• Ik had zoals eerder in een topic vermeld ruzie met mijn beste vriendin, ik herhaal wel even wat er gebeurd was.

    We hadden al 2 weken afgesproken de stad in te gaan, omdat we zo weinig konden afspreken. Dus die avond dat we naar de stad zouden zegt ze dat ze gaat sporten, en dan word ik pissig omdat wij al hadden afgesproken, en ik haar echt weer wou zien. Dus toen zei ze dat ze zelf wel besloot wat ze deed en wanneer, en dat ik me er niet mee moest bemoeien. En toen is ze niet naar mijn verjaardag gekomen, en heeft ze m'n kado weggegooid enz.

    Dus nu zit ze allemaal dingen op facebook te posten van; 'Ik wil geen contact meer met je' & 'Het is voorbij' en alles, en ze reageert niet meer op mijn sms'jes en op mijn berichten, ook neemt ze niet op als ik bel. En nu zitten haar vriendinnen me ook nog uit te maken voor vanalles, en zit ze op een foto van een tekening die ik voor had had gemaakt te zeggen: 'Ik hou van -insert een paar personen hier.-

    ik voel me nu echt slecht, ze was wel mijn beste vriendin en naast haar heb ik niet zoveel mensen die ik al ZO lang ken, of die echt 'vrienden' zijn. En zij zit nu lekker met al haar andere vriendinnen leuke dingen te doen terwijl ik hier dus half-depressief zit.

    Nu kun je wel zeggen 'ze is het niet waard' maar ik vind van wel, want ik wil haar echt niet kwijt.. ookal denkt zij er anders over. Van zo'n kleine ruzie ineens contact kwijt, pffft.. iemand enig idee wat ik nu moet doen? ze neemt niet op, doet de deur niet open, reageert niet, en noem zo maar op..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Wtf D: En ze zegt geen woord over waarom ze zo doet?

    Meisjes zijn gewoon stom :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Captain schreef:
    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:

    Tsja, daar heb je gelijk in.. maar al die jaren met haar waren wel heel leuk, en toen deed ze niet zo.. als nu. :B Maar oke, ik heb alle herinneringen aan haar maar ergens verstopt aangezien ik er niet meer aan hoef te denken tot ze er zelf ooit nog eens mee komt.. wat wel niet zo zou zijn maar goed.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Captain schreef:
    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    RainbowDash schreef:
    Wtf D: En ze zegt geen woord over waarom ze zo doet?

    Meisjes zijn gewoon stom :Y)

    Nah, ze zegt helemaal níets noppes nada. :B
    Lol Alwin ik denk dat je nu half Quizlet achter je aan krijgt. :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Captain schreef:
    Wat een bitch, dat is geen vriendin dat is gewoon een domme lafaard. :s
    Wie doet nou zoiets? Sorry hoor, maar ze is het écht niet waard. Ze is hypocriet, egoïstisch en heeft een kort loontje. Wil je nu echt zo'n iemand als vriend? (:


    Where words fail, music speaks

    Sock schreef:
    (...)
    Nah, ze zegt helemaal níets noppes nada. :B
    Lol Alwin ik denk dat je nu half Quizlet achter je aan krijgt. :'D


    Oooeehhh, dat ken ik <_< Rare beestjes zijn het.

    Pfff, als ik ieder meisje een mep zou geven die zegt jongens zijn stom dan zouden mijn armen zo ver zijn afgesleten dat er zelfs geen stompjes meer van over zijn. Dan mag ik best es zeggen dat meisjes stom zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oooeehhh, dat ken ik <_< Rare beestjes zijn het.

    Pfff, als ik ieder meisje een mep zou geven die zegt jongens zijn stom dan zouden mijn armen zo ver zijn afgesleten dat er zelfs geen stompjes meer van over zijn. Dan mag ik best es zeggen dat meisjes stom zijn :Y)


    Wij zijn niet stom, gewoon te ingewikkeld voor het mannelijk brein...

    Haha, nee, grapje, want je vriendin doet inderdaad best wel stom.

    Als ik eerlijk mag zijn, het zal waarschijnlijk kwetsen, sorry daarvoor ;(
    Ik denk dat je vriendin al langer geen vrienden meer wou zijn, maar dat er niet echt een reden was om je aan de kant te zetten. Nu heb jij zogezegd wat verkeerds gezegd waar ze een heel drama van maakt en daar heeft ze haar excuus om boos op je te zijn.
    Ik zou haar gewoon met rust laten als ik jou was en je aandacht op wat anders proberen te vestigen. En proberen wat meer met je andere vriendinnen op te trekken.
    Je zal jezelf alleen maar blijven pijn doen door haar te sms'n en geen antwoord erop te krijgen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 15:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Wij zijn niet stom, gewoon te ingewikkeld voor het mannelijk brein...

    Haha, nee, grapje, want je vriendin doet inderdaad best wel stom.

    Als ik eerlijk mag zijn, het zal waarschijnlijk kwetsen, sorry daarvoor ;(
    Ik denk dat je vriendin al langer geen vrienden meer wou zijn, maar dat er niet echt een reden was om je aan de kant te zetten. Nu heb jij zogezegd wat verkeerds gezegd waar ze een heel drama van maakt en daar heeft ze haar excuus om boos op je te zijn.
    Ik zou haar gewoon met rust laten als ik jou was en je aandacht op wat anders proberen te vestigen. En proberen wat meer met je andere vriendinnen op te trekken.
    Je zal jezelf alleen maar blijven pijn doen door haar te sms'n en geen antwoord erop te krijgen.


    Hmpf, waar is het voor nodig om aan andere dingen te denken behalve sex, eten, slapen en hamsters? (cat)

    Maar ik vind dit zinnig klinken :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf, waar is het voor nodig om aan andere dingen te denken behalve sex, eten, slapen en hamsters? (cat)

    Maar ik vind dit zinnig klinken :Y)


    Blijf alleen maar daar aan denken en jij komt niet ver in je leven.
    OF je hebt een vrouw nodig die al het andere voor je doet :'D
    (noem ze nu nog eens stom!)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hmpf, waar is het voor nodig om aan andere dingen te denken behalve sex, eten, slapen en hamsters? (cat)

    Maar ik vind dit zinnig klinken :Y)



    Onthoud je wel ff dat lang niet alle meisjes zo zijn ? ;P


    Ot; hoe heet je eigenlijk? -te lui om te kijken-
    Nja, dingetje.. Hoelang weet zij al dat je homo ben? -of was je bi? je had toch een vriendje? D:-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)


    Onthoud je wel ff dat lang niet alle meisjes zo zijn ? ;P


    Ot; hoe heet je eigenlijk? -te lui om te kijken-
    Nja, dingetje.. Hoelang weet zij al dat je homo ben? -of was je bi? je had toch een vriendje? D:-

    Ik heet Chris. (:

    En ja, het gaat over een vriendin, niet MIJN vriendin. En ik heb een vriendje ja. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Ik heet Chris. (:

    En ja, het gaat over een vriendin, niet MIJN vriendin. En ik heb een vriendje ja. x']


    Nja, dingetje, maar hoelang weet ze al dat je homo ben?
    Want zo komt het beetje op mij over dat ze daar problemen mee heeft..
    Ik kan het mis hebben (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Negligible schreef:
    (...)

    Blijf alleen maar daar aan denken en jij komt niet ver in je leven.
    OF je hebt een vrouw nodig die al het andere voor je doet :'D
    (noem ze nu nog eens stom!)


    Hit it and quit it (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    Nja, dingetje, maar hoelang weet ze al dat je homo ben?
    Want zo komt het beetje op mij over dat ze daar problemen mee heeft..
    Ik kan het mis hebben (:

    Ik snap niet waar jij dat plots vandaan haalt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right