• Oh my god, als ik hen twee tegen kom he. Ik maak ze dood, hoe durven ze zo'n vooroordelen-filmpje te maken, viswijven (bat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Assassin schreef:
    Over de andere kant hebben jullie ook vooroordelen over ons. :W
    Zo is Amsterdam echt megacrimineel en alles word uit je tas gejat.
    Ik heb nooit vooroordelen gehad over het oosten eigenlijk, haha.


    Je houdt die vooroordelen. Ik woon in een polder en gelijk wordt ik als boerin gezien. Nou ik ben verreweg van een boerin ook al woon ik in een polder.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Assassin schreef:
    Over de andere kant hebben jullie ook vooroordelen over ons. :W
    Zo is Amsterdam echt megacrimineel en alles word uit je tas gejat.
    Ik heb nooit vooroordelen gehad over het oosten eigenlijk, haha.

    Ja dat klopt ook weer, hoewel ik vooroordelen zoveel mogelijk vermijdt.
    En liefje jij bent gewoon perfect (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Over de andere kant hebben jullie ook vooroordelen over ons. :W
    Zo is Amsterdam echt megacrimineel en alles word uit je tas gejat.
    Ik heb nooit vooroordelen gehad over het oosten eigenlijk, haha.


    toen ik dr woonde vond ik het leuk ;d
    & ik woonde toen in et noorden, en toen zaten ik en me zus in een speeltuintje, en praatte met 2 gasten. En dacht dat Veendam ook echt zo;n boeren dorpje is XD

    + me beste vriend dacht eerst ook dat hier heel veel open velden en boeren enzo.. en zijn beste vriend dacht dat ook -.-

    Ergens kan ik wel lachen om vooroordelen, zolang de mensen de echte waarheid maar weten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En dit moet ik als Friezin ook steeds aanhoren. (bat)
    Over ons zijn ook zooooooooo veel vooroordelen. Er wordt mij regelmatig gevraagd wat ik in Friesland doe.
    Nou, ik mag dan een ware Friezin zijn, ik ben geen achtergebleven boerentrien. En die heb je hier ook niet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Over de andere kant hebben jullie ook vooroordelen over ons. :W
    Zo is Amsterdam echt megacrimineel en alles word uit je tas gejat.
    Ik heb nooit vooroordelen gehad over het oosten eigenlijk, haha.
    Nee ik ook niet.. Weet niet echt hoe ik ze zou moeten karakteriseren..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee ik ook niet.. Weet niet echt hoe ik ze zou moeten karakteriseren..


    Nee inderdaad, hier word er niet echt over gepraat ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee inderdaad, hier word er niet echt over gepraat ofzo.
    Nop.


    Life is hard and then we die

    Roux schreef:
    En dit moet ik als Friezin ook steeds aanhoren. (bat)
    Over ons zijn ook zooooooooo veel vooroordelen. Er wordt mij regelmatig gevraagd wat ik in Friesland doe.
    Nou, ik mag dan een ware Friezin zijn, ik ben geen achtergebleven boerentrien. En die heb je hier ook niet. :Y)

    _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    En je neemt het serieus? :W
    Je wilt niet weten hoe veel ik geplaagd ben door mijn 'schoonvader' met dat ik uit het Oosten kom. Of ik mn paspoort al heb laten zien, hoe ik het vind in de bewoonde wereld en of we hier ook warm water uit de kraan hebben. :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42



    Nothing to see here, move along.

    Ach, care! Hoevaak ik wel niet vooroordeelen over Friesland naar m'n hoofd geslingerd krijg :'D Naar mijn gevoel drijven ze daar haast de grootste spot mee :') Maar, I'm proud to be a Fries 8) Ze roepen maar. Daarnaast heeft iedereen vooroordelen. Dan moet je het je vooral aantrekken, ja :Y) 'k Zou 't niet doen ('k soe it net dwan.)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nynke... Marleen en ik hebben je foto ondergespamd. (wbw)
    Nu kun je een trotse Fries zijn, want wie wil er nu niet ondergespamd worden?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je moet het niet serieus nemen, daar maak je het voor je zelf lastig mee.
    En het oosten heeft vooroordelen over ons. Dusja weetje je houdt bij iedereen voor oordelen.


    Some angels have no wings.

    Die hebben dus echt geen leven he, dat ze serieus een liedje hierover gaan maken, en ze zingen vals (cat)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Laat ze heen gaan 8D.

    Nee grapje, ik vind t wel kinda amusant. Want iedereen denkt ook vast en zeker dat Groningers allemaal boeren zijn, maar dat is echt niet zo. Aangezien ik duidelijk met een R spreek, en dat terwijl ik echt op t platteland woon.


    Alleen maar tranen van geluk