• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb alweer vijfhonderd woorden geschreven *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik heb alweer vijfhonderd woorden geschreven *O*


    Goedzo. :'D

    Ik heb vandaag in totaal pas vijfhonderd woorden geschreven, maar ik moet nu eerst mijn Maatschappijleer samenvatting nog eens doorkijken. Daarna ga ik naar de 14000 sprinten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nog steeds bij 185. Dus ik geef op en ik ga het in januari proberen.(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Ik ben nog steeds bij 185. Dus ik geef op en ik ga het in januari proberen.(wbw)

    Aah, dat is jammer :c Maar veel succes in januari (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er vandaag al meer dan 1500, maar ik zit nog niet aan de 10k in totaal.


    Your make-up is terrible

    Nightlock schreef:
    Ik ben nog steeds bij 185. Dus ik geef op en ik ga het in januari proberen.(wbw)



    Oké dan. Moet ik je doorstrepen op de lijst? (no_chears)

    Ik zie net dat er Nightclock staat.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik snap nog steeds het nut niet helemaal hiervan? Wat is precies je doel?

    Hey, we zijn een sticky geworden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Brute schreef:
    Ik snap nog steeds het nut niet helemaal hiervan? Wat is precies je doel?


    Het is de bedoeling dat je binnen een maand, november dus, 50.000 woorden schrijft. Als je dat haalt voel je een glorieus gevoel van overwinning en heb je bovendien een heel verhaal geschreven waar je trots op kunt zijn, of in ieder geval een groot deel daarvan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Abo


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    (...)


    Oké dan. Moet ik je doorstrepen op de lijst? (no_chears)

    Ik zie net dat er Nightclock staat.


    Haha, ja doe maar. I noticed, vond het alleen niet nodig er iets van te zeggen, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Square schreef:
    (...)

    Het is de bedoeling dat je binnen een maand, november dus, 50.000 woorden schrijft. Als je dat haalt voel je een glorieus gevoel van overwinning en heb je bovendien een heel verhaal geschreven waar je trots op kunt zijn, of in ieder geval een groot deel daarvan. ^^

    Ah oké. Nja aan zoiets zou ik echt niet mee kunnen doen. Ik denk dat ik het verhaal dan helemaal zou afraffelen. :'D

    En met 19941 woorden voor vandaag ga ik stoppen :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nightlock schreef:
    (...)

    Haha, ja doe maar. I noticed, vond het alleen niet nodig er iets van te zeggen, lol.


    Done. En aangepast, toch nog. (:


    @ Brute; Het is juist een beetje de bedoeling dat je het afraffelt. Het is toch maar een eerste versie - na november begint het echte werk pas, als je het verhaal moet verbeteren en bijschaven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit vast, ik weet niks meer om te schrijven.
    wie nog?


    We're all dancing to the same sad song.