• er zijn al geruchten van dat Gustav een tattoo heeft of gaat zetten. En ik vond namelijk 2 foto's van hem met een tattoo, ik weet het niet zeker maar het kan gephotoshoot zijn.

    ps: Foto in mijn fotoboek


    In de Joepie van deze week stond erin:

    Openhartiger is TH-er Tom over zijn nieuwste tattoo: grote vleugels en een zwaard op zijn schouderbladen. Deze grote tattoo is de tweede lichaamsversiering van Tom. Eerder liet hij zijn rechteronderarm a tatoeëren.

    Raar...ik wist niet dat Tom een tattoo had. Hij zei ooit eens in een interview dat hij bang was voor naalden en dat hij daarom geen tattoo gaat zetten.
    ps: ik heb geen foto's van zijn 'tattoo' (als hij er een heeft, dan ga ik het wel in mijn fotoboek zetten ofzow)

    jah Gustav heeft wel degelijk een tattoo ^^ najaa, 2 zelfs, heb ik première gezien van dichtbij op het eerste concert van de tour x]

    en idd, dat van Tom is een dikk vette fout, van die mongolische joepie

    uh
    hij heeft 'm al een tijdje
    :|
    die joepie ofzo loopt flink achter.
    Laatst ook al dat ze de olsen-twins leuk vinden, omg, dat is al eeuwen bekend.

    Idd De joepie zijn DIKKE LOSERS!
    Ze staan altijd vol me Foutn, want het is GUSTAV!!!
    De joepie had ook nkeertje geschreven dat Gustav is Geboren op 31 maar 1987
    En Georg op 8 september 1989
    En ze schreven dat het An deiner seite *Bin ich da*
    ipv *Ich bin da*
    En ze schreven ook dat Bill 1st met een Meisje kuste een daarna Tom, Maar het is OMGEKEERD
    het zijn kleine foutjes maar ze zijn er WEL
    Xx



    ben ik ff blij dat ik in nl woon en die bladen hier niet zo'n rotzooi verkopen


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    was da geen fout in da boekskn zelf?

    da staat egt tegewoordig vol me foute..

    Dat gaat over Gustav


    Love is in the air'<3

    Ja!Ik heb dat ook gelezen! Dat is toch niet zo? Ofwel? Hmm zou mss wel sexy zijn! ^^


    ' Yes, music is the new religion_

    so koell datie tattoos hebbah, ma zo krijge ze wel ni meer and8 ddenkek :p

    tom heeft geen tattooo's, gustav wel,hij heeft er 2 x]


    why do we miss what we never had..

    joepie is gewoon een retard magazine :' )

    gustav heeft er wel een (twee eigenlijk:P), maar tom niet


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Hebben jullie op 4 maart de tattoo van Gustav niet gezien xD?
    En trouwens, Tom heeft geen tattoo's. :}


    I recycle my thoughts.

    Die gabbers van de "Joepie" zitten er dus flink naast x)


    I recycle my thoughts.

    De joepie is fout! Tom heeft geen tattoo. Ze zeggen duidelijk dat het vleugels zijn en een zwaard en Gustav heeft die en niet Tom!

    De Joepie heeft weer een grote fout gemaakt :P Ze verwisselen namen en zulke dingen wel vaker :P
    Het is dus wel degelijk Gustav die een tattoo heeft. Tom heeft zelfs eens in een interview gezegd dat hij nooit een tattoo wilt...

    Stink Joepie xD


    I recycle my thoughts.