• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: Clove
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 15:49 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Echt niemand let op username-verandering hé?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    Langzaam wordt ik wakker. Ik knuffel even met Dai en zie dat Clove al wakker is. Ik sta op en ga voor mijn kledingkast staan. Ik kies voor een maillot, grijs rokje en een zwarte school blouse. Aan mijn voeten doe ik grijze uggs.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Ik besluit om weer wat anders te dragen en pak een jurkje. Zwart met wit, riem in het midden. Ik doe All-Stars erbij aan en zet dan wat mascara en lipgloss op.
    'Hey, Etoile,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    "Hey, lekker geslapen?" vraag ik vrolijk aan Clove


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Niet echt. En jij?' vraag ik.
    Ik doe kleine diamante oorknopjes in en pak mijn met kleine kristallen belegde iPhone. Arléne heeft precies dezelfde, waar zou ze nu eigenlijk mee bezig zijn? Slapen. Zeker weten slapen. Ik sms naar Arléne dat ik zo ga ontbijten en verwacht haar daar te zien. Ik leg mijn iPhone weer weg en kijk naar Etoile.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:00 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    "Ik wel, voor het eerst eigenlijk sinds ik hier ben" antwoord ik.
    Ik borstel mijn haren een maak twee vlechten erin.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Is het dan zo erg hier?' vraag ik geïntreseerd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ben er weer voor vandaag en als het goed is weinig tot geen werk voor morgen:D]

    Etoile
    "Nee, dat is het niet. Ik moet er gewoon erg aan wennen dat ik niet meer mijn oma in een klein huisje woon, maar in Het huis van de nacht met heel veel mensen, nouja levende wezens, om mij heen"


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'Je zal er wel snel aan wennen. Ik was er ooo best snel gewend aan geraakt, maar ja Arléne was er toen ook,' zeg ik.
    Ik glimlach naar Etoile en kijk dan naar buiten-het regent en de lucht is donker dus zonder problemen kan ik naar de lucht kijken-.

    Arléne McCarthy
    I want to break free van Queen speelt zich af en ik open mijn ogen. Het is mijn telefoon. Ik pak de telefoon en zie dat ik een nieuwe sms heb van Clove. Ik antwoord niet, maar sta op. Ik trek shorts aan en een gekleurd topje(roze,groen,blauw en paars). Ik doe mijn afgetrapte All-Stars aan en loop naar de gezamelijke ruimte van de meiden. Ik ga zitten voor één van de flatshscreen-tv's en maak de tv aan. Ik zet het op Comedy Central en kijk geïntreseerd naar Buffy The Vampyre Slayer. Steroetypen van vampiers. Dit is hoe echte vampiers zijn.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:13 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    "Dan heb je geluk. Weet jij hoe het hier zit met Kerstmis? Want dat is al over een paar weken natuurlijk" vraag ik aan Clove.
    Ik doe wat mascara op een beetje grijze oogschaduw.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    'We vieren hier geen Kerstmis, we vieren Yule. Eigenlijk hebben de Christenen de dag van het feest van Yule als geboortedag van Jezus gekozen, zodat het zou samenvallen met Yule,' zeg ik.
    Ik hoor geluid van één van de tv's en lach zachtjes.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:19 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    "O, dankje wel" zeg ik.
    Ik open de deur en loop naar beneden waar ik me in een zitzak laat vallen voor één van de vele tv's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Ik loop naar de tv's als ik zie dat Arléne voor één van de tv's zit. Ik ga naast haar zitten en kijk naar het scherm.
    'Buffy The Vampire Slayer?' vraag ik verbaasd.
    Arléne knikt en kijkt geïntreseerd naar het scherm.
    'Ik vind het best leuk, maar het zijn stereotypen vampiers,' zegt Arléne.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:23 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [It's pretty dead right now]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.