe.
    'Blake.'
    'Ik ga slapen,' mompelde Blake.
    Het was misschien nog maar net acht uur, maar zijn ogen vielen zowaar dicht en hij wist dat het door de alcohol kwam. Wanneer hij zijn kamer binnenkwam, leek het alsof de slaap onmiddellijk uit zijn ogen verdween.
    Toch liet hij zich neervallen op zijn bed en graaide zijn laptop naar zich toe.


    Olive

    Arléne McCarthy
    Verbaasd dat Aisara niet weet wie ik ben loop ik het lokaal in.
    "Morgen, mevrouw.Nox," zeg ik.
    Ik ga zitten naast Aisara en zucht.
    "Clove is mijn zus. Ik ben Arléne," zeg ik.
    Ik kijk weer naar Clove, die haar ogen dicht heeft en wat met haar potlood speelt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dawn Morena
    Aangekomen bij de ingang zie ik een jongen verloren voor zich uit staren.
    "Hallo, ik ben Dawn Morena." zeg ik tegen hem


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jason Vane
    Nerveus keekik naar de deur. Ga maar gewoon naar binnen! Hadden zijn ouders gezegd. Ja joh, loop maar gewoon naar binnen, ookal zijn er overal Vampyres en Fledglings. Nee, ik vond dit dood eng.

    Dream Amatse
    Ik hielp Amber de boom in en klom de hoge muur op. Vanaf hier kreeg ik mijn eerste, echt goede zicht op het gebouw. The house of night.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    Ik realiseerde me dat ik nu eigenlijk mijn lessen moest volgen, maar kon me er absoluut niet toe aanzetten. Iets voelde niet goed aan vandaag. Alleen wist ik niet precies wat er verkeerd zat.
    Ik sloeg mijn benen over de rand van het bed en wipte eraf. Mijn ogen wisselden tussen de deur en het boek dat opengeslagen op mijn bed lag. Ik kon natuurlijk altijd de rest van de dag in het schemerdonker zitten lezen, of ik kon het vreemde gevoel van me afzetten en gewoon de lessen gaan volgen. Met een diepe zucht besloot ik voor het tweede te gaan. Halverwege de gang keek ik uit het raam. Ik fronste mijn wenkbrauwen toen ik dacht iets op de muur te zien. Maar ik kon me natuurlijk ook vergissen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:39 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Aisara Féria
    "Aber naturlich!" riep ze uit, in haar irritante neiging soms in een andere taal te vervallen. Met een klap gooide ze een boek op tafel, tot ze zich opeens bedacht dat je voor muziek helemaal geen boek nodig had, slechts bladmuziek.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber Claire Parkers
    'Dankje.' Mompelde ik toen Dream me had geholpen om op de muur te komen. Ik keek rond en kreeg automatisch een glimlach op mijn gezicht. Ik wist niet of dit was, wat ik ervan verwacht had of niet. Maar alleen al vanaf deze muur, zag alles er spectaculair uit.


    I hate that I can't stay mad at you.