• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aisara Féria
    Haar ogen kierden enkele centimeters open toen ze gestommel hoorde. Direct gleden ze richting de klok. Kreunend stootte ze een geluid uit dat nog het meest op dat van een koe leek, en kwam wat overeind, voor ze weer terugzakte in haar bed. Haar heerlijke, zachte, comfortabele bed, dat ze nu moest gaan verruilen voor een hard stoeltje in een lokaal voor een gezellige les wist-zij-veel-wat.
    "Ik stá nog niet op!" brulde ze, half in de richting van haar kamergenoot wiens naam ze nooit kon onthouden, en half tegen de leraar, die haar al helemáal niet kon horen, aangezien ze zich op dit moment in haar bed, dat nog nooit zo comfortabel was geweest als die ochtend, bevond.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Arléne-Fledgling
    "Welke les heb jij als eerst?" vraag ik aan mijn kamergenoot Aisara.
    Als ik het goed had, heb ik als eerst muziek. Mijn favoriete vak, naast drama en literatuur.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Blake Harnage - Mens

    'Devin, serieus nu, moet ik stoppen of-?'
    'Rij verder,' mompelde Devin tipsy en Blake verminderde de vaart.
    Ze reden de straat van Devin in en Blake stopte voor zijn huis. Met moeite kroop zijn vriend uit de auto en halverwege zijn weg naar de deur struikelde hij over een losliggende tegen en viel met een harde klap op de grond.
    'Leef je nog?' riep Blake luid en keek met een pijnlijk gezicht naar Devin.
    'Ik leef nog!'
    Devin smakte luid met zijn mond en krulde zijn lichaam toen op op de harde stenen. Blake grijnsde breed en schudde lachend zijn hoofd.
    Binnen enkele seconden was Devin in slaap gevallen. Zijn gesnurk vulde de straat en Blake besloot om hem te laten liggen. Zijn ouders of zijn zus zouden hem - hopelijk - vinden voordat het echt donker zou worden.
    Blake vertrok opnieuw en reed toen op een hoge snelheid naar huis.
    Het duizelde voor zijn ogen, maar hij probeerde door te zetten.


    Olive

    Tay Jardine

    'Me gusta mucho,' zei Aella en ze knoopte snel haar Vans toe.
    Glimlachend stak ze haar boeken in haar schoudertas en liet die over haar schouder hangen.
    'No me gusta,' mompelde Tay zachtjes.
    Ze was er zeker van dat Aella haar niet gehoord had.
    'Ben je klaar?'
    'Ik ben klaar,' zei Tay en ze raapte haar tas op van de grond.
    Aella ging als eerste naar buiten en hield de deur open voor Tay.


    Olive

    Aisara Féria
    Ze besloot dat ze nu toch écht wel op moest staan toen haar kamergenote haar een vraag stelde. Haar vraag beantwoordde ze met een luide geeuw.
    "Ík weet het niet," zei ze toen, en zocht met één hand naar haar rooster, dat zover zij wist op haar nachtkastje lag. Met de andere trachtte ze de slaap wat uit haar ogen te wrijven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Clove McCarthy - Fledgling
    "Etoile, wat heb je als eerst?" vraag ik hopend dat ze me begrijpt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile Aberna
    'Vampyre sociologie' beantwoord ik de vraag van Clove, mijn kamergenootje.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 19:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy -Fledgling
    Ik lach als ik haar antwoord hoor en pak mijn rooster. Ik heb inderdaad muziek. Hell yeah! Misschien heeft Clove dan ook wel muziek. Het zou wel eens leuk zijn om haar tijdens lessen te zien. Ik lach bij die gedachte


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove McCarthy
    "Oh da's balen, ik heb muziek," zeg ik tegen Etoile.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aisara Féria
    Ze voelde geen papier op het nachtkastje, maar wel achter haar bed.
    "Eeeeeeh..." - waarom waren roosters altijd zo... ingewikkeld? Al die tabelletjes, daar kon ze werkelijk waar geen wijs uit worden - "Muziek." Ze leefde weer wat op bij de gedachte daaraan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aella Jordan

    'Binnenkort is het weer het Yule-feest,' vertelde ik enthousiast tegen Tay.
    Ik hoopte haar wat op te beuren door over het feest te praten, maar Tay leek alles behalve enthousiast. Ik wilde vragen wat er aan de hand was, maar ik wist dat als Tay een antwoord zou geven, ik haar niet zou kunnen helpen, dus zweeg ik maar en besloot niet verder in te gaan op het huidige onderwerp.
    'Heb je het huiswerk gemaakt dat we moesten maken?' vroeg ik om te veranderen van onderwerp.
    Tay reageerde daar wel op en zei: 'Yep.'
    'Mooi,' glimlachte ik helemaal in gedachten verzonken terwijl ik me afvroeg welke jurk ik zou aantrekken voor het feest.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Arléne McCarthy
    "Muziek," herhaal ik vragend.
    Als ik nu een mens was, was ik hoogstwaarschijnlijk gewoon wat tv aan het kijken inplaats van naar de les gaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile Aberna
    'Jammer' mompel ik tegen Clove. Ik had gehoopt dat ze dezelfde les zou hebben als mij. Ik ben nog maar net gemerkt. Gister avond kwam ik binnen dus ik weet helemaal niet waar de dingen zijn. Ik durf neit te vragen of Clove mij de weg wil wijzen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Cassiopea Nox - high Priestess
    De vroege vogels waren al in het lokaal aanwezig, pakte hun boeken uit de cabinetjes achterin. Trots wist ik iedere leerling bij naam, zelfs de nieuwsten. Pas na de theorie van die hoofdstuk zoudne ze vrij aan hun opdracht mogen werken, eht componeren van een persoonlijk lied.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tay Jardine

    Tay hoorde dat Aella enthousiast begon te praten en ze knikte snel als antwoord, hoewel ze niet wist wat haar kamergenoot had gezegd. Ze hoopte dat het een stomme vraag was of gewoon een vaststelling, zodat haar kortaf antwoord had niet had afgeschrikt.
    'Heb jij het huiswerk gemaakt dat we moesten maken?' vroeg Aella.
    'Yep,' zei Tay kort.
    'Mooi.'
    Tay merkte op hoe de gedachten van Aella alweerd afdwaalden en zuchtend trok ze haar tas hoger over haar schouder.
    Een kleine pluizenbol glipte langs haar benen en met een korte gil sprong ze naar achteren.
    Een zwart-witte kat keek haar verbaasd aan, blies toen boos langs zijn neus en liep met een opgeheven staart weg.


    Olive