• Oh my god, als ik hen twee tegen kom he. Ik maak ze dood, hoe durven ze zo'n vooroordelen-filmpje te maken, viswijven (bat)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 23:03 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat zijn tukkers? Ik voel me dom (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Wat zijn tukkers? Ik voel me dom (no_chears)
    Mensen uit twente


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elena niet zo asociaal (N)
    Maar je hebt wel gelijk (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waaromt rekken zulk soort tutten altijd zo'n poephoofd..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iedereen heeft vooroordelen over mekaar, iedereen uit die en iedereen maakt grappen over anderen. Dus niet zo hypocriet doen, ze zetten er nog onder dat ze het niet menen. Je moet niet te snel op je teentjes getrapt zijn he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yue schreef:
    Laat ze heen gaan 8D.

    Nee grapje, ik vind t wel kinda amusant. Want iedereen denkt ook vast en zeker dat Groningers allemaal boeren zijn, maar dat is echt niet zo. Aangezien ik duidelijk met een R spreek, en dat terwijl ik echt op t platteland woon.

    ORLY? ;o
    Ik had juist 't beeld van rijke kakstudentjes (nerd). Want ik denk aan Groningen aan een studentenstad :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo worden er over elke provincies wel vooroordelen gemaakt, stugge Zeeuwen, rare Brabanders, domme Limburgers. Ik trek me er niet zo heel veel van aan. Het is maar een filmpje (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik weet niet eens wat tukkers zijn. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chandler schreef:
    Zo worden er over elke provincies wel vooroordelen gemaakt, stugge Zeeuwen, rare Brabanders, domme Limburgers. Ik trek me er niet zo heel veel van aan. Het is maar een filmpje (':


    Limburgers zijn helemaal niet dom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Limburgers zijn helemaal niet dom!

    Ach, tuurlijk wel, wij zijn toch allemaal domme katholieken die alleen maar zuipen en te veel eten en niet eens nederlands kunnen kalle.
    ben limburger


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mod: Aangepast wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 19:04 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dude, ik dacht Tukkers zijn Turken, kom jij zeggen dat het mensen uit Twente zijn. Ik ben ook zó slim.(cat)
    Maar oké, ik vind dit echt niet kunnen, dat filmpje. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    whatever.


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ach, tuurlijk wel, wij zijn toch allemaal domme katholieken die alleen maar zuipen en te veel eten en niet eens nederlands kunnen kalle.
    ben limburger
    heeeeeuj zoepe tot we kroepe!


    I live for the applause, you will die for it.

    C18 schreef:
    (...)
    ORLY? ;o
    Ik had juist 't beeld van rijke kakstudentjes (nerd). Want ik denk aan Groningen aan een studentenstad :'D.



    Eey en bedankt hea ;P
    -... wacht ik woon niet in de stad-
    ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you