• Oh my god, als ik hen twee tegen kom he. Ik maak ze dood, hoe durven ze zo'n vooroordelen-filmpje te maken, viswijven (bat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ohmygossssh wat een paniek. Kom op, als ze nou echt gaan spacen en gaan discrimineren, kan ik het begrijpen. Het is harstikke onschuldig, ik weet niet hoor? Doe niet zo moeilijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aberforth schreef:
    (...)
    ach ja, ik kan er gewoon niet tegen hoe mensen altijd over nederlanders of belgen, of gewoon mensen die anders zijn als hen, praten, hier is dat ook altijd over nederlanders. & ik word er gek van. okay, ze zijn niet lelijk. ik ben die zever altijd gewoon beu.

    & eh, iedereen hier oordeelt over hen, ze vragen er toch ook gewoon om? (:

    Je ziet toch ook wel dat ze een grapje maken? Zo nee, lees je de beschrijving maar *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Je ziet toch ook wel dat ze een grapje maken? Zo nee, lees je de beschrijving maar *O*


    Licht geraakt denk ik zo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Licht geraakt denk ik zo.

    Zij of ik (bloos)


    Let it come and let it be

    Even voor de duidelijkheid: wij hebben geen haat aan tukkers of elk ander soort boeren volk!


    Da fuq?!

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Zij of ik (bloos)


    Zij. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jongens, neem toch eens niet alles zo serieus op. En ga ze anders dreigmails sturen ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Caribbean, we hebben je punt begrepen. Danku


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Caribbean schreef:
    Jongens, neem toch eens niet alles zo serieus op. En ga ze anders dreigmails sturen ofzo.

    Ik mag u _O_


    Let it come and let it be

    DarkSavior schreef:
    @Caribbean, we hebben je punt begrepen. Danku


    Ik die van jullie ook, danku.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik mag u _O_


    Ik u ook. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nu weet ik wat jullie met huppelkutten bedoelen, maar zo lopen er 1000den rond. Qua dat ben ik volgens jullie ook een huppelkut, al krijg ik bijlange niet alles en ben ik geen luxedingetje ofzo. En iedereen heeft voor-oordelen, soms zonder dat jij zelf het door hebt, maar goed, zoo overdreven vind ik dat niet.

    Caribbean schreef:
    (...)

    Ik u ook. _O_

    Ik houd van die woorden _O_


    Let it come and let it be

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:03 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ach, je hoort die Tukkers ook vaak hoog en laag roepen over de arrogante Amsterdammers. Iedereen heeft vooroordelen over elkaar.