• Die staat bij mij dus in mijn online-vrienden. De account heet MonaLisa en deze user is niet actief. Ook ken ik deze persoon niet en staat ze niet in mijn vriendenlijst. Wel duikt ze wel regelmatig op bij mijn online-vrienden. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik deze daar wegkrijg? Aangezien ze niet in mijn vriendenlijst staat, kan ik ook niet op dat mooie prullenbakje drukken. Dus, iemand ideeën of een verklaring? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DarkSavior schreef:
    Ja maar, maar maar maar. Nooooouuuuu, niet eerlijk!

    Stiekem ken ik de geest en is ze nu nog bozer op je (cat)


    Het spijt me, oké? Het spijt me! Genade alsjeblieft, oh, oppermachtige geest. Ik zweer dat ik Nikki nooit meer om hulp zal vragen.. Ik ga wel voor Annabeth en haar laserogen.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Het spijt me, oké? Het spijt me! Genade alsjeblieft, oh, oppermachtige geest. Ik zweer dat ik Nikki nooit meer om hulp zal vragen.. Ik ga wel voor Annabeth en haar laserogen.(wbw)

    Hahaha, ik luister toch wel naar Nikki. Nou geestje, ga maar iemand anders lastigvallen zoals de mods. Hebben die ook wat te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ik luister toch wel naar Nikki. Nou geestje, ga maar iemand anders lastigvallen zoals de mods. Hebben die ook wat te doen.


    I know that. Ik zou ook naar haar luisteren, haha. Goed idee, misschien daarom dat de mods zich stil hebben gehouden in dit topic.. Ze zijn gewoon al opgegeten.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:06 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    I know that. Ik zou ook naar haar luisteren, haha. Goed idee, misschien daarom dat de mods zich stil hebben gehouden in dit topic.. Ze zijn gewoon al opgegeten.(joehoe)

    Ze is wel heel lief hoor (bloos). En inderdaad de mods hebben nog steeds niks gezegd, wat als ze echt opgegeten zijn. Dan komt de geest achter de users aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ze is wel heel lief hoor (bloos). En inderdaad de mods hebben nog steeds niks gezegd, wat als ze echt opgegeten zijn. Dan komt de geest achter de users aan.
    *jammert* *piept om hulp vanuit de maag van de geest* (cat)


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ze is wel heel lief hoor (bloos). En inderdaad de mods hebben nog steeds niks gezegd, wat als ze echt opgegeten zijn. Dan komt de geest achter de users aan.


    Dat weet ik ook. :3 Ze hield me gisteren en eergisteren van mijn werk om me vervolgens te gaan pushen om te gaan leren. Vreemde logica, maar het klonk wel lief. Ach, er zijn vast wel genoeg mods om de geest bezig te houden. En anders gaat ze maar verder met de bemiddelaars en de bèta's. Owh, fuck, volgens mij haat ze me echt..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DarkSavior schreef:
    Ja maar, maar maar maar. Nooooouuuuu, niet eerlijk!

    Stiekem ken ik de geest en is ze nu nog bozer op je (cat)


    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    RUN, RUN, RUN, BRUTE IS GONNA KILL US ALL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*jammert* *piept om hulp vanuit de maag van de geest* (cat)


    Ik denk dat de geest nu wel vol zit en aan het uitbuiken is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    RUN, RUN, RUN, BRUTE IS GONNA KILL US ALL!


    Misschien wel alleen jou.


    Your make-up is terrible

    Nightlock schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook. :3 Ze hield me gisteren en eergisteren van mijn werk om me vervolgens te gaan pushen om te gaan leren. Vreemde logica, maar het klonk wel lief. Ach, er zijn vast wel genoeg mods om de geest bezig te houden. En anders gaat ze maar verder met de bemiddelaars en de bèta's. Owh, fuck, volgens mij haat ze me echt..

    Ghehehe, das Nikki. En hoezo haat ze je echt, stalkt ze nu ookal je profiel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oppugno schreef:
    Het is de Quizlet-geest.

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien wel alleen jou.


    Waarom dat? Ik ben niet eens stout geweest dit jaar! OH NEE, SINTERKLAAS O.o....


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ghehehe, das Nikki. En hoezo haat ze je echt, stalkt ze nu ookal je profiel?


    Nee, dat kan niet want ze is inactief. Maar ze gaat sinds on- en offline, zo vaag. Dat heeft ze nog nooit gedaan, volgens mij. Enn.. Als ze serieus de crew gaat opeten lever ik offcieel mijn paarse naampje in, nu. Ikkeh ben bang.. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Nee, dat kan niet want ze is inactief. Maar ze gaat sinds on- en offline, zo vaag. Dat heeft ze nog nooit gedaan, volgens mij. Enn.. Als ze serieus de crew gaat opeten lever ik offcieel mijn paarse naampje in, nu. Ikkeh ben bang.. :3

    Het is hoogst waarschijnlijk een fout in de PHP code van Quizlet of ergens in de database. Het is vast iets wat Rutger zo oplost.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is hoogst waarschijnlijk een fout in de PHP code van Quizlet of ergens in de database. Het is vast iets wat Rutger zo oplost.


    Wat een geruststelling.. Dat klinkt al net zo eng als een geest.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?