• Het is weer eens zover.
    Ik moet samen met mijn ouders op oudergesprek omdat ik welgeteld een drie, twee vieren, -de rest weet ik niet meer- op mijn rapport heb.
    Maar ik heb liever een gesprek met mijn mentor alleen. Mijn ouders kennen dat verhaal al, en bovendien is mijn band met mijn ouders absoluut niet goed.

    Wie moet dit vreselijk lot nog meer ondergaan? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gelukkig ben ik daar allemaal vanaf :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben 19, dus ik hoef die gesprekken niet meer. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee ik doe gewoon een beetje mijn best op school zodat ik geen onvoldoendes kom te staan. c:
    Succes!


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, ik sta allemaal voldoendes dus dit is niet nodig en mijn moeder zou toch niet gaan.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vorig week moest ik op oudergesprek. (cool)


    <3

    Ik haat die dingen ook, het komt er altijd op neer dat ik het slecht doe en beter mijn best moet doen. Goh alsof ik dat nog niet wist--"


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Negligible schreef:
    Gelukkig ben ik daar allemaal vanaf :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik verzwijg ze, of ik zorg dat alles goed gaat.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb goede cijfers. Ik zou je huiswerkhulp kunnen geven?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StJimmy schreef:
    Ik haat die dingen ook, het komt er altijd op neer dat ik het slecht doe en beter mijn best moet doen. Goh alsof ik dat nog niet wist--"


    Ja, inderdaad. En op zo'n gesprek gaan mijn ouders toch alleen maar onzin zitten te verkopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Basecca schreef:
    Ik heb goede cijfers. Ik zou je huiswerkhulp kunnen geven?


    Oh nee, ik moet alleen een kleine instelling veranderen op mijn chip.
    Maar dat is in werking. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En op zo'n gesprek gaan mijn ouders toch alleen maar onzin zitten te verkopen.

    Pressies en jij zit er met een wtf gezicht bij. En heb vooral niks te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oh nee, ik moet alleen een kleine instelling veranderen op mijn chip.
    Maar dat is in werking. ^^


    Dat is fraude... Beetje lastig voor je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dat is fraude... Beetje lastig voor je.


    Huh?
    Ik bedoel dat ik -nu ik in 5VWO zit- eens moet beginnen met tijdig te leren. ><
    Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stray schreef:
    Ik verzwijg ze, of ik zorg dat alles goed gaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you