• Oh my god, als ik hen twee tegen kom he. Ik maak ze dood, hoe durven ze zo'n vooroordelen-filmpje te maken, viswijven (bat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    MissSharp schreef:
    (...)

    Limburgers zijn helemaal niet dom!


    Serieus, ik zeg net dat dit vooroordelen zijn. Er staat ook rare Brabanders, terwijl ik zelf Brabants ben.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:53 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tranquillo schreef:
    (...)Ik vind het al triest om op dit idee te komen, lekker mensen afschilderen als prehistorische mensen of zo. Ookal staat dat eronder

    Dan heb je wss ook ee hekel aan nieuwsgerelateerde sketchprogramma's zoals Draadstaal/Neonletters of Koefnoen?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 18:08 ]


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Dan heb je wss ook ee hekel aan nieuwsgerelateerde sketchprogramma's zoals Draadstaal/Neonletters of Koefnoen?
    Dat ken ik niet eens, klinkt wel bekend, maar nooit gekeken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tranquillo schreef:
    (...)Dat ken ik niet eens, klinkt wel bekend, maar nooit gekeken

    Hmm oke dat terzijde dan.

    Maar moet je eens kijken naar de New Kids. Die maken ons Brabanders nog 20 x meer belachelijk dan deze twee meisjes doen met deze sketch over Tukkers. Bij NK zetten ze ons Brabo's neer als asociale, ongeschoolde achterlijke mongolen. :')

    Je moet dingen als dit niet zo serieus nemen.(; T'is maar een grapje.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 18:13 ]


    ars moriendi

    Bitch, 'viswijf' was mijn woord! (bat)


    Let it come and let it be

    By the way, ik vind neit dat je mag flippen of zo. Het is gewoon humor. Als iemand tegen mij zegt: 'Gecondoleert' odmat ik in Tilburg woon, lach ik ook gewoon.
    Joh, humor is een vak wat je nu eenmaal begrijpt of niet.


    Let it come and let it be

    Wat een huppelkutten zeg. Srsly, ik kreeg al wegklikneigingen toen ik die barbie's zag beginnen met zingen. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    wth is een tukker? xd


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    wth is een tukker? xd

    Alles wat in Zuid-Oost Nederland woond :'D


    Let it come and let it be

    Tranquillo schreef:
    (...)Ik vind het al triest om op dit idee te komen, lekker mensen afschilderen als prehistorische mensen of zo. Ookal staat dat eronder


    Dat doen zoveel mensen, je moet je er niets van aantrekken, maar je hebt wel gelijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Alles wat in Zuid-Oost Nederland woont :'D

    sorry, dat moest schatje. xd
    oh, en ik dacht dat vlamingen & walen altijd overhoop lagen. (: Wat een bitches, ze zijn allebei lelijk & hebben een rotkarakter, maar ze oordelen wel over een ander?


    Save me from myself.

    Troll schreef:
    Wat een huppelkutten zeg. Srsly, ik kreeg al wegklikneigingen toen ik die barbie's zag beginnen met zingen. (no_chears)


    Shoganai i ne~

    aberforth schreef:
    (...)
    sorry, dat moest schatje. xd
    oh, en ik dacht dat vlamingen & walen altijd overhoop lagen. (: Wat een bitches, ze zijn allebei lelijk & hebben een rotkarakter, maar ze oordelen wel over een ander?

    En jij oordeelt nu niet héél toevallig over hun? :Y)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    En jij oordeelt nu niet héél toevallig over hun? :Y)

    Bam!


    ars moriendi

    Counterpoise schreef:
    (...)
    En jij oordeelt nu niet héél toevallig over hun? :Y)

    ach ja, ik kan er gewoon niet tegen hoe mensen altijd over nederlanders of belgen, of gewoon mensen die anders zijn als hen, praten, hier is dat ook altijd over nederlanders. & ik word er gek van. okay, ze zijn niet lelijk. ik ben die zever altijd gewoon beu.

    & eh, iedereen hier oordeelt over hen, ze vragen er toch ook gewoon om? (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:38 ]


    Save me from myself.