• De laatste tijd heerst er een nieuwe rage op Q: topics bumpen joepieeeeeee.
    Natuurlijk is dat verboden, maar het gebeurt toch. Geen problemen mee als het af en toe eens gebeurt, als je er nu echt op wilt reageren ofzo, kan altijd. Maar is het nu serieus nodig om elke dag meerdere topics van één, twee, drie en soms zelfs vier jaar oud te bumpen? De laatste tijd zie ik constant topics die al jaren oud zijn en om eerlijk te zijn erger ik me er best wel aan.
    Misschien overdrijf ik wel, maar ik heb er nooit problemen mee gehad tot het constant gebeurde met steeds oudere topics.
    Daarom is mijn vraag: kan daar niets aan gedaan worden ofzo? Ik heb namelijk het idee dat sommigen onder ons gewoon zoeken naar topics die hen interesseren en er dan op reageren, hoe oud ze dan ook zijn.

    Edit: Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die (zoals onlangs) vijf topics over Inception bumpten etc.

    Volgens mij weet ze trouwens goed genoeg dat ze dat niet mogen: het staat in de regels én in rode letters boven het vakje waar ze typen. Ze negeren het gewoon. C'mooooon doe er wat aan D:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 16:58 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik antwoord nadat het al gebumpt is, omdat ik veronderstel dat het een nieuw actief topic is. Dus ik kijk niet naar de datum. Ik zie pas dat het een oud topic is nadat iemand heeft gezegd dat ze (we) moeten ophouden met bumpen.
    Maar ik snap inderdaad niet heo mensen kunnen bumpen, als er in rode letters boven waar je moet reageren staat dat het een oud topic is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rizardo schreef:
    dat er een slotje komt als er bijvoorbeeld een bepaalde tijd niet in een topic word gereageerd lijkt me wel handig.


    Ivar Oosterloo.