• Het is weer eens zover.
    Ik moet samen met mijn ouders op oudergesprek omdat ik welgeteld een drie, twee vieren, -de rest weet ik niet meer- op mijn rapport heb.
    Maar ik heb liever een gesprek met mijn mentor alleen. Mijn ouders kennen dat verhaal al, en bovendien is mijn band met mijn ouders absoluut niet goed.

    Wie moet dit vreselijk lot nog meer ondergaan? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Huh?
    Ik bedoel dat ik -nu ik in 5VWO zit- eens moet beginnen met tijdig te leren. ><
    Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan. *O*


    O, ik dacht dat je bedoelde dat je je cijfers op je magister (of whatever voor cijferssysteem jullie hebben) niet zomaar aan kon passen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    O, ik dacht dat je bedoelde dat je je cijfers op je magister (of whatever voor cijferssysteem jullie hebben) niet zomaar aan kon passen.


    Aah zo. Nee haha. Ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten.
    Maar het gaat dus om de instelling dat ik eens moet gaan leren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    Gelukkig ben ik daar allemaal vanaf :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vorig jaar wel en dat haatte ik echt alleen ik moest thuis blijven e_e. Tja daar zat ik dan te stressen tot e ouders thuis waren. Nu zijn me cijvers stukken beter :'D


    Shoganai i ne~

    Poseidon schreef:
    Nee ik doe gewoon een beetje mijn best op school zodat ik geen onvoldoendes kom te staan. c:
    Succes!


    Tell me about it, stud.

    Mijn ouders gaan met mijn mentor praten over mijn ge-wel-dige cijfers, gelukkig hoef ik er niet bij te zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 18:10 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wij hebben na elk rapport oudercontact, dus mijn ouders zien mijn leerkrachten vaak genoeg. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Juist... ik sta nooit ergens onvoldoendes voor, dus dat is niet nodig bij mij, gelukkig :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."