• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nou en doe gewoon huilen zit in het weitje]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    Ik liet Nahuel even alleen met zijn nieuwe vriendinnetje en rende naar de Cullens. Ik pikte een geur op, maar hij rook vreemd, en hij stonk. Daarnaast was ook een hele zoete heerlijke geur. Van snoep of iets dergelijks. Ik rende naar de plek toe en kwam Bella tegen.
    'He, Bella', riep ik.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [jake is weer online en embry ook dus miss kan embry bella volgen en dan gaan we high theaen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Toen ik bijna bij het weilandje kwam zag ik Huilen. Ze riep blij men naam. 'Hoi' zei ik zachtjes en verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'He, is alles wel goed met je?', vroeg ik. [hehe, nu kan je iemand met je mee krijgen als je het GOED uitlegd]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [hahah maar als ze de keiharde waarheid horen niet hoor
    bella
    'Nee niet echt hoe gaat het met jou' ik keek haar vragend aan. Moest ze niet bij Nahuel zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Ik besloot niet in mijn wolfen vorm haar te volgens maar gewoon als mens. Het was niet moeilijk haar spoor te blijven te volgen.

    [embry is vals. ben je toevallig in mijn kamer geweest embry?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Nee?]

    [mijn kamer stinkt heel ergxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'met mij gaat het prima. En met Nahuel ook. Hij heeft een vriendinnetje. Sofia. Prachtige meid. Ze weet alles over ons en Nahuel heeft haar gisteren gebeten. Hij is trouwens nu echt een vamp. Als je hem/haar nog een keer bijt, begint het proces opnieuw.', ratelde ik maar door


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [huilen als jij nou anders embry ziet;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik probeerde te glimlachen maar er kwam niet meer dan een grimas uit. 'Leuk' antwoorde ik alleen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    huilen
    'Wat is die stank van rotte eieren eigenlijk?', vroeg ik met opgetrokken neus. [Embry, nu moet je komen]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Embry
    Ik schoot in de lach. "Ik denk dat ik dat ben, al moet ik zeggen dat jullie ook niet bepaald fris ruiken."