• ja, echt. Ik heb de laatste tijd weer zó veel last van nachtmerries, ik heb er per nacht wel meerderen. Ik heb morgen examens dus ik heb mijn rust echt nodig maar ik durf gewoon serieus niet te gaan slapen. Weet er iemand hoe ik van mijn nachtmerries af kom?


    your eyes are like stars in the night.

    Door ze op te schrijven misschien? Wie weet schrijf je ze dan wel van je af of zo.
    En bij helpen van die slaappilletjes ook, die zorgen voor een droomloze slaap, maar ja om nu de hele tijd aan de pillen te gaan :/
    En ik denk dat als je bang bent om nachtmerries te krijgen, dat die kans ook groter is dat je ze daadwerkelijk krijgt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Door ze op te schrijven misschien? Wie weet schrijf je ze dan wel van je af of zo.
    En bij helpen van die slaappilletjes ook, die zorgen voor een droomloze slaap, maar ja om nu de hele tijd aan de pillen te gaan :/
    En ik denk dat als je bang bent om nachtmerries te krijgen, dat die kans ook groter is dat je ze daadwerkelijk krijgt.

    Aan pillen begin ik niet meer, ik ben in september eindelijk letterlijk afgekickt. (':

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:58 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Muziek luisteren voor/tijdens dat je slaapt?
    -Werkt meestal wel bij mij


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kijk waar ze door komen, waar ze over gaan. Misschien zit er een reden achter, probeer het op te lossen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb wel eens een spreuk gelezen en wat benodigheden om nachtmerries weg te jagen. Precies weet ik het niet meer maar ik heb toen zo'n lol gehad, toen maakte ik me dus echt nergens zorgen om. Dus lees een lief, romantisch of heel erg grappig verhaal en denk gewoon aan dat verhaal.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Kijk waar ze door komen, waar ze over gaan. Misschien zit er een reden achter, probeer het op te lossen.

    Ik zou begod niet weten waardoor het kan komen, ik heb ze de laatste drie jaar vooral heel erg. Misschien dat het iets met mijn vaders overlijden te maken heeft..?


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    Kijk waar ze door komen, waar ze over gaan. Misschien zit er een reden achter, probeer het op te lossen.


    26 - 02 - '16

    Voel je je ook onveilig in je kamer zelf? Of gewoon overdag? Of heb je echt gewoon random nachtmerries?
    Misschien probeert je onderbewustzijn de dood van je vader te verwerken. Het zou ook kunnen dat een deel van jou zich onveilig voelt zonder je vaders bescherming om je heen. Toch is die er nogsteeds: dat is zijn taak als vader, en of hij nou hier op aarde is, of daarboven, hij houdt van je en dat zal hij altijd doen. Het klinkt misschien een beetje stom en spiritueel-achtig, maar vraag het hem. Vraag hem of hij je wilt beschermen tegen die nachtmerries, zoals hij voor zijn dood (onbewust) ook heeft gedaan.
    Bij mij helpt het in ieder geval: iedere keer als ik me onveilig voel, vraag ik of mijn overleden opa me wilt helpen. Telkens weer heb ik het gevoel dat hij me aan de hand - net als vroeger - naar een plaats leidt waar ik me wel thuisvoel, en waar ik me weer fijn voel.

    Good luck, and sleep well, I hope!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmmm... Denk aan iets vrolijks of ga iets leuks/grappigs kijken ofzoo voordat je gaat slapen. :)
    Meestal droom je zo omdat je er ook zo negatief over denkt. Of ik bid gewoon. :Y)

    voor het slapen gaan aan een leuk gedachte denken. misschien iets dat je heel graag wil dat het gebeurt of een zanger die je heel kanp vind.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik kan eigenlijk niks meer toevoegen aan de reactie van Wiarda. Hoe heb je vannacht geslapen?
    Succes met je examens in ieder geval vandaag!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik heb ook best wel erge slaapproblemen, maar het komt door andere dingen dan bij jou. Ik weet ook nog steeds niet hoe ik eraf kom, maar in ieder geval succes (:


    Destroy what destroys you.

    Hecate schreef:
    Ik kan eigenlijk niks meer toevoegen aan de reactie van Wiarda. Hoe heb je vannacht geslapen?
    Succes met je examens in ieder geval vandaag!

    Ik heb vannacht gewoon filmpjes van Ditismilan gekeken om gewoon een beetje plezier te hebben, en het hielp op zich wel want ik had vannacht maar één nachtmerrie. (':
    En dankje! Helaas ging het echt baggerslecht >.<


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb vannacht gewoon filmpjes van Ditismilan gekeken om gewoon een beetje plezier te hebben, en het hielp op zich wel want ik had vannacht maar één nachtmerrie. (':
    En dankje! Helaas ging het echt baggerslecht >.<

    Vergeet volgende keer de filmpjes van Dylan haegens niet ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat vervelend... Ik heb zelden nachtmerries, dus ik weet niet of ik je goed kan helpen, maar zoals de andere al zeiden, probeer voor het slapen gaan iets ontspannends te gaan doen. Een grappig verhaal lezen of iets dergelijks.
    En, dit gaat dom klinken maar, heb je een dromenvanger? Zo niet, schaf er een aan, (en anders heb ik er wel een voor je, haha 8D) en hang die boven je bed. En denk gewoon dat die dromenvanger echt werkt, dat die echt de nachtmerries opvangt. Wie weet, misschien werkt het wel echt. ^^