• er zijn al geruchten van dat Gustav een tattoo heeft of gaat zetten. En ik vond namelijk 2 foto's van hem met een tattoo, ik weet het niet zeker maar het kan gephotoshoot zijn.

    ps: Foto in mijn fotoboek


    In de Joepie van deze week stond erin:

    Openhartiger is TH-er Tom over zijn nieuwste tattoo: grote vleugels en een zwaard op zijn schouderbladen. Deze grote tattoo is de tweede lichaamsversiering van Tom. Eerder liet hij zijn rechteronderarm a tatoeëren.

    Raar...ik wist niet dat Tom een tattoo had. Hij zei ooit eens in een interview dat hij bang was voor naalden en dat hij daarom geen tattoo gaat zetten.
    ps: ik heb geen foto's van zijn 'tattoo' (als hij er een heeft, dan ga ik het wel in mijn fotoboek zetten ofzow)

    Woehoeeee Gustii with a tattoo!:P

    alleen als Tom d'r egt een heeft,zal die wel über zyn


    Lalalalalalalala.

    ik denk dat ze bij dat interview Gustav ipv Tom bedoelenXD want hij heeft wel vleugels op zijn schouderbladen, en een armtattoo


    I am an idiot, I move.

    Te moooiii die tatoes


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Voor zover ik weet heeft Tom geen tattoo's en heeft Gustav er ondertussen 2 (vleugels op zn rug, sterren motief op zn arm).
    Ach de Joepie, die lopen hopeloos achter en geven vaak foute informatie. Doe wat research dombo's die bij Joepie werken, dammit!

    Tom heeft geen tattoe hij heeft in een interviuw gezecht dat hij het niet mooi vond en dat hij er geen zou nemen.

    euhmm Gustav heeft twee tattoo's juaa:P
    Die op zijn arm is te zien op de poster (die groenige) van de Hit van een paar weken geleden,... dat was een live-poster:P
    en hij heeft vleugels op zijn rug, want ik heb het gezien op plaatjes en dan zelfs van twee verschillende kanten en van andere sites dus:P


    Xx~They say this will be forever~xX

    tom heeft nog geen tattoo gustav wel 2 zelfs heeft al een paar keer in de popcorn en de bravo gestaan


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    tom en een tatto zie je het voor je hij een tattooo halloo gaat er en belletje rinkelen.


    Love sheds light one the darkest of times

    De tattoo's die zogezegt van tom zijn zijn van Gustav!

    sommig ein je fotoboek lijke wel nep maar veel ook nie :P


    when words fail, music speaks.

    das inderdaat fout
    tom heeft gezecht dat hij NOOIT een tatoo zou late zette!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Gustav heeft die en die Tom is gwn gustav x'P
    Niets met Tommie, die durft dat niet idd x'P


    Like a phoenix rising from the ashes

    Tom is echt een watje, die rent keihard weg voor naalden. Dus een tattoo zie ik niet gebeuren, die piercing schijnt al een drama te zijn geweest.

    Tom heeft tog geen tattoo? Dat vind ie tog vreselijk en ik dacht dat ie vleugels met zwaard bij hustav waren.. Trouwens een tattoo bij tom xD lijkt me niet mooi :P


    One of the Duo Of Evilness

    oke da Gustav 2 tattoos heeft weet ik en geloof ik maar da van Tom daar geloof ik dus egt de balle van e da klinkt egt zo ni juist


    Take The Past, Burn It And Let It Go