• De laatste tijd heerst er een nieuwe rage op Q: topics bumpen joepieeeeeee.
    Natuurlijk is dat verboden, maar het gebeurt toch. Geen problemen mee als het af en toe eens gebeurt, als je er nu echt op wilt reageren ofzo, kan altijd. Maar is het nu serieus nodig om elke dag meerdere topics van één, twee, drie en soms zelfs vier jaar oud te bumpen? De laatste tijd zie ik constant topics die al jaren oud zijn en om eerlijk te zijn erger ik me er best wel aan.
    Misschien overdrijf ik wel, maar ik heb er nooit problemen mee gehad tot het constant gebeurde met steeds oudere topics.
    Daarom is mijn vraag: kan daar niets aan gedaan worden ofzo? Ik heb namelijk het idee dat sommigen onder ons gewoon zoeken naar topics die hen interesseren en er dan op reageren, hoe oud ze dan ook zijn.

    Edit: Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die (zoals onlangs) vijf topics over Inception bumpten etc.

    Volgens mij weet ze trouwens goed genoeg dat ze dat niet mogen: het staat in de regels én in rode letters boven het vakje waar ze typen. Ze negeren het gewoon. C'mooooon doe er wat aan D:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:58 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nog niet gemerkt. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh, ik erger me er ook aan. Ik kan die mensen soms wel wat aan doen ja ik overdrijf


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat er een slotje komt als er bijvoorbeeld een bepaalde tijd niet in een topic word gereageerd lijkt me wel handig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zie het ook steeds vaker, noobzijn is geen excuses want er staat toch duidelijk een melding bij hoe oud het topic is voor je reageerd.


    Your make-up is terrible

    Rizardo schreef:
    dat er een slotje komt als er bijvoorbeeld een bepaalde tijd niet in een topic word gereageerd lijkt me wel handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rizardo schreef:
    dat er een slotje komt als er bijvoorbeeld een bepaalde tijd niet in een topic word gereageerd lijkt me wel handig.


    bijvoorbeeld dat er na 2 maanden inactiviteit niet meer gereageerd kan worden? of een maand ofzo

    En mensen die het toch interessant vinden kunnen gewoon een nieuw topic maken.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    bijvoorbeeld dat er na 2 maanden inactiviteit niet meer gereageerd kan worden? of een maand ofzo

    En mensen die het toch interessant vinden kunnen gewoon een nieuw topic maken.


    Eerder een jaar, na een maand kan er nog wel op gereageerd worden vind ik.


    Your make-up is terrible

    Makarov schreef:
    (...)

    bijvoorbeeld dat er na 2 maanden inactiviteit niet meer gereageerd kan worden? of een maand ofzo

    En mensen die het toch interessant vinden kunnen gewoon een nieuw topic maken.


    Ik vind dit een goed idee. Op zijn allerminst na een jaar, liever na inderdaad een maand ofzo.


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    (...)

    Eerder een jaar, na een maand kan er nog wel op gereageerd worden vind ik.

    Inderdaad. Een jaar. Bij spelletjes zou ik wel uitzonderingen maken, als je nu een leuk spel terugvindt...

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:00 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Assassin schreef:
    (...)

    Eerder een jaar, na een maand kan er nog wel op gereageerd worden vind ik.


    Een jaar inderdaad.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    (...)

    Eerder een jaar, na een maand kan er nog wel op gereageerd worden vind ik.

    Doe anders zes maanden. Een jaar vind ik best lang, eerlijk gezegd.


    I can't even think straight.

    Chandler schreef:
    (...)

    Een jaar inderdaad.

    Of een half jaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Of een half jaar.

    Neen, ik vind een jaar het minimum.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb een gebumpt topic gezien en er wad gebumpt met Hoi


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Neen, ik vind een jaar het minimum.

    Een jaar is best lang, wat heb je aan een jaar oud topic?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall