• Die staat bij mij dus in mijn online-vrienden. De account heet MonaLisa en deze user is niet actief. Ook ken ik deze persoon niet en staat ze niet in mijn vriendenlijst. Wel duikt ze wel regelmatig op bij mijn online-vrienden. Iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik deze daar wegkrijg? Aangezien ze niet in mijn vriendenlijst staat, kan ik ook niet op dat mooie prullenbakje drukken. Dus, iemand ideeën of een verklaring? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Unnoted schreef:
    (...)

    Als het serieus een geest is, gaat niemand je kunnen helpen vrees ik. :'D


    DEKKEL OLLEBIE <3 (Ushi noemt Derek Ogilvie zo)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sock schreef:
    Misschien een hele oude user die een naamverandering heeft gehad waar je OOIT vrienden mee was? :'D


    Dat zou kunnen, maar dan nog.. Deze account staat niet in mijn vriendenlijst én is inactief. Dus waar zou die vandaan moeten komen?


    Have you ever been alone in a crowded room?


    -pakt ghostbuster pak en stofzuiger ding-

    GHOST BUSTERS


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    rutger heeft mona lisa vermoord, en nu spookt ze rond op Q om wraak te nemen op hem. het was ook haar schuld dat in het begin van dit jaar alle stories weg waren.

    oké ik ga er iets te ver in door.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    De geest... van Quizlet... is TERUGGEKEERD *gasp*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I don't wanna die. I just want her gone.. D:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    I don't wanna die. I just want her gone.. D:


    Then kill her with fire?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hm, ik denk inderdaad dat het een spook is. Maar heb je al een mod ge-pb'd? De meeste spoken kunnen zij wel verjagen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wacht maar totdat jij straks uitlogt of je pc uitdoet, dan breekt de hel pas los. Ze zal zichzelf bevrijden uit cyberspace en als je straks slaapt zal ze je stukje voor stukje opeten totdat er niks meer van je over is.

    De geest van Q is terug gekeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Basecca schreef:
    (...)

    Then kill her with fire?

    It won't help, it's a ghost...

    We hebben wierrook nodig. En trommels. En een kampvuur. En indianen die weten hoe we geesten weg moeten jagen. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nikkiiiii? Ik vind je vriendje eng! Hij maakt me bang met enge verhaaltjes. D:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mitchell! Niet gemeen doen tegen meisjes.


    Your make-up is terrible

    Oppugno schreef:
    Het is de Quizlet-geest.

    ahaha die vind ik goedd.
    OEEE DE QUIZLET GEEST HIHI


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ja maar, maar maar maar. Nooooouuuuu, niet eerlijk!

    Stiekem ken ik de geest en is ze nu nog bozer op je (cat)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Wacht maar totdat jij straks uitlogt of je pc uitdoet, dan breekt de hel pas los. Ze zal zichzelf bevrijden uit cyberspace en als je straks slaapt zal ze je stukje voor stukje opeten totdat er niks meer van je over is.

    De geest van Q is terug gekeerd.




    I'm now scared


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.