• Ik had zoals eerder in een topic vermeld ruzie met mijn beste vriendin, ik herhaal wel even wat er gebeurd was.

    We hadden al 2 weken afgesproken de stad in te gaan, omdat we zo weinig konden afspreken. Dus die avond dat we naar de stad zouden zegt ze dat ze gaat sporten, en dan word ik pissig omdat wij al hadden afgesproken, en ik haar echt weer wou zien. Dus toen zei ze dat ze zelf wel besloot wat ze deed en wanneer, en dat ik me er niet mee moest bemoeien. En toen is ze niet naar mijn verjaardag gekomen, en heeft ze m'n kado weggegooid enz.

    Dus nu zit ze allemaal dingen op facebook te posten van; 'Ik wil geen contact meer met je' & 'Het is voorbij' en alles, en ze reageert niet meer op mijn sms'jes en op mijn berichten, ook neemt ze niet op als ik bel. En nu zitten haar vriendinnen me ook nog uit te maken voor vanalles, en zit ze op een foto van een tekening die ik voor had had gemaakt te zeggen: 'Ik hou van -insert een paar personen hier.-

    ik voel me nu echt slecht, ze was wel mijn beste vriendin en naast haar heb ik niet zoveel mensen die ik al ZO lang ken, of die echt 'vrienden' zijn. En zij zit nu lekker met al haar andere vriendinnen leuke dingen te doen terwijl ik hier dus half-depressief zit.

    Nu kun je wel zeggen 'ze is het niet waard' maar ik vind van wel, want ik wil haar echt niet kwijt.. ookal denkt zij er anders over. Van zo'n kleine ruzie ineens contact kwijt, pffft.. iemand enig idee wat ik nu moet doen? ze neemt niet op, doet de deur niet open, reageert niet, en noem zo maar op..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    (...)

    Ghehe uhu..
    + this best grappig als je dan opeens te horen krijg van diegene.
    "zie je hem?"
    "ja?"
    "hij heeft een lekkere kont O_O"
    Dat had ik dus met me neef (:

    Mja.. ik ben wel weer met je eens.. en dus ook met alwubs


    ... Nu zijn twee mensen het met me eens.

    HAH! Take that, mevrouwtjes ik-ben-te-ingewikkeld-voor-mannen!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... Nu zijn twee mensen het met me eens.

    HAH! Take that, mevrouwtjes ik-ben-te-ingewikkeld-voor-mannen!


    ... Dus we zijn nog steeds stom? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aah Sokkie, het komt wel weer goed. Ik weet heel goed hoe het is om zo'n b*tch bij je te hebben en uiteindelijk zul je zien dat ze géén aanwinst is in jouw vriendenkring. Integendeel, je moet geen mensen om je heen willen die zo rottig tegen je doen. Je hebt het auteursrecht toch van die tekening? Dan laat hem verwijderen of breek in haar FB account, wat een trut. Laat haar anders vermelden dat JIJ die verrekte tekening hebt gemaakt, want ik wéét uit ervaring dat het kut is als mensen zeggen dat een van jouw tekeningen van hun is. Bitches. Kill them with fire.
    Ik snap dat het nu lijkt alsof ze het waard is en dat je haar nu nog niet kunt vergeten - wat volkomen normaal is! - maar er zijn andere mensen die van je houden, bijvoorbeeld Daniël en je gestoorde tweelingzusje. En Bas stiekem ook, natuurlijk. Als je even wilt praten: mijn MSN, inbox én gastenboek staan open :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Aah Sokkie, het komt wel weer goed. Ik weet heel goed hoe het is om zo'n b*tch bij je te hebben en uiteindelijk zul je zien dat ze géén aanwinst is in jouw vriendenkring. Integendeel, je moet geen mensen om je heen willen die zo rottig tegen je doen. Je hebt het auteursrecht toch van die tekening? Dan laat hem verwijderen of breek in haar FB account, wat een trut. Laat haar anders vermelden dat JIJ die verrekte tekening hebt gemaakt, want ik wéét uit ervaring dat het kut is als mensen zeggen dat een van jouw tekeningen van hun is. Bitches. Kill them with fire.
    Ik snap dat het nu lijkt alsof ze het waard is en dat je haar nu nog niet kunt vergeten - wat volkomen normaal is! - maar er zijn andere mensen die van je houden, bijvoorbeeld Daniël en je gestoorde tweelingzusje. En Bas stiekem ook, natuurlijk. Als je even wilt praten: mijn MSN, inbox én gastenboek staan open :)

    Sokkie? hoeveel bijnamen heb ik nu al? En bedankt schat. ;3 <3 Ghehe kon het maar, ik zou ze graag killen met fire. ^^ En da's waar, heb Daniël nog, en jou, en Bas die houd ook van me, natuurlijk.. BECCA JE HELPT ME HIER NIET ECHT MEE! Ik was aan het afkicken van Bas! : ( nog steeds trouwens.

    en ik kom dan wel even op msn, vooruit dan maar.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Midna schreef:
    (...)

    ... Dus we zijn nog steeds stom? (:


    Duh. En simpel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Duh. En simpel :Y)

    Als je meisjes zo simpel, stom, en weet ik het vind, waarom word je dan gewoon niet gay.. lol. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    Als je meisjes zo simpel, stom, en weet ik het vind, waarom word je dan gewoon niet gay.. lol. x']

    Dat dacht ik nu ook :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sock schreef:
    (...)
    Als je meisjes zo simpel, stom, en weet ik het vind, waarom word je dan gewoon niet gay.. lol. x']

    Agreed


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sock schreef:
    (...)
    Sokkie? hoeveel bijnamen heb ik nu al? En bedankt schat. ;3 <3 Ghehe kon het maar, ik zou ze graag killen met fire. ^^ En da's waar, heb Daniël nog, en jou, en Bas die houd ook van me, natuurlijk.. BECCA JE HELPT ME HIER NIET ECHT MEE! Ik was aan het afkicken van Bas! : ( nog steeds trouwens.

    en ik kom dan wel even op msn, vooruit dan maar.


    WIE zijt gij, gij monster? Treedt uit dit lichaam, in naam van God! Verlaat deze arme ziel!

    What. Has. Happened. To. You?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Agreed


    Hij is homo. Homo'er kan niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sock schreef:
    (...)
    Als je meisjes zo simpel, stom, en weet ik het vind, waarom word je dan gewoon niet gay.. lol. x']


    Hij is gewoon homo, accept it :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Hij is homo. Homo'er kan niet.

    Alwin toch niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Alwin toch niet?


    Nee, maar Chris wel en dit topic gaat om hem, niet om Alwin.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee, maar Chris wel en dit topic gaat om hem, niet om Alwin.

    Ja, maar Chris zei dat over Alwin


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Basecca schreef:
    (...)

    WIE zijt gij, gij monster? Treedt uit dit lichaam, in naam van God! Verlaat deze arme ziel!

    What. Has. Happened. To. You?

    WAT? D: Je weet toch dat ik moet afkicken? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”