• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik (Bella) ben een lijst aan het maken waar de ruzie van Edward, Jake, Nessie en Carmen over ging. Wil jij het ook hebben uitgewerkt om zo soms op het verleden terug te kunnen wijzen ofzo stuur me een pb of laat hier iets achter. Als ik het af heb zal ik het zo snel mogelijk uittypen

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    [ignore buiten bij de vorige post]
    "Jake, Bell's wat is er mis?" vroeg ik met een verwarde uitdrukking.


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik draaide me om en gaf Leah nog een antwoord. 'Dat ik iedereen pijn doe dat is er mis Leah' Ik liep met deze woorden achter me weg. Ik sprong in een boom en vloog van boom naar boom
    [ignore??? tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik was razend. Ik liep door het huis heen en greep de spullen die ik nodig had. Een rugtas, wat eten en drinken en kaart van het gebied en mijn telefoon voor het geval dat. Ik zou op de motor springen en weg gaan. Waarschijnlijk zou ik als het voedsel op was als wolf verder gaan maar dat vond ik prima.

    bella
    Ik hoorde toen ik aan het springen was dat Jake vertrok. Zo snel moglijk rende ik terug. 'Jake Jake niet doen. Ik blijf uit je buurt maar doe dit voor Renesmee jij en zij kunnen niet zonder elkaar' ik haalde iedereen uit elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Natuurlijk zou ik Nessie missen maar ik moest er gewoon even tussen uit. Ik kon er niet meer tegen. Ik scheurde met de motor weg.

    Embry
    Ik liep rustig door het bos terwijl ik na dacht over alles wat er gebeurd was.

    Bella
    Ik begon te snikken toen hij wegreed. Hoe kon hij dit Renesmee aandoen, ik moest het Renesmee ales vertellen. Iksnikte en zakte o9p de grond
    [skinny love luisteren danhuil je zo]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik heb werkelijk geen idee waar ik ben maar de zon begint al onder te gaan. Mijn motor geeft aan dat ik straks moet tanken dus kijk ik op de borden waar ik er af moet.

    [wat zal ik nu eens tpen ah embry]
    Ik stond op en liep een beetje heen en weer. Ik bleef gewoon door snikken. Kon de wereld nu niet vergaan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    Mijn schoenen maakte tikkende geluiden om de straat terwijl ik door liep. Ik vroeg me af waar iedereen was? Ik had Quil en Jake al een hele tijd niet gezien.

    [kga eten, daarna nog beetje hwerk maar dan kom ik half online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is goed]

    [Eet smakelijk xDD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MisPattinson schreef:
    bella
    De tranen sprongern in mijn ogen toen hij dat zei. 'Jake ik heb je ook nog gesms't maar als je me zo laag in schat' ik bleef stil om er zachtjes aan toe te voegen 'Leah denkt dat ze slecht is maar ik ben het monster' Het deed me pijn. Ik had hem pijn gedaan en moest het terug krijgen dat zou eerlijk zijn maar dat het zoveel pijn zou doen


    VAMPS KUNNEN NIET HUILEN


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vianna schreef:
    (...)

    VAMPS KUNNEN NIET HUILEN


    [Niet schreeuwen, dat is grof.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [het was ook vamp modus maar ben te lui om het tussen haakjes te doen sgat. dus haar ogen voelde eignelijk raar aan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan