• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Assasin: Ik weet niets over de achtergrond van het meisje, maar je zou kunnen zeggen dat als ze niet gelukkig is met haar echte leven ze 'kiest' voor de jongen en de realiteit achter zich laat. Gaat leven in haar fantasie. (Of is dat idee te standaard?)
    Of eh... Die jongen trekt haar door moeilijke tijden (ik ga er steeds maar van uit dat ze niet gelukkig is xd), maar hij beseft zelf dat ze niet met hem door kan gaan omdat hij niet bestaat voor de buitenwereld. En dus verzint hij een plan waardoor het meisje een andere jongen ontmoet op wie ze verliefd wordt en met wie ze verder gaat.
    Ik krijg nu ook allemaal gekke ideeën waarin blijkt dat die jongen eigenlijk in de echte wereld leeft en dat hij het meisje verzonnen heeft, dus niet omgekeerd, maar dat is gewoon mijn fantasie die op hol slaat :'D
    Je moet maar zien of het je iets lijkt. Anders nog veel succes met een plot bedenken (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb eigenlijk niet eens een plot, dus ik kan je niet helpen.


    Ex astris, sciencia

    Tempesta schreef:
    @Oppugno: Het plot is het verloop van het verhaal, ja.

    @Assasin: Ik heb ook geen plot :c Maar ik zal eens nadenken over jouw idee.

    Okay, thanks!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tempesta schreef:
    @Assasin: Ik weet niets over de achtergrond van het meisje, maar je zou kunnen zeggen dat als ze niet gelukkig is met haar echte leven ze 'kiest' voor de jongen en de realiteit achter zich laat. Gaat leven in haar fantasie. (Of is dat idee te standaard?)
    Of eh... Die jongen trekt haar door moeilijke tijden (ik ga er steeds maar van uit dat ze niet gelukkig is xd), maar hij beseft zelf dat ze niet met hem door kan gaan omdat hij niet bestaat voor de buitenwereld. En dus verzint hij een plan waardoor het meisje een andere jongen ontmoet op wie ze verliefd wordt en met wie ze verder gaat.
    Ik krijg nu ook allemaal gekke ideeën waarin blijkt dat die jongen eigenlijk in de echte wereld leeft en dat hij het meisje verzonnen heeft, dus niet omgekeerd, maar dat is gewoon mijn fantasie die op hol slaat :'D
    Je moet maar zien of het je iets lijkt. Anders nog veel succes met een plot bedenken (:


    Die laatste is echt supergaaf. :'D Maar ze is inderdaad niet echt gelukkig, ze is heel intelligent maar heeft teveel fantasie waardoor ze meer tijd in haar fantasie stop dan in het echte leven, zoals school.


    Your make-up is terrible

    Oppugno schreef:
    (...)
    Uhm, dat jongen als weddenschap met zijn vrienden heeft: "Als het je lukt om haar bang te maken, krijg jij [beloning]" En dan interpreteert (is dat een woord?) die jongen het verkeerd en doet hij als zo'n vieze oude pedo die haar gaat verkrachten, maar het meisje pikt het juist goed op want die vind hem heel erg knap. Ofzo.
    Sorry, geen idee... Misschien wel iets met dat hij het meisje bang moet maken?
    Of hij moet haar zo hard kwetsen dat ze niet meer in zijn buurt wil komen :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die laatste is echt supergaaf. :'D Maar ze is inderdaad niet echt gelukkig, ze is heel intelligent maar heeft teveel fantasie waardoor ze meer tijd in haar fantasie stop dan in het echte leven, zoals school.

    Ja, door 'denkbeeldig vriendje' krijg je nu niet meteen het gevoel dat ze haar leven helemaal oké is. Haha, dat laatste was echt een vreemd idee dat ineens bij me opkwam en eigenlijk klonk het nog vreemder toen ik het type, maar goed... ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Trouwens, Emma, ik heb op dit moment al die liedjes in een afspeellijst staan die ik keer op keer afspeel (bloos)


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Trouwens, Emma, ik heb op dit moment al die liedjes in een afspeellijst staan die ik keer op keer afspeel (bloos)
    Serieus? Awesome, haha! Op Youtube? (If so, dan zou ik het heel lief vinden als je de link hier dropt, haha)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    In plaats van te schrijven zit ik hier al een dik uur een eigen nummer te schrijven. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eurydice schreef:
    (...)Serieus? Awesome, haha! Op Youtube? (If so, dan zou ik het heel lief vinden als je de link hier dropt, haha)

    Ja, inderdaad.
    link
    (Ja, ik heet op youtube MonkeysKeepAwake)


    Ex astris, sciencia

    Joyable schreef:
    In plaats van te schrijven zit ik hier al een dik uur een eigen nummer te schrijven. (':

    Een eigen nummer? Bedoel je een songtekst? Gaaf :9~ En ach ja, ik zit al een dik uur doelloos op Q rond te kijken (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bronte schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad.
    link
    (Ja, ik heet op youtube MonkeysKeepAwake)


    Die steel ik voor zo haha.


    Your make-up is terrible

    Tempesta schreef:
    (...)
    Een eigen nummer? Bedoel je een songtekst? Gaaf :9~ En ach ja, ik zit al een dik uur doelloos op Q rond te kijken (:


    Ja, en muziek erbij. Het is echt zo'n deuntje geworden dat niet meer uit je hoofd verdwijnt, hahaha.
    Lol, dat kan ook :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    Ja, en muziek erbij. Het is echt zo'n deuntje geworden dat niet meer uit je hoofd verdwijnt, hahaha.
    Lol, dat kan ook :'D

    Oh, dat lijkt me zo leuk om te kunnen :'D Maar ik hou het toch maar bij schrijven.
    @Bronte: Ik ben die afspeellijst nu ook aan het luisteren (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:53 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Joyable schreef:
    In plaats van te schrijven zit ik hier al een dik uur een eigen nummer te schrijven. (':
    Super gaaf! Dat lijkt me zo vet om goed te kunnen(:
    Ik was van plan er een te schrijven voor het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben, maar 1) ik faal erin en 2) de belangrijk-heid van muziek komt nog niet zo goed naar voren. Misschien ga ik het doen als ik het verhaal herschrijf en er wat meer over muziek gaat, maar punt één blijft een beetje een probleem.

    @Laura: Awesome! Thanks!
    Trouwens, komt die naam van 100 Monkeys - Keep awake? (wbw)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Carry me away, I hope that you don't break.