• er zijn al geruchten van dat Gustav een tattoo heeft of gaat zetten. En ik vond namelijk 2 foto's van hem met een tattoo, ik weet het niet zeker maar het kan gephotoshoot zijn.

    ps: Foto in mijn fotoboek


    In de Joepie van deze week stond erin:

    Openhartiger is TH-er Tom over zijn nieuwste tattoo: grote vleugels en een zwaard op zijn schouderbladen. Deze grote tattoo is de tweede lichaamsversiering van Tom. Eerder liet hij zijn rechteronderarm a tatoeëren.

    Raar...ik wist niet dat Tom een tattoo had. Hij zei ooit eens in een interview dat hij bang was voor naalden en dat hij daarom geen tattoo gaat zetten.
    ps: ik heb geen foto's van zijn 'tattoo' (als hij er een heeft, dan ga ik het wel in mijn fotoboek zetten ofzow)

    en die omschrijving van tom zijn tatto lijkt tog wel eel hard op de tattoo van gustav ze


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Ze schreven tom ipv gustav
    gustav heeft tattoo op rechteronderarm en op zijn rug die nieuwe waarvan ze zeiden dat het van tom was

    Gustav heeft tog 2 grote vleugels op zijn schouderbladen met een zwaart en eentje op zijn onderarm :S
    Tom is bang voor naalden en wil daarom geen Tattoo [ ergens gelezen weet niet meer waar]

    Ja het is waar.

    Die van gustav op zijn arm heb ik op 4 maart zelf kunnen zien.

    en in de bravo stonden laast foto's van de vleugels op zijn rug....

    dat van tom was een fout. tenzij ik iets heb gemist xD.

    x

    Dat van die onderarm en die vleugels op zn schouderbladen is van Gustav en NIET van Tom.
    Tom heeft nog geen tattoo's.

    die vn tom... zogenaamd

    die heeft gustav XD de namen waren vkeerd.. XD waar tom staat moet gussiej zijn

    JOEPIE = Always Wrong! ;)

    Srry, kmoet de Joepie égt nimmer hebbe, ik hoop em dn ook ni meer :P


    007

    ja k had fotos in d bravo gezien, maar die tattoo's heeft gustav en niet tom

    gustav heeft een tatoo op zn arm en rug ^^ op zn arm soort van zonnestralen en op zn rug vleugels kan je ook in TH TV zien ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    gustav heeft er 2 één op zen rug en één op zen rechteronderarm

    tom heeft tog geen tattoo en dat van gustav stond ook in de bravo(hoera)

    Ja Gustav heeft 2 tattoos heb ik gezien in nijmegen


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3