• Die staat bij mij dus in mijn online-vrienden. De account heet MonaLisa en deze user is niet actief. Ook ken ik deze persoon niet en staat ze niet in mijn vriendenlijst. Wel duikt ze wel regelmatig op bij mijn online-vrienden. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik deze daar wegkrijg? Aangezien ze niet in mijn vriendenlijst staat, kan ik ook niet op dat mooie prullenbakje drukken. Dus, iemand ideeën of een verklaring? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    WillyWonka schreef:
    (...)
    Oeh, cool.

    Ja, ik heb iets met het woordje oeh.



    Ik heb een idee in mijn hoofd. Laten we hierover verder praten via PB, want anders gaan we heel erg Off-topic


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)


    Ik heb een idee in mijn hoofd. Laten we hierover verder praten via PB, want anders gaan we heel erg Off-topic
    Zeg me als het online staat, i wanna read n.n


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Zeg me als het online staat, i wanna read n.n



    Okay, als Rutger maar niet boos word


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    WillyWonka schreef:
    (...)

    DAT IS cool./


    Ja, en dan wordt quizlet dus gestraft voor zijn daad, omdat we zo belangrijk voor hem zijn. ;3

    Ik kan toevallig toch niet meer meeschrijven? :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fijn dat ik jullie lijk te inspireren met mijn fantastische geestenprobleem dat ondertussen nog steeds niet opgelost is -hinthint-. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Fijn dat ik jullie lijk te inspireren met mijn fantastische geestenprobleem dat ondertussen nog steeds niet opgelost is -hinthint-. :3


    Pb Rutger anders even? ;3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien een hele oude user die een naamverandering heeft gehad waar je OOIT vrienden mee was? :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou t rare is, ik heb dus een vriendin, en die zit niet meer op quizlet, maar die staat soms ook in keer op online, terwijl ze niet heeft ingelogd op quizlet. o0


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe kan ze online zijn terwijl ze inactief is? Creepy.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Unnoted schreef:
    (...)

    Ooh, dus zo ver werkt de geestenmagie niet? ):

    &@demensjesdiehetverhaalgaanschrijven:
    Ik vind dat er iets met een moord moet zijn. Laat Rutger een moord plegen. :'D


    Op wie? De mods!

    Begin van het verhaal:

    Op een ogenschijnlijk gewone donderdagavond in november zat Annick (PUKKELxDING) achter haar computer. Ze was zoals gewoonlijk druk bezig met haar taak als moderator op Quizlet te vervullen. Ze draaide een pluk blond haar rond haar vinger en typte zo nu en dan antwoorden naar onwetende users. Wat vond ze dat toch leuk, Quizletten en andere mensen helpen. Zo zat ze ongeveer een uurtje totdat ze een huiveringwekkend geluid vanachter haar stoel hoorde... BOEM! Daar stond Rutger, met een enorm, roestig, oud broodmes in zijn handen. En toen...

    Doorgaan of niet?

    HAKHAKHAKHAKHAK "MUHAHAHA!". Nee, zo mag ze niet eindigen D: WEEEEEEEH! :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is officieel. MonaLisa is de geest van Quizlet.
    Woooooeeeeehh...


    Where there is a sea there are pirates...

    Unnoted schreef:
    (...)

    Pb Rutger anders even? ;3


    Als het serieus een geest is, denk ik niet dat Rutger daar tegenop kan. Tenzij hij zo'n coole stofzuiger heeft, maar dat weet ik niet. Buiten websites bouwen heb ik geen weet van al zijn vage bezigheden en levensdoelen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Basecca schreef:
    (...)

    Op wie? De mods!

    Begin van het verhaal:

    Op een ogenschijnlijk gewone donderdagavond in november zat Annick (PUKKELxDING) achter haar computer. Ze was zoals gewoonlijk druk bezig met haar taak als moderator op Quizlet te vervullen. Ze draaide een pluk blond haar rond haar vinger en typte zo nu en dan antwoorden naar onwetende users. Wat vond ze dat toch leuk, Quizletten en andere mensen helpen. Zo zat ze ongeveer een uurtje totdat ze een huiveringwekkend geluid vanachter haar stoel hoorde... BOEM! Daar stond Rutger, met een enorm, roestig, oud broodmes in zijn handen. En toen...

    Doorgaan of niet?

    HAKHAKHAKHAKHAK "MUHAHAHA!". Nee, zo mag ze niet eindigen D: WEEEEEEEH! :(


    Oké, ik ging strijk bij de 'HAKHAKHAKHAKHAKHAK' :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nightlock schreef:
    (...)

    Als het serieus een geest is, denk ik niet dat Rutger daar tegenop kan. Tenzij hij zo'n coole stofzuiger heeft, maar dat weet ik niet. Buiten websites bouwen heb ik geen weet van al zijn vage bezigheden en levensdoelen. (:


    Als het serieus een geest is, gaat niemand je kunnen helpen vrees ik. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yue schreef:
    Nou t rare is, ik heb dus een vriendin, en die zit niet meer op quizlet, maar die staat soms ook in keer op online, terwijl ze niet heeft ingelogd op quizlet. o0


    Maar staat die account nog steeds in je vriendenlijst?


    Have you ever been alone in a crowded room?