• Mijn beste vriendin heeft zojuist een foto met haar vriend als hyves pf foto.

    En goed die foto is nogal uitdagend...

    Zij heeft haar shirt uit en haar bh half uit (niet dat je haar borsten ziet) en haar spijkerbroek halfopen. Hij zit in zijn bozershort op de rand rechtop op bed en zij zit op zijn schoot en hij ondersteunt haar met zijn hand zodat ze niet valt. En ze zoenen en die foto is zwart-wit bewerkt.


    En ik ben blij voor ze echt maar ik vind het echt te....

    IK WIL ADVIES WAT IK NU MOET DOEN,GEEN GESNAAR OM DIE FOTO. IK WIL WETEN WAT IK NU MOET DOEN ZODAT ZE ZICH MINDER HOERIG GEDRAAGT.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:27 ]

    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.

    Als je de foto laat zien, kunnen we tenminste beoordelen of het echt wel zo erg en 'hoerig' is als je zegt. :W


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.

    Blijkbaar wel, want het gaat juist om die foto. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Hale schreef:
    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.

    We hebben er niks mee te maken? My god, kind, waarom vertel je het hele godsganze verhaal dan? -_- Er valt geen advies te geven als we niet hebben gezien hoe erg het is.


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.
    Als wij er niets mee te maken hadden, had je zojuist niet de hele foto uitgelegd.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Hale schreef:
    Nee ik laat die foto niet zien. Waarom? Omdat juilie daar niets mee te maken hebben. Ik wil gewoon advies voor het gedrag van mijn vriendin.



    Dan zou je die foto niet moeten beschrijven.
    Ik denk eerlijk dat die foto niet eens bestaat.


    Your make-up is terrible

    Kuyt schreef:
    (...)
    We hebben er niks mee te maken? My god, kind, waarom vertel je het hele godsganze verhaal dan? -_- Er valt geen advies te geven als we niet hebben gezien hoe erg het is.

    Sorry, maar dat slaat nergens op. Je hoeft echt niet de foto te zien om advies te kunnen geven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Assassin schreef:
    (...)


    Dan zou je die foto niet moeten beschrijven.
    Ik denk eerlijk dat die foto niet eens bestaat.

    ^ Dat dus. Je beschrijft eigenlijk de typische ''tumblrfoto'' van een koppeltje.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    En nu ben ik nieuwsgierig. Foto? In pb eventueel? (A)
    Of geef haar nickname (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:13 ]


    Owl you need is love.

    Mozart schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat slaat nergens op. Je hoeft echt niet de foto te zien om advies te kunnen geven.

    Ik gaf die reactie omdat ik wederom twijfel aan de echtheid van dit verhaal.


    ars moriendi

    Ooh leuk hoe Hale dan ineens offline gaat he, als we twijfelen. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ooh leuk hoe Hale dan ineens offline gaat he, als we twijfelen. :'D

    Hehe, je moet in haar gastenboek schrijven. Zou dat helpen?


    Owl you need is love.

    Assassin schreef:
    Ooh leuk hoe Hale dan ineens offline gaat he, als we twijfelen. :'D

    Geweldig kind is het toch. _O_ Een verhaal ophangen over een "hoerige" beste vriendin en alle details over de foto vertellen en daarbij óók nog eens haar naam noemen. Maar 'em posten? Nee, dat kan dan weer niet.

    Long live the internet.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Geweldig kind is het toch. _O_ Een verhaal ophangen over een "hoerige" beste vriendin en alle details over de foto vertellen en daarbij óók nog eens haar naam noemen. Maar 'em posten? Nee, dat kan dan weer niet.

    Long live the internet.
    Hoe heet Hale eigenlijk? Want ik zie nergens een naam :\


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...) Hoe heet Hale eigenlijk? Want ik zie nergens een naam :\


    Kaniesha.


    Your make-up is terrible